Skocz do zawartości

Ranking

Popularna zawartość

Zawartość, która uzyskała najwyższe oceny od 04/03/24 uwzględniając wszystkie działy

  1. Hej Jeżeli ktoś chce poznać wyposażenie swojego auta to możecie wrzucać tutaj VIN-y. Zazwyczaj robione jest to w wolnych chwilach, więc proszę o cierpliwość. Proszę nie pisać komentarzy, zapytań, podziękowań itd. itp. Wpisujemy tylko dokładny nr nadwozia (VIN) i nic więcej!!! Nie wrzucamy zdjęć numeru VIN!!! W ramach podziękowania można kliknąć plusik pod postem. Można wrzucać też VIN-y innych marek, niekoniecznie grypy VAG. Jeżeli w Twojej historii konta na forum są tylko prośby o rozkodowywanie numerów VIN, to Twoje posty nie będą się pojawiały w tym temacie. Przykładowe rozkodowanie wyposażenia: WAUDGAFL1CA116680
    2 punkty
  2. Jest kilka możliwości... Czy poza błędem są jakieś objawy? Np problem z ruszaniem z miejsca?
    1 punkt
  3. Dziękuję za pomoc. Napiszę jak pokonałem temat. Pozdrawiam
    1 punkt
  4. proponuje poczytac stare opracowania na temat silników spalinowych silnik 2-suwowy musi miec tlumienie na wydechu inaczej jest slaby (istotny jest rezonans spalin) (pierwsi ogarneli to Niemcy z DDR i dlatego MZ-ki w latach 60-ych ruchaly na wyscigach wszystkie hondy, suzuki i włoszczyzne) silnik 4-suwowy tez powinien miec lekkie tłumienie na wydechu (zwykłe auta pomijamy) (czesto widac to w motocyklach (EXUP) i nawet na wydechach szybkich aut) jedynym odstepstwem tutaj jest silnik diesla który powinien miec wolny wydech straty wynikajace z obciazenia silnika poprzez powolny przepływ gazów spalinowych znacznie obniza sprawnosc tego silnika czyli wniosek jest taki: im bardziej swobodny masz wydech tym lepsze parametry ma silnik o turbo nie ma sie co martwic, tym zajmuje sie ECU
    1 punkt
  5. 342.660km Wymieniony olej tym razem Texaco 5W40 + płukanka i wszystkie filtry MANN. Wydaje mi sie,że silnik fajniej chodzi na nim niż na valvo Wymienione wężyki przy filtrze paliwa bo już lały Wpadły jeszcze nowe hamulce na tył bo lewy zacisk stanął dęba+ oczywiście wymiana gumek. Ktoś będzie miał prezent 😉
    0 punktów
  6. @lewiatan1989 Co do FM to coś nie tak, bo przyłożyłem kluczyk do wyciągania radia do końcówki separatora i zaczęło działać FM poprawnie, więc coś jakby nie tak z moją anteną/instalacją, może rzeczywiście zaśniedziała płytka pod batem i jest zwarcie masy do żyły... Nie mam jakoś wizji na tego passata, robię w sumie takie rzeczy normalne, żeby jeździł, działało co trzeba i tyle, raczej na projekt jak A4 Mingblau nie ma co liczyć, jedyne co to jak ogarnę skrzynie i dwumas to po prostu będę musiał trochę pojeździć tym autem... W miarę wygodne jest dla 4 osób, pali znośnie, a że to król memów Passat to już temat drugorzędny 😆
    0 punktów
  7. No dobra nadszedł czas założyć nowy temat dla nowej furmanki Historia zakupu (z pamiętnika Darka...) środa 21.02.2024 - późne godziny wieczorne... żona ni z gruchy ni z pietruchy staje na przeciwko mnie, patrzy na mnie swoimi dużymi oczami jak kot na widok bombki na choince i mówi "stary zmieniamy samochód" - ja lekko w szoku, pierwsza myśl, zdradza mnie - chce mi oczy zamydlić... ale nie no jak... zmieszany i wstrząśnięty także, lekko się jąkając pytam ale jak to? co z lalunią? przecież tyle modów jeszcze w planach... a ona mówi, że przecież o tym marzyłeś... o A6 C7 a ona oglądała kilka, patrzyła na ceny na nasz budżet i mówi to ten czas, zaszalejmy... no i zaszalałem xD Więc 27.02.2024 w mojej stajni zawitało A6 C7 3.0 BiTurbo 313KM spod łapek Motoren Technik Mayer przebieg w dniu zakupu 309 700 km Rok 2012 (modelowo 2013) Kolor: T9/Y9C Kod silnika: CGQB Skrzynia: Tiptronic 8HP Napęd: Quattro Z ciekawszego wyposażenia: - pneumatyczne zawieszenie, - s-line wewnętrzny i zewnętrzny, - wydech MTM, - sportowy mechanizm różnicowy, - czarny sufit, - kierownica s-line, - siedzenia kubełki alcantara pełna elektryka, - pamięć foteli, - 4 strefowa klima, - grzane dupki, - szyber, - klimatyzowany schowek, - fotochrom, - detekcja martwego pola, - asystent parkowania, - kamera cofania, - czujniki parkowania przód / tył, - adaptacyjny tempomat, - asystent jazdy w liniach, - head up, - przyciemniane szyby, - bagażnik "na kopa" - ful Led przód / tył, - ambient wewnątrz i na zawnatrz, - webasto, Z historii auta: Jestem 2gim właścicielem w kraju, w sumie 3 właściciel od początku, pierwsza zmiana właściciela miała miejsce w 2014 roku (samochód sprzedany pomiędzy przyjaciółmi - przerejestrowany w grudniu 2016). Przy przebiegu 142 500 km w 2016 roku przeszczep silnika na silnik z potwierdzonym przebiegiem 23 000km więc motolotnia ma około 190 000 przebiegu. Serwis olejowy według poprzedniego właściciela robiony w interwałach co max 12 000 km. Serwis skrzyni robiony w interwałach max 50 000 km ostatni w 2023 przy przebiegu 290 700 km. Serwis olejowy w 2023 przy przebiegu 300 000 km. W 2023 rok wymienione: dwa tylne miechy zawieszenia pneumatycznego, kompresor zawieszenia (jest na gwarancji), obie turbiny (są na gwarancji). W dniu zakupu samochód przelogowany w VAG Performance w Redzie, gdzie po zgarnięciu pozytywnych opinii zdecydowałem się na zakup Oczywiście samochód miał i ma klika rzeczy do ogarnięcia: - heble (ogarnięte) - łączniki stabilizatorów naku***ały (ogarnięte), - nie otwierała się klapa bagażnika z przycisku w klapie (ogatnięte), - nieryglujący się wlew paliwa (ogarnięte). - nie otwiera się na kopa (najprawdopodobniej przez wyłączonego Keyless'a), - oczywiście miał jakieś tam drobne kolizje - otrzymałem zdjęcia - i na jednym robionym błotniku ruda się pojawia - do ogarnięcia - webasto - brak komunikacji ze sterownikiem -komnikacja ogarnięta - teraz pozostaje przywrócić zapłon , - jeden czujnik parkowania z przodu nie działa (ogarnięte), - prawy spryskiwacz - ułamany króciec (ogarnięte), Serwisy: Olej: - 07.03.2024 przy przebiegu: 310 040 km: Oryginalny G S55 545 M4 EUR 0W-30 504.00/507.00 + płukanka Archoil AR2820 + dodatek Mannol Ceramo Ester Data / przebieg / powietrza / pyłkowy / pyłkowy wstępny / oleju / paliwa 07.03.2024 przy przebiegu 310 040 km / KNECHT LX2049/4 / KNECHT LAK 667 / 4GD 819 429A / KNECHT OX 420D / KNECHT KL 596 Naprawy: - 07.03.2024 przy przebiegu 310 040 km: czujnik jakości powietrza 4H0907658D siłownik klapki wlewu paliwa 8V0862153A wieszak tłumika 4H0253099A czujnik zawieszenia prawy tył 4H0941310C klocki hamulcowe przód ATE Ceramic 13.0470-7334.2 tarcze hamulcowe przód Zimmermann Sport Z 100.3357.52 klocki hamulcowe tył ATE Ceramic 13.0470-2770.2 tarcze hamulcowe tył Zimmermann Sport Z 100.3358.52 prowadnice zacisków hamulcowych przód, blaszki, sprężynki osłony tarcz hamulcowych tył - SKV przewody hamulcowe przód - Brembo regeneracja kompletu zacisków, łączniku stabilizatora + gumy stabilizatora - Lemforder - 19.03.2024 przy przebiegu 310 640 km: antena dachowa GPS/GSM/WEBASTO - ORI VW 5Q0 035 507S 5FQ - czyli wpadł ogonek w czarnym połysku - 26.03.2024 przy przebiegu 311 050 km: naprawa wiązki webasto, Nowa wiązka zderzaka 4G5 971 095A Nowy prawy spryskiwacz 4G0 955 102B Mody: 03.2024 - odblokowanie zielonego Menu, 03.2024 - zakodowanie czytania znaków - dzięki pomocy @MaTeo85 03.2024 - aktualizacja softu MMI - K0942_4 i mapy 8R0060884KL ECE 6.36.0 - dzięki pomocy @MaTeo85 Auto czeka dogłędbne odgruzowanie - ale kilka dni po zakupie wyglądało tak:
    0 punktów
  8. Darek, w Twoich rękach to auto odrazu odżyło 😍 Świetnie się prezentuje.
    0 punktów
  9. No to jeszcze jedna aktualizacja Dziś przyjechała paczka... A w niej... Musiałem zmienić dwie lampy klapy... W lewej nie działał stop a w prawej kierunek świrował. Oczywiście zanim padła decyzja o wymianie to zajrzałem do nich i niestety płytki całe zielone. Przy okazji wymiany lamp auto zostało ręcznie umyte na dwa wiadra, wcześniej przeszło deironizacje. Potem położony został wosk syntetyczny Big White Finish kare 1000P Hi-Temp, a na szybach wylądowało Glaco. Lalka tak się prezentowała po spa A tak lampiony świecą
    0 punktów
  10. 0 punktów
  11. Przednie logo w grillu też daj w czarny połysk. 👍
    0 punktów
  12. Mała aktualizacja 🤗 Czarne obudowy lusterek + czarna listwa w zderzaku....myślę że jest lepiej niż było 🤔
    0 punktów
  13. Wymianka kiery, a w sumie to tak jakby bardziej nitki - z białej na czerwoną, co by pod całą reszte pasowała
    0 punktów
  14. W sterowniku ABS musisz najpierw aktywować w bajcie 8 bit 6 następnie przeskakujesz do bajtu 23 (bez zatwierdzania kodowania) i aktywujesz bit 1 dopiero gdy oba są zmienione, zatwierdzasz kodowanie. W przeciwnym razie gdy zmienisz tylko w jednym bajcie i będziesz próbował zatwierdzić, wyskoczy komunikat, że jest poza zakresem, gdyż oba muszą być jednocześnie zmienione. Najlepiej wpisz w bajcie 8 wartość HEX 51 (w miejsci 11), i przeskocz do bajtu 23 i wpisz tam nową wartość HEX 8A (w miejscu 88) i dopiero teraz zatwierdź kodowanie. Co do sterownika 69 możesz kliknąć na tak (wtedy VCDS przypisze kod warsztatu WSC 21354/231/45312 jako wartość domyślną. Możesz też kliknąć na nie, wartość WSC pozostanie taka jaka była. Nie gra to roli i nie ma wpływu na poprawność kodowania.
    0 punktów
  15. Cześć, podrzucam, może się przyda. a4 b9 cswb.txt
    0 punktów
  16. ACC Log-AUDI A4 B9 3.0 CSWB.txt Przy okazji spójrz może swoim doświadczonym okiem bo mam pare sporadycznych błędów. Chociaż wydaje mi się że mogą być one spowodowane już słabym akumulatorem.
    0 punktów
  17. Aktualizacja tematu po prawie dziesięciu latach od jego założenia ....😁 Audi cały czas w moich rękach, na blacie właśnie przekręciło się 200 kkm ( głównie to stoi w ciepłym garażu i raptem kilka tras robi w roku ). Czyli minęło 60 kkm od jego założenia. Wałek , szklanki cały czas te same, co wymianę oleju dolewam 125 ml Militeka-1. Na ucho przy codziennej eksploatacji nie słychać problemów ze szklankami i wałkiem, jak postoi dłużej to trochę klepią do puki się nie napełnią olejem. Od wymiany napędu rozrządu ( przy okazji wymiany uszczelki pod czapką i remontu głowicy ) minie w lato 14 lat i 90 kkm. Chyba pasowało by wreszcie zrobić z tym porządek ...😋😁 Albo sprzedać tak jak stoi i niech nowy właściciel doprowadźi po swojemu audi do ładu... P.S. Odnośnie Milteca-1 od K2, pojawił się ostatnio podrabiany. Co i jak z nim macie na filmiku tutaj:
    0 punktów
  18. Passat śmiga, kosztów na razie nie generuje, leje olej napędowy i wozi tu i tam Ale mimo uszczelnienia drzwi dalej widziałem, że zbiera się woda i robi się mokry dywanik pod nogami pasażera z przodu. Postanowiłem podnieść wykładzinę i znaleźć miejsce przecieku. Okazało się, że jakimś cudem woda lała się od strony grodzi do środka przez uszczelkę od odpływu skroplin klimatyzacji. Wyciągnąłem ją, wyczyściłem i wkleiłem na specjalny uszczelniacz. Całą noc padało i dzisiaj rano suchutko, więc myślę, że będzie dobrze. Dodatkowo uszczelniłem jeszcze zapobiegawczo obudowę filtra kabinowego i nawet wspornik akumulatora odkręciłem, żeby zobaczyć czy gdzieś tam jeszcze nie stoi woda itd... Do auta wrzucona farelka i elektryczny osuszacz powietrza, udało się zebrać trochę wody. Skrzynia dalej szumi, ale nie mam na nią w ogóle weny. Sprawdziłem stan oleju, jest OK, ale wystarczy podnieść auto i zakręcić kołem i już wiadomo o co chodzi... Pod osłonę górną silnika podkleiłem piankę 16mm i zamontowałem na zimę co by się szybciej grzał.
    0 punktów
  19. Nie to abym się upominał, nie jestem "zbieraczem" postów, reputacji i innych tego typu "fruktów" ale... mniemam, że gdybyś nie otrzymał informacji na temat niesprawnego czujnika, nie kupiłbyś go i nie wymienił, więc... rozwiązanie problemu nie leży po Twojej stronie, tak jak to zaznaczyłeś (?). To tak dla uściślenia i formalności Niemniej jednak dzięki za "Dzięki"
    0 punktów
  20. Zima bez sniegu więc obudziłem z zimowego snu.
    0 punktów
  21. Wreszcie się doczekałem odbioru. Dłuuugo to trwało bo trochę nawymyślałem ale efekt sami oceńcie. Tera ceramika, naciągnąć gumy i wskakują na furę. To będzie najwyraźniej najdroższy element wyposażenia
    0 punktów
  22. Podepnę się pod temat mam te same objawy , latem tamtego roku była napełniana bo miałem wyciek przez zawór , zawór wymieniony. Podłączyłem się i mam coś takiego. Czego można oczekiwać. Adres 08: Klimatyzacja (J255) Plik etykiet:. 8Kx-820-043-3Z.clb Oznaczenie elementu SW: 8K1 820 043 AJ HW: 8K1 820 043 AJ Komponent: KLIMA 3 ZONEN H04 0123 Weryfikacja: C1000000 Numer seryjny: 01120320141207 Kodowanie: 342002E000 Kod serwisu: WSC 06325 000 00000 VCID: 70EF65C7A3A31A0B33-8024 Znaleziono 1 błąd: 00256 - Klimatyzacja; czujnik ciśnienia / temperatury środka chłodniczego (G395) 002 - Dolna wartość skrajna przekroczona Ramka zamrożona: Stan błędu: 01100010 Priorytet błędu: 2 Częstość błędu: 32 Wew.licznik błędów: 137 Przebieg: 165292 km Wskaźnik czasu: 0 Data: 2020.11.10 Czas: 18:00:03 Ramka zamrożona: Temperatura: 6.0*C Temperatura: 6.0*C Obciążenie: 0.0 % Ciśnienie rzecz.: 1.6 bar Obroty silnika: 0 /min Prędkość: 0.0 km/h Natężenie prądu: 0.000 A Temperatura: 6.0*C
    0 punktów
  23. a połaczyłes sie telefonem z tym urzadzeniem ? co widac w opcji MEDIA
    0 punktów
  24. Od początku. To jest Audi A4 B8 a nie B9 oraz masz MMI 3G Basic. Pokaż zdjęcia tej wtyczki AMI która masz w podłokietniku. Druga rzecz kliknij przycisk Media, następnie prawy górny przycisk przy pokrętle, zrób zdjęcie ekranu tego, co się wyświetla i również podeślij.
    0 punktów
  25. Witam ponownie Trzy razy uszczelniałem lampy ( silikon, klej do szyb, uszczelniacz z Casto.... ) i woda dalej zbierała się w bagażniku dokładnie tak samo jak na zdjęciach powyżej u kolegi hammerlev. Doszedłem do wniosku, że lampy są szczelne i cieknie, gdzie indziej. No i znalazłem u mnie woda ciekła do bagażnika przez odbojniki klapy bagażnika znajdujące się w tylnych błotnikach. Należy zdemontować odbojniki. Wyczyścić i odtłuścić odbojniki oraz miejsca ich mocowania na błotnikach. Posmarować uszczelniaczem i ponownie zamontować. Ja odtłuszczałem benzyną ekstrakcyjną i uszczelniłem klejem do szyb. No i cieszymy się z nareszcie suchego bagażnika Pozdrawiam
    0 punktów
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+02:00
×
×
  • Dodaj nową pozycję...