Ranking
Popularna zawartość
Zawartość, która uzyskała najwyższe oceny od 05/03/25 uwzględniając wszystkie działy
-
Jeżeli ktoś chce poznać wyposażenie swojego auta to możecie wrzucać tutaj numer VIN. Zazwyczaj robione jest to w wolnych chwilach, więc proszę o cierpliwość. Proszę nie pisać komentarzy, zapytań, podziękowań itd. itp. Wpisujemy tylko dokładny nr nadwozia (VIN) i nic więcej!!! Nie wrzucamy zdjęć numeru VIN!!! Można wrzucać też VIN-y innych marek, niekoniecznie grypy VAG Jeżeli w Twojej historii konta na forum są głównie prośby o rozkodowywanie numerów VIN, to system to wyłapie i Twoje posty nie będą się pojawiały w tym temacie2 punkty
-
Tak jak już wyżej napisałem. Nie masz tego czujnika, jest to wartość fikcyjna dla sterownika silnika. W CNHA nie ma czujnika G83.1 punkt
-
Zgodnie z błędem było gdzieś zwarcie. Albo sterownik wentylatora siada, albo wiązka jest gdzieś uszkodzona.1 punkt
-
1 punkt
-
No nie wiem czy półsyntetyk na bazie hydrokraku z homeopatyczną ilością dodatków przeciwzużyciowych za prawie 2x więcej hajsu jest lepszy. Nie chcę tu być panem marudą i niszczycielem uśmiechów dzieci, ale patrząc na wyniki badań laboratoryjnych w moim silniku prędzej zawita nasz rodzimy Orlen Oil niż ten produkt zza Odry.1 punkt
-
VF17R040H53139797.pdf W1N0J8EB4PG161970.pdf WA1FNAFY2J2003254.pdf WA19NBF41HA160290.pdf WAUAFAFL5FN016827.pdf WAUBFAFL3FN018614.pdf WAUENAF48JA200835.pdf WAUKFAFL8CN012318.pdf WAULC68E92A211828.pdf WAUZZZ4G1JN109142.pdf WAUZZZ8DZVA055554.pdf WAUZZZ8E02A248051.pdf WAUZZZ8E76A185133.pdf WAUZZZ8E97A015700.pdf WAUZZZ8K7FA154972.pdf WAUZZZ8K49A074761.pdf WAUZZZF4XHA181347.pdf WAUZZZF4XHN036687.pdf WAUZZZF45HA025183.pdf WAUZZZF46HA090219.pdf WAUZZZF48LA006278.pdf WUAAWCF5XNA900738.pdf WVWZZZ1JZYW101736.pdf WVWZZZAUZLW049707.pdf1 punkt
-
nie do końca... jeśli mówimy o S-tronic o oznaczeniach 0CK, 0CL, oryginalnie tam siedziało: 0CK141030H nastepnie zamieniało się na: 0CK141030L później na: 0CK141030M a finalnie na: 0CK141030N i takie też zakupisz w ASO jako część zamienna dla tego modelu... z tego co mi wiadomo, to numer który Ty podałeś, tj. 0CK141030P nie krosuje się z poprzednimi... jest dla samochodów produkowanych od: 02.2024r. sprzęgła z tym numerem nie miałem jeszcze w rękach, więc Nie wiem czym się fizycznie różnią... podejrzewam, że wyjściem na wieloklin, gdyż producent w tym samym czasie nieco zmodyfikował przekładnie, w tym także wałek sprzęgłowy... który to łączy się właśnie z omawianym sprzęgłem...1 punkt
-
Tu nie o auto chodzi a o te rowery, bo z tym na pace sam powyżej 120 bym się bał.1 punkt
-
Tak. Bez tego nie skasujesz bo błąd melduje przerwę lub zwarcie w wiązce do gniazd USB.1 punkt
-
Z Jeepem nie pomogę 3VW4T7AU4HM018431.pdf JTNBC58E103500689.pdf TMBZZZAAZKD602728.pdf TRUZZZ8NZY1078582.pdf WA1LHAF76JD020886.pdf WAUENAF43JA039441.pdf WAUENAF44HN008735.pdf WAUENAF44HN039726.pdf WAUZZZ4B33N063238.pdf WAUZZZ8E07A261499.pdf WAUZZZ8E55A412933.pdf WAUZZZ8E97A033100.pdf WAUZZZ8EX3A174431.pdf WAUZZZ8EX4A183051.pdf WAUZZZ8H87K010184.pdf WAUZZZ8K1DA050863.pdf WAUZZZ8K2AA184891.pdf WAUZZZ8K8FA172252.pdf WAUZZZ8K9AA049407.pdf WAUZZZ8L331208143.pdf WAUZZZ8P0BA153149.pdf WAUZZZ8P3CA051264.pdf WAUZZZ8P77A173471.pdf WAUZZZ8T2EA028428.pdf WAUZZZ8V1FA155190.pdf WAUZZZF4XGA047033.pdf WAUZZZF41GA064870.pdf WAUZZZF41HA042305.pdf WAUZZZF42GA005665.pdf WAUZZZF44GA028557.pdf WAUZZZF44HA018483.pdf WAUZZZF49LA014616.pdf WUAZZZF53MA904240.pdf WVWZZZAUZDW117292.pdf1 punkt
-
Czy ten opis wykonania adaptacji skrzyni DL382 (0CK) za pomocą vcds jest prawidłowy? A drugie pytanie to czy adaptacja może być zrobiona przed wymianą olejów i filtrów? Takie zalecenie dostałem od mechanika jak mu powiedziałem że skrzynia zaczyna lekko szarpać. Powiedział żebym najpierw zrobił adaptację by wykluczyć jakieś mechaniczne uszkodzenia skrzyni o dopiero jak po adaptacji będzie poprawa działania skrzyni to wtedy mam przyjechać na wymianę olejów i filtrów. Sam nie wiem co o tym myśleć?? Przygotowanie do adaptacji Przed rozpoczęciem adaptacji upewnij się, że: • Masz zainstalowany program VCDS w najnowszej wersji (24.7.1) • Temperatura oleju w skrzyni biegów wynosi między 40°C a 60°C (przejechaj autem około 20 minut) • W sterowniku skrzyni biegów nie ma żadnych błędów • Auto stoi na równej powierzchni • Hamulec ręczny jest zaciągnięty Procedura adaptacji krok po kroku: Krok 1: Podłączenie i uruchomienie programu (około 2-3 minuty) • Stan silnika: WYŁĄCZONY • Pozycja skrzyni: Obojętna (auto wyłączone) 1. Podłącz interfejs VCDS do gniazda OBD w samochodzie 2. Uruchom program VCDS na komputerze 3. Kliknij “Select” i wybierz swój model samochodu (Audi A4 B9) Krok 2: Dostęp do sterownika skrzyni biegów (około 1-2 minuty) • Stan silnika: WŁĄCZONY • Pozycja skrzyni: P (parking) 1. Uruchom silnik 2. Ustaw dźwignię selektora w pozycji P 3. W głównym menu VCDS wybierz “02 - Auto Trans” (sterownik skrzyni biegów) 4. Kliknij “Basic Settings” (04) z menu po lewej stronie Krok 3: Kasowanie licznika procedur start-stop (około 1-2 minuty) • Stan silnika: WŁĄCZONY • Pozycja skrzyni: P (parking) 1. Z rozwijanej listy grup wybierz “Erase counter for start and stop process” 2. Kliknij przycisk “Go” 3. Poczekaj aż pojawi się komunikat “Not Running” lub “Finished correctly” 4. Kliknij “Stop” i “Done, go back” Krok 4: Kalibracja zaworów sprzęgła (około 3-5 minut) • Stan silnika: WŁĄCZONY • Pozycja skrzyni: P (parking) 1. Wróć do “Basic Settings” (04) 2. Z rozwijanej listy wybierz “Clutch valve calibration” 3. Kliknij przycisk “Go” 4. Silnik automatycznie zwiększy obroty o około 200 RPM 5. W tym momencie ze skrzyni mogą dobiegać różne dźwięki - to normalne 6. Poczekaj aż pojawi się komunikat “Finished correctly” 7. Kliknij “Stop” i “Done, go back” Krok 5: Kalibracja czujników odległości (około 5-8 minut) • Stan silnika: WŁĄCZONY • Pozycja skrzyni: P (parking) 1. Wróć do “Basic Settings” (04) 2. Z rozwijanej listy wybierz “Distance sensor calibration” 3. Kliknij przycisk “Go” 4. Poczekaj aż pojawi się komunikat “Finished correctly” 5. Kliknij “Stop” i “Done, go back” Krok 6: Reset punktów adaptacji do ustawień fabrycznych (około 2-3 minuty) • Stan silnika: WYŁĄCZONY, tylko ZAPŁON włączony • Pozycja skrzyni: P (parking) 1. Wyłącz silnik, ale pozostaw włączony zapłon (pozycja II kluczyka) 2. Wejdź ponownie do sterownika “02 - Auto Trans” 3. Przejdź do “Basic Settings” (04) 4. Wybierz “Reset start point adaptation to the factory setting” 5. Kliknij “Go” 6. Poczekaj aż pojawi się komunikat “Finished correctly” 7. Kliknij “Stop” Krok 7: Adaptacja punktów załączania sprzęgła (około 3-5 minut) • Stan silnika: WŁĄCZONY • Pozycja skrzyni: P (parking) 1. Uruchom silnik (pozostaw dźwignię w pozycji P) 2. Pozostając w menu “Basic Settings” (04) 3. Wybierz “Clutch engagement point adaptation” 4. Kliknij “Go” 5. Poczekaj aż pojawi się komunikat “Finished correctly” 6. Kliknij “Stop” i “Done, go back” Jazda adaptacyjna (około 30-60 minut) Po wykonaniu adaptacji za pomocą VCDS: 1. Przejedź około 20-30 km w różnych warunkach 2. Wykonaj kilka płynnych przyspieszeń i hamowań 3. Unikaj gwałtownych manewrów przez pierwsze 100 km1 punkt
-
Auto po programie czy seria? Podporą wału może nie ogarniać już1 punkt
-
Zawsze można potem dolizać po przesłanym logu 2+33 ale to żmudna robota i nie ma się wpływu na to jak jeździ kierownik ale i tak będzie to lepiej wystrojone niż większość tych samochodów po wizycie w warsztacie specjalizującym się w lpg.1 punkt
-
Próbowałem wiele razy, niestety prawda jest taka że nie zastąpi to regulacji na żywo w aucie, nawet najlepszy internet z telefonu przy połączeniu zdalnym zrywa, szatkuje w trakcie jazdy i strojący ma pokaz slajdów co uniemożliwia poprawne strojenie.1 punkt
-
Zgodzę się z przedmówcą choć nie do końca. Jeśli chodzi o oringi to owszem fabryczne mają nietypowe wymiary i ciężko je znaleźć w "uniwersalnych kompletach" ale jeśli są w zestawie z chłodnicą to będą miały wymiar fabryczny. Lub jeśli będą w wymiarach uniwersalnych to gniazdo w chłodnicy będzie przewidziane pod taki właśnie oring, a nie fabryczny... Jeszcze nigdy nie zdarzyło mi się aby klima puszczała na oringach fabrycznych lub dołączanych do chłodnicy. Na uniwersalnych i owszem1 punkt
-
Tylko niemiecki lub angielski (po instalacji wersji angielskiej). Jeżeli już w DE to kup u dystrybutora PCI Diagnosetechnik i radzę kupić wersję bez ograniczeń VIN. Ross-Tech® HEX-V2® Basiskit | VCDSpro - PCI Shop - Professionelle Fahrzeugdiag, 284,00 € SHOP.PCI-DIAGNOSETECHNIK.DE PCI Shop Das Ross-Tech® VCDS HEX-V2® für VW, Audi, Seat & Skoda. Mit deutschem VCDS... Wystarczy Możesz1 punkt
-
W elsie nie znajdziesz także informacji o wymianie filtrów w Twojej skrzyni. Jak chcesz ten brudny zużyty płyn pchać dalej w układ, to nie odkręcaj odpowietrzników.1 punkt
-
Siedzenie z elektryką: Robimy jedną wtyczkę do siedzenia czerwona 10 PIN - 4F0 937 743B podłączenie jest bardzo proste 1.0 mm masa (pin-5 brązowy) może być złapana w dowolnym punkcie na drodze wiązki z pod siedzenia przez lewy próg do bezpiecznika PIN 3 Duza czerwona wtyka 1.0 mm Zasilanie (pin-4 czerwony) wtyka CZERWONA 10 PIN PIN 4 to zasilanie 12V do bezpiecznika nr 3 w czerwonej duzej wtyczce od strony kierowcy PIN 5 to masa PIN 3 to masa od lampki oswietlenia fotela PIN 2 zasilanie do MCE 09 WTYKA T17l ( czarna) PIN 141 punkt
-
Witam wszystkich, przychodzę z takim pytaniem, miałem niedawno wymieniany zaworek DV boscha na inny, i teraz chcę wrócić do boscha i mam pytanie jak go dokładnie zamontować samemu, co muszę wiedzieć żeby nic nie zrobić źle, szukałem na forum, ale nie znalazłem za wiele. Może któryś z was zechce pomóc mi i mojej audicy :)1 punkt
-
1 punkt
-
Jak robić zawieszenie przednie to tylko całość pisze o wahaczach wymienisz górny i chwile później będzie pukał dolny. Firmy wahaczy z takich lepszych to lemforder ale to koszt około 2tyś zł później rts coś koło 1200zł ja na nim jeżdżę i coś mi zaczęło pukać jutro się okaże czy to wahacze czy coś innego. Amortyzatory z takich lepszych to bilstein później sachs razem z monroe ale celowałbym bardziej w monroe bo podobno sachs się popsuł ostatnio.1 punkt
-
Witam Ja zapytam Was - użytkowników S4 trochę inaczej. Czy dziś wiedząc o wszystkich bolączkach silnika BBK zdecydowalibyście się ponownie na zakup takiego auta, wiedząc, że trzeba włożyć do niego +/- 1/3 wartości auta? Od jakiś 2 miesięcy chodzi mi taki samochód po głowie, ogólnie chodzi mi coś co ma więcej niż 4 cyl i nie jest to tdi, ale śledząc różne fora to po prostu audi nie ma z lat 2004-2007 żadnego udanego silnika benzynowego w układzie V. Nie chodzi mi tu o ilość oleju wlewaną do auta, czy spalanie na poziomie 20/100, ale o debilne wady konstrukcyjne typu rozrząd czy spalanie oleju 1L/1000. Jeździłem 1,9 ARL, posiadam 2.0 BRD, ale to nie jest to czego oczekuje. Posiadając mniej więcej 40 tyś nie ma czego kupić ze stajni audi co powodowało by uśmiech na twarzy. Inne auta mnie nie interesują, rozważałem rożne marki i modele, ale stylistycznie tylko i wyłącznie AUDI. Proszę Was o konkretną i szczerą odpowiedź co mam nadzieje pozwoli na dokonanie wyboru. Na tą chwilę serce i emocje krzyczą TAK, ale rozum mówi - chyba cie pop....ło.1 punkt
-
Witajcie. Od jakiegoś czasu posiadam czterołapa zakupionego od kumpla z miasta, auto przywędrowało ze Szwecji, przeprowadził w nim większość modyfikacji, pokrótce opiszę wszystko co pamiętam ? SILNIK 1.8 BFB w serii 163 KM wystrojone na pb98 finalnie przez COMPSPORT w Łodzi, legitymuje się teraz mocą 283 KM i 371 Nm. Zalany RAVENOL VST 5W40 -Turbo hybryda od Geremiego na K03 -Sztywny tip -Dowpipe od Custom Hoffman -Centralny IC od Fmic -Wtryski Bosch 800cc -Porting kolektora dolotowego -Podziurkowana obudowa filtra dolotowego WYDECH Wydech przelotowy Miltek ZAWIESZENIE Gwint ST Suspension HAMULCE Hamulec przód -zacisk S4 b7 -tarcza Zimmermann 345mm -klocki Ferrodo Hamulec tył -zacisk A6 -jarzmo T5 -klocki i tarcze S4B8 -tarcza Zimmermann 330mm -klocki Ferrodo FELGI Felgi lato 19" Rs4 Felgi zima ori B7 BUDA Zrobiony zewnętrzny S-line Wsadzone lampy bixenonowe skrętne Przyciemnione szyby ŚRODEK S-line wewnetrzny bez sufitu Fotele Recaro z DTM Ścięta kiera z B8 Pakiet światło Wygłuszony bagażnik Lusterka chrom Auto w moich rękach od ponad miesiąca i w tym czasie na start wleciał pełen detailing wnętrza, przy tej okazji wypolerowałem klapę i górę okleiłem ppf oraz wrócił znaczek audi, a reszta emblematów wyleciała. Lampy delikatnie przyciemniłem. Do środka przy okazji nowych dywaników wleciała też gałka i rączka ręcznego DTM. Włożyłem RNSE przy okazji wykupiłem licencję aby mieć dostęp do wszystkich funkcji plus świeże mapy plus bluetooth no i na koniec kodowanie. Muszę dokończyć uruchomienie skrętnego bixenona. Zakupiłem też doświetlanie w blendach lusterek no i też należy to uruchomić. Wymieniłem listwy progowe. Nowy rozrząd i połośki to tak na początek. Jak znajdę czas zabieram si÷ za odświeżenie lakieru i położenie ppf w newralgicznych miejscach. Temat będę uzupełniał na bieżąco bo mogłem o czymś zapomnieć ?0 punktów
-
0 punktów
-
Te czujniki wystarczy dobrej firmy kupić i w tedy problemów nie ma.0 punktów
-
„Marian, tu się robi jakby luksusowo” Na aucie pokaż te koło a nie w pudełku następna relacja będzie z nowym gwintem0 punktów
-
0 punktów
-
0 punktów
-
No i zegar podłączony pod wężyk przy kolektorze, wszystko ruszyło. Dziś wymieniony też odbój silnika, stary miał już swoje lata za sobą, wymyte wszystko jak zawsze no i oczywiście nowe spinki zw śrubami pod osłony silnika bo o mało co bym jej nie zgubił po ostatnim demontażu przez pośpiech z wymiana oleju.0 punktów
-
Cześć wszystkim, od blisko pięciu lat jestem posiadaczem Audi A4 B7 Avant 2.0 TFSI Quattro. Pozdrawiam0 punktów
-
w przyszlym tygodniu gruby temat sie szykuje, 3-4 dni niewyjete 1. rozrzad 2. swiece z uszczelka pokrywy zaworow 3. pasek klinowy i rolki, napinacz, sprzeglo alternatora 4. blotniki 5. regeneracja lamp 6. wymiana drzwi pt w kolor 7. wymiana klapy w kolor 8. rurka od klimy bo nie wyglada ciekawie (ta za zderzakiem) 9. moze w koncu poprawie kolege co zakladal mi BOSE i zlikwiduje piski w glosniku pt 10. i inne rzeczy, ktore sie okaza przy okazji. 11. moze olej. obecnie nalatane 406k km.0 punktów
-
Ja sie coraz bardziej nimi jaram na żywo jest dobrze ? w Japanach miałem ten sam dystans i było wszystko ok tak bez kołnierza.0 punktów
-
0 punktów
-
To super? Właśnie miałem zapytać jak z poborem oleju, bo czytałem że właśnie różnie bywa z tymi silnikami. Możliwe, że to na początku tylko.0 punktów
-
Witam, jestem posiadaczem czerwonej b9 avant stronic. Pozdrawiam wszystkich z dolnego slaska.0 punktów
-
Jest i podświetlenie lusterek w A4. Chcialem się podpiąć do pomarańczowej kostki na pin 2, ale dioda niestety gasła po 3 sekundach od otwarcia drzwi. Po podpięciu się bezpośrednio do lampki w podsufitce wszystko działa jak należy. Dla czego tak jest skoro po sprawdzeniu miernikiem to ten sam przewód co w pinie 2? Na szczęście wszystko działa, tylko prucia i składania trochę więcej ? Zdjęcie tak na szybko.0 punktów
-
0 punktów
-
Po wykupieniu licencji MMI, map nie zaktualizujesz z serwera Audi. Też mam 2016 r i zawsze mapy aktualizuję z ruskiego serwera. Musisz tylko mieć wgrane licencje do map.0 punktów
-
Tak. Można i jest to opisane na forum jak tego dokonać samemu bez konieczności wykupienia licencji.0 punktów
-
0 punktów
-
Bo przy projektowaniu głowic w silnikach grupy VW nie brał nikt pod uwagę tego, że ktoś będzie zakładać do tego silnika LPG. Przy LPG następuje dużo szybsze zużycie zaworów, bo nie ma naturalnego smarowania jakie jest przy benzynie.0 punktów
-
0 punktów
-
Od ostatniego postu trochę się dzialo ? Mianowicie pierwszy serwis po 8 tysiącach, zrobiliśmy płókankę LM, nowy filtr oleju i paliwa (tu było nawet czysto ?) Olej zalany 5w40 Meguin i dolany ceratec. Teraz co 200 kilometrów będę kontrolował bagnet, co prawda jeżdżę max. do 3000 obrotów jak dziadek przez 1000 kilometrów. Zaobserwowałem ubytek oleju I jak na razie stawiam na turbo strona gorąca bo po zdjęciu silikonu z turbo jest sucho. Turbo jest trochę też oblane w miejscach zasilania i powrotu oleju. Przy okazji sprawdzenie silnika Od dołu, wymiana paru opasek, wyszło też że odbój silnika mam do wymiany, jest już zakupiony wraz z nowymi spinkami do osłon. Dziś wymieniałem mechanizm wycieraczek, myślałem że będzie łatwo a było jak zawsze czyli wywalenie wszystkiego, wymycie, złożenie i zabawa z ustawiem ramion aby nie jechały po słupku ? finalnie jestem zadowony po paru godzinac walki. Wleciał jednak też zegar turbo, na razie zasilony i wężyk przeprowadzony przez grodź przy okazji wyciągania puszki z kompem. Ale muszę przyciemnić folia jeszcze zegar bo jednak ciut wali w oczy. 20250428_204808.mp40 punktów
-
0 punktów
-
0 punktów
-
0 punktów
-
0 punktów
-
0 punktów
-
0 punktów
-
Ta K04 i K03s to jedno i to samo praktycznie. Koła kompresji są identyczne w obydwu, a różnica jest w wirnikach: K04 ma 42/46 a K03s ma 40,3/45. K03s szybciej wstanie, ale K04 dłużej utrzyma ciśnienie. Moc ta sama generalnie, niut wiekszy w K03s i dostęp do częsci jest. K04 to rozwiercona muszla K03s i brak częsci zamiennych. Dlatego ja zbudowałem tą swoja BV50/K03s Jest na sprzedaż jakby co, bo ja celuje w 300+ na PW pisać zainteresowani.0 punktów
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+02:00