Skocz do zawartości

Muskel1

Pasjonat.
  • Postów

    23961
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

1404

O Muskel1

Informacje

  • Imię
    Muskel
  • Miasto
    Niemcy

Auto

  • Model
    A4 B9
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2017
  • Silnik
    3.0 TDI V6
  • Kod silnika
    CRTC
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Tiptronic
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

62496 wyświetleń profilu
  1. Napisałem Ci już wyżej.
  2. Jednostrefowa.
  3. W B9 jest tylko albo 3 strefowa, albo 1 strefowa klima i Ty taką masz. Różnica między nimi to nie tylko inny panel, tylko czujniki, klapy i silniczki. Jak wymienisz sam panel nie będziesz miał nagle kimy 3 strefowej. Do tego działanie będzie ograniczone i masa błędów w sterownikach.
  4. Taki sam.
  5. https://allegro.pl/oferta/konektor-pin-zenski-vw-mqs-0-2-0-5-bez-uszczelki-6835380109 Albo gotowe zarobione przewody: https://allegro.pl/oferta/zestaw-naprawczy-przewod-vag-000979009-10-sztuk-17579325978
  6. Tak to ta. Tutaj masz instrukcje. Kühler für Abgasrückführung aus- und einbauen.pdf Montageübersicht - Abgasrückführung.pdf Stellmotor 2 für Abgasrückführung -V339- aus- und einbauen.pdf Stellmotor für Abgasrückführung -V338- aus- und einbauen.pdf
  7. Myślę, że chłodniczka EGR będzie u Ciebie zapchana. Jest to częste w tych silnikach.
  8. Musisz najpierw EGR ogarnąć, dopiero regeneracja serwisowa. Nie znam Twoich możliwości, umiejętności oraz wyposażenia. Wymiana EGR to nie wymiana klocków hamulcowych. Trzeba mieć najlepiej podnośnik widłowy, narzędzia i odpowiednie doświadczenie i umiejętności. Jest dużo grzebania.
  9. Nie masz 40g. Mylisz pojęcia kolego. Silnik produkuje sadzę. Sadza gromadzi się w DPF. Jeżeli wartość sadzy, obojętnie czy obliczonej czy zmierzonej osiągnie pewną wartość w idealnych warunkach jest to ok. 23g dla tego silnika, to sterownik rozpoczyna regenerację. Podczas regeneracji sadza zostaje wypalona na popiół, a popiół pozostaje w DPF i należy go kiedyś (gdy osiągnie 80g) oddać do czyszczenia. Jeżeli z pewnych powodów regeneracja nie mogła wystartować lub zakończyć się, sadza nadal gromadzi się w DPF. I tu jest właśnie pierwsza granica, granica zapełnienia podczas (normalnej) jazdy i z tego co pamiętam, jest ona dla tego silnika ok. 30g (dlatego prosiłem abyś odczytał tę wartość). Do osiągnięcia tej wartości sterownik nadal próbuje wystartować regeneracje. Jeżeli granica ta zostaje przekroczona, jest jeszcze druga granica. Granica zapełnienia dla regeneracji serwisowej i wynosi ona 40g sadzy. Do tych 40g można zainicjować regenerację serwisową. Po przekroczeniu tych 40g już kapota i tegeneracji serwisowej nie wystartujesz. U Ciebie problem zainicjowania regeneracji ma związek z błędami w sterowniku, gdyż masz uszkodzony EGR. Z tego względu sterownil silnika blokuje regenerację serwisową.
  10. Na screenie widoczna granica regeneracji serwisowej, a piszesz, że znalazłeś tylko podczas jazdy. Wartość graniczna popiołu to co innego.
  11. Tylko ori na stronie producenta.
  12. Tym nie zrobisz.
  13. Trzeba wrać skrypt do sterownika licznika. Potrzebne do tego jest np. urządzenie diagnostyczne VCP.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...