-
Postów
141 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
1O michal008

Informacje
-
Imię
Maniek22
-
Miasto
Warszawa
Auto
-
Model
A4 B6
-
Nadwozie
Sedan
-
Rok produkcji
2001
-
Silnik
1.8 T
-
Kod silnika
1B
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
PB+LPG
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
Witam, kilka dni temu wymieniłem filtr paliwa. Siedział gdzieś od roku mahle a teraz założyłem mann i jak na razie pali ok i nie kapie, zobaczę co będzie dalej. Pozdrawiam i dzięki za pomoc
-
To może być rzeczywiście to. Pytanie tylko jaki założyć? Ori to pewnie zakupi tylko w aso. U mnie chyba siedzi jednak Meyle. Czy może knecht lub mahle bedzie lepszy?
-
I z powodu tego filtra może kapać to paliwo? Zastanawia mnie ten filtr bo on ma chyba 3 lub 4 krućce tylko zastanawiam się za co odpowiadają te pozostałe
-
A kapało Ci też paliwo przy nadkolu? Ja już wyciągałem filtr węglowy i wszystkie węże od niego przedmuchiwałem i zaworek przy filtrze węglowym też.
-
U mnie niestety jest problem z odpalaniem, Odpala jak długo kręce lub za drugim razem, i ten zapach paliwa... Problem mam od ok. miesiąca. Filtr wymieniałem w zeszłym roku. Chyba jakiś mahle czy coś innego przyzwoitego.
-
A jeżeli ciekne paliwo to o czym to świadczy? Ja mam właśnie problem z odpalaniem (musze 2 razy zakrecic) i kapie paliwo z rurki przy prawym nadkolu.
-
Dziś zauważyłem że na ciepłym silniku cały czas chodzi pompa sai. Wydawało mi się że ma pracować do momentu rozgrzania katalizatora a dziś przy 25 stopniach temperatury powietrza przy rozgrzanym silniku ciągle ją słyszę.
-
Zauważyłem że u mnie jednak w baku robi się ciśnienie a nie podciśnienie. Dodatkowo właśnie przez rurkę w nadkolu czasem wypłynie kilka kropli benzyny. Wymieniłem ten zawór na filtrze ale to nie pomogło. Bak "pompuje się" a do tego trzeba dłużej kręcić żeby zapalił. Jest to uwydatnione podczas ciepłych dni. Ktoś pomoże?
-
Witam, odświeżam temat bo mam tak samo. Robi mi się podciśnienie w baku, jak otworze korek wlewu to sie normalizuje. Podczas pracy słychać buczenie- myślę że z filtra węglowego znajdującego się w nadkolu od strony pasażera.Wymieniłem już ten zawór przy filtrze i to samo. Zauważyłem że gdy silnik jest zapalony i zdemontuję przewód od zaworu- ten co idzie do filtra węglowego to buczenie ustaje. Spróbowałem lekko pociągnąć powietrze z przewodu idącego do filtra węglowego i zaczęło buczeć. Zawór pracuje, tworzy cykliczne podciśnienie. Co może być powodem tego dużego podciśnienia w baku (jak odkręcam korek to bak aż czeszczy)? Filtr węglowy też demontowałem. Dmuchałem w "każdą dziurę" w nim i były drożne. Jedynie ta od dołu co wychodzi od niej przewód w nadkole sprawiała lekki opór- gdy dmuchnąłem to przechodziło ale po przestaniu dmuchania lekko powietrze się wracało. Ponadto z tegoż właśnie węża czasem kapie benzyna i oczywiście czuć jej zapach koło auta. Co to może być ?
-
a ma bulgotać czy ma być całkiem szczelne? bo u mnie bulgota właśnie
-
Promocyjne ceny na Motul, Liqui Moly, Valvoline. Części samochodowe najtaniej.
michal008 odpowiedział(a) na dzik temat w Pro Choice
Witam, proszę o wycenę oleju MOTUL 8100 X-CESS 5W40 5L ewentualnie dedykowany liqui moly, filtra oleju MANN W 950/4 (ten większy- zmieści się?), oraz filtra powietrza (czy warto wsadzić np. piepercrossa?) jezeli tak to jaka cena... oraz filtra paliwa. Pacjent jak w profilu audi a4b6 1.8t, ośka, silnik AVJ. Pozdrawiam -
Dziś przyuważyłem jeszcze że wibracje u mnie występują na postoju od 700 do 1100 obr/min- powyżej chwilowo ustają. Następnie zaczynają się ponownie powyżej 2000obr i są też odczuwalne na lewarku zmiany biegów...
-
u mnie tez mam wibracje, są większe na zimnym silniku. wymieniłem odbój przy przednim pasie i zauważyłem dziwną rzecz- mianowicie odbój nie jest osiowo w stosunku do tego "pierścienia" osadzającego- widać na załączonym zdjęciu , jest skrajnie z lewej strony. Regulacja pierścienia jest góra-dół ale lewo-prawo nie zauważyłem (chyba że się mylę) Wibracje są dość nieprzyjemne i chciałbym się ich pozbyć. Dodam jeszcze że wibrację występują u mnie od mniej więcej 700-2000 obr/min potem ustają.
-
Szarpnięcie przy zmienianie biegu, dwumas?
michal008 odpowiedział(a) na adrian242424 temat w Audi A4 B6/B7
Witam, mam bardzo podobny objaw i też nie mogę sobie z nim poradzić. Sprzęgło wymieniłem bo myślałem że się kończyło ale problem jak był tak jest. Wymieniłem jeszcze zawór dv bo myślałem że może on nie puszcza i po wciśnięciu sprzęgła podbija obroty ale to też nie pomogło. Wymieniłem też odbój z przodu silnika który był już kiepski ale też nic. U mnie dodatkowo przy zmianie biegów poza szarpnięciem podczas puszczania sprzęgła podczas zmiany biegu występuje tak jakby nie do końca wysprzęglenie. Zastanawiałem się jeszcze czy przyczyną szarpnięć nie jest wysprzęglik ale jego nie zmieniałem jak n razie. A Ty rozwiązałeś problem? -
Czujnik nie jakieś byle co tylko Delphi więc powinien być raczej ok. Z drugiej strony jak u Ciebie bosch padł...