nie trzeba , widze ze zalaczyles plik ...
w skrocie co do moda , dawno takiego gniota nie widzialem , a juz zachodze w glowe po co ktos ruszal linearyzacja MAPsensora ....
wgraj serie i zrob to porzadnie u kogos kto ma o tym pojecie ...
korekta wymagana
po modyfikacji okolice 135-145 PS (kwestia stanu pompy wtryskowej)
na więcej nie pozwala seryjne turbo , takze jak masz zdrowy seryjny uklad wtryskowy i nie zamierzasz zmieniac w przyszłosci turbo na większe to wymiana wtryskiwaczy na większe nie za bardzo ma sens
Panowie
tutaj macie logi seryjnego BKE ...
Malone Tuning Log Viewer
LOG.MALONETUNING.COM
porównajcuie sobie to z logami kolegi (np.grupa 008 :-) ) ..
a wszystko stanie sie jasne (co za gniot jest tam wgrany) i od tego radzę zacząć naprawę auta ...
i na koniec . w tych autach dawka jest wyznaczana po MAPsensorze takze wskazania MAF Was nie interesują ....
odpisalem ?
p.s dmuchac z seryjnej turbosprezarki 1.65 bara to trzeba miec fantazje .... ?
i maks co to auto generuje na tych wypocinach to moze 155PS i 350 Nm .... ?