spanky
VIP-
Postów
8405 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
-
podeślij ale jak to od tej samej osoby to chyba nie ma sensu sprawdzac ....
-
nie wiem jak auto zachowywało się na serii ale po tym co masz teraz w sterowniku można się wszystkiego spodziewać ....
-
nie trzeba , widze ze zalaczyles plik ... w skrocie co do moda , dawno takiego gniota nie widzialem , a juz zachodze w glowe po co ktos ruszal linearyzacja MAPsensora .... wgraj serie i zrob to porzadnie u kogos kto ma o tym pojecie ...
-
Podeslij na [email protected] to zerkne .
-
korekta wymagana po modyfikacji okolice 135-145 PS (kwestia stanu pompy wtryskowej) na więcej nie pozwala seryjne turbo , takze jak masz zdrowy seryjny uklad wtryskowy i nie zamierzasz zmieniac w przyszłosci turbo na większe to wymiana wtryskiwaczy na większe nie za bardzo ma sens
-
zle
-
ten kto robil program w tym aucie nie ma bladego pojecia co robi ....
-
Panowie tutaj macie logi seryjnego BKE ... Malone Tuning Log Viewer LOG.MALONETUNING.COM porównajcuie sobie to z logami kolegi (np.grupa 008 :-) ) .. a wszystko stanie sie jasne (co za gniot jest tam wgrany) i od tego radzę zacząć naprawę auta ... i na koniec . w tych autach dawka jest wyznaczana po MAPsensorze takze wskazania MAF Was nie interesują ....
-
Bez sensu, kup zdrowe AL-ki i starczy
-
Musisz odpowiednio zmodyfikowac wsad zgrany ze sterownika .... jak cos to pisz na [email protected]
-
Zapraszam do siebie https://facebook.com/edctuning/ ewentualnie dam kontakt do warsztatu w Olsztynie , z którym współpracuję. pzdr .
-
odpisalem ? p.s dmuchac z seryjnej turbosprezarki 1.65 bara to trzeba miec fantazje .... ? i maks co to auto generuje na tych wypocinach to moze 155PS i 350 Nm .... ?
-
Podeslij ten wsad na [email protected]
-
Tu masz przepis (AVG to blizniak AFN)