Skocz do zawartości

Ranking

  1. Bajergdynia

    Bajergdynia

    Pasjonat - Nowicjusz


    • Punkty

      1

    • Postów

      9


  2. kirku

    kirku

    Pasjonat - Nowicjusz


    • Punkty

      0

    • Postów

      7


  3. Kuubaxx

    Kuubaxx

    Pasjonat - Nowicjusz


    • Punkty

      0

    • Postów

      0


  4. Dev

    Dev

    Pasjonat.


    • Punkty

      1451

    • Postów

      34518


Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją w 01/28/25 uwzględniając wszystkie działy

  1. Sprzęgła nie ma, to klasyczny automat ZF tiptronic Auto fabrycznie było z taką skrzynią Aktualna skrzynia to też tiptronic ale ori z 3.0tfsi. W temacie swapa ....mechanicznie ogarnięty........łapy, poduszki, podpory poduszek, cały montaż napędu (silnika, skrzyni, dyfra, półosiek przód i tył, wał na tył ), wszystkie osłony termiczne w nadwoziu...... już na gotowo...... Cel jaki sobie postawiłem to zmontowanie wszystkiego na orginalnych częściach, nie ciętych czy spawanych....wszystko na orginał. Tak jak by poskładała to fabryka........ ma być cicho i bez wibracji. Układ chłodzenia prawie ogarnięty. Jest bliźniaczy do 3.2Fsi i wiele węży jest z tego silnika. 3.0Tfsi posiada dodatkowo układ chłodzenia kompresora oparty na elektrycznej pompie cieczy i dodatkowej chłodnicy którą zamówiłem i jest to jedyna rzecz customowa. Rozmyślałem też o dołożeniu Webasto ale dużo miejsca zabrała elektryczna pompa chłodzenia kompresora no i d*pa Elektryczna pompa paliwa jest ori 3.0tfsi z A6C6 "wszczepiona" w orginalny kosz z A4. Będzie wysysać paliwo do końca i pokazywać prawdziwy poziom. Klima w zasadzie poskładana. Jest plan o rozbudowę o chiller-killer. Zasys powietrza na chwilę obecną jest poskładany na filtrze powietrza z 3.2FSI. W przyszłości będzie jakaś zmiana bo chciałbym żeby było słyszalne wycie kompresora..... Potrzebna była mała modyfikacja rolki paska napędowego kompresora bo nie mieściła się pod obudową wentylatorów......... Oooooooo własnie ........wentylatory największe jakie występowały dla wersji 3.2Fsi......czyli dla gorącego klimatu. Zamówione duże koło pasowe do podkręcenia kompresora. Wydech na chwilę obecną seria. To tak z grubsza.....
    1 punkt
  2. Witam wszystkich forumowiczów, jestem Jakub, od kilku miesięcy jestem właścicielem A4 B8 z 2009 roku. Wcześniej jeździłem A8 8L oraz japońskimi autami. Poza A4 posiadam również Civica z '97, który jest mym niezawodnym "konikiem". Mam nadzieję, że i wspomniana A4, również stanie się niezawodnym pojazdem w moich rękach. Co prawda już dopatrzyłem się pewnych niedociągnięć po poprzednim właścicielu, ale po to właśnie tu zawitałem by rozwiązać wszystkie bolączki Pozdrawiam
    0 punktów
  3. Doczyściłem wnętrze, przeleciałem chromy i spolerowalem znaczek s6.
    0 punktów
  4. Siemka! Finalnie wyszło ~220hp/~365nm - nie wiem czy to dobrze, czy źle. Jakiś tam super oczekiwań nie miałem, aczkolwiek gdzieś z tyłu głowy liczyłem na okolice 230km-240km. Tak jak pisał @przem8 turbo to trochę rzepa, ale nie mam jak zwrócić. Jeszcze stoi na rolce, jak będę miał wykres to wrzucę. PS jak się wk***ię, to kupię k03s w Kauflandzie za 500zl i zobaczymy co to warte ?? 5406ea25-1b09-440e-a216-5f4d5a52d302.mp4
    0 punktów
  5. cylinder 1, 2 i 4 059 963 319 M - BERU 03L 963 319 - BOSCH 03L 963 319 A - NGK Świeca żarowa z czujn.ciśn. 3. cylinder 03L 905 061 F
    0 punktów
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+02:00
×
×
  • Dodaj nową pozycję...