Sprzęgła nie ma, to klasyczny automat ZF tiptronic
Auto fabrycznie było z taką skrzynią
Aktualna skrzynia to też tiptronic ale ori z 3.0tfsi.
W temacie swapa ....mechanicznie ogarnięty........łapy, poduszki, podpory poduszek, cały montaż napędu (silnika, skrzyni, dyfra, półosiek przód i tył, wał na tył ), wszystkie osłony termiczne w nadwoziu...... już na gotowo......
Cel jaki sobie postawiłem to zmontowanie wszystkiego na orginalnych częściach, nie ciętych czy spawanych....wszystko na orginał. Tak jak by poskładała to fabryka........ ma być cicho i bez wibracji.
Układ chłodzenia prawie ogarnięty. Jest bliźniaczy do 3.2Fsi i wiele węży jest z tego silnika. 3.0Tfsi posiada dodatkowo układ chłodzenia kompresora oparty na elektrycznej pompie cieczy i dodatkowej chłodnicy którą zamówiłem i jest to jedyna rzecz customowa.
Rozmyślałem też o dołożeniu Webasto ale dużo miejsca zabrała elektryczna pompa chłodzenia kompresora no i d*pa
Elektryczna pompa paliwa jest ori 3.0tfsi z A6C6 "wszczepiona" w orginalny kosz z A4. Będzie wysysać paliwo do końca i pokazywać prawdziwy poziom.
Klima w zasadzie poskładana. Jest plan o rozbudowę o chiller-killer.
Zasys powietrza na chwilę obecną jest poskładany na filtrze powietrza z 3.2FSI. W przyszłości będzie jakaś zmiana bo chciałbym żeby było słyszalne wycie kompresora.....
Potrzebna była mała modyfikacja rolki paska napędowego kompresora bo nie mieściła się pod obudową wentylatorów......... Oooooooo własnie ........wentylatory największe jakie występowały dla wersji 3.2Fsi......czyli dla gorącego klimatu.
Zamówione duże koło pasowe do podkręcenia kompresora.
Wydech na chwilę obecną seria.
To tak z grubsza.....