Skocz do zawartości

Muskel1

Pasjonat
  • Postów

    18016
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Muskel1

Informacje

  • Imię
    Muskel
  • Miasto
    Niemcy

Auto

  • Model
    A4 B9
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2017
  • Silnik
    3.0 TDI V6
  • Kod silnika
    CRTC
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Tiptronic
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

31088 wyświetleń profilu

Osiągnięcia Muskel1

  1. Przebieg nie gra tu roli, bo nawet po 100 kkm możesz mieć wypalone podkładki i wtedy gniazda musisz frezować bo masz wżery. Jak wyjmiesz injektory to będziesz widział jak wyglądają gniazda i ocenisz czy nadają się tylko do czyszczenia, czy może już do frezowania. Jak podkładka nie była wypalona i nie było tam przedmuchu, to gniazda są czyste i czyszczenie jest wystarczające.
  2. Po demontażu lamp należy przeprowadzić nastawy podstawowe/kalibrację lamp.
  3. Tak, w tym roczniku tyklo jedne kratki do wszystkich montowali. Tak, identyfikacja sterowników powinno być widać, przynajmniej na auto-scanie wykonanym VCDSem widać taką informację. SFD2 jest dopiero w modelach rocznikowych 24 i poznasz tak samo jak wyżej, lub po rozkodowaniu VINu po kodach wyposażenia. Kod NI0 - bez zabezpieczenia UNECE Cyber-Security - bez zabezpieczenia UNECE Software-Update - Bez sterowników z SFD2 Kod NI1 - Z zabezpieczeniem UNECE Cyber-Security - Z zabezpieczeniem UNECE Software-Update - Bez sterowników z SFD2 PR-Nummer NI7 - Z zabezpieczeniem UNECE Cyber-Security - Bez zabezpieczenia UNECE Software-Update - Bez sterowników z SFD2 PR-Nummer NI8 - Bez zabezpieczenia UNECE Cyber-Security - Bez zabezpieczenia UNECE Software-Update - Ze sterownikami z SFD2 PR-Nummer NI9 - Z zabezpieczeniem UNECE Cyber-Security Schutz (dla krajów bez wymogów UNECE ) - Z zabezpieczeniem UNECE Software-Update Schutz (dla krajów bez wymogów UNECE ) - Bez sterowników z SFD2 Tak, miałem na myśli basic.
  4. 1. Dobrze zrobiłeś kupując ori czujnik w ASO pomimo wysokiej ceny👍 2. Czujnik tylko wymieniasz i nic nie trzeba adaptować.
  5. Nie rób wiochy, chyba że koniecznie chcesz aby zabrali Ci dowód rejestracyjny.
  6. W B9 TPMS jest pasywny, czyli nie masz w kołach osobnych czujników ciśnienia, tylko obliczane jest to za pomocą sterownika ABS (obwód koła i jego prędkość obrotowa). Sterownik ABS nie korzysta z żadnych wyżej wymienionych magistrali, tylko wisi na magistrali FlexRay-Bus.
  7. Po prostu magistrala CAN BUS, bez rozszerzenia. Na schematach elektrycznych jest opisana pinologia. Sterowniki lamp wpięte są w magistralę CAN BUS w sterowniki BCM1.
  8. Numer 14 na rysunku. Montageübersicht - Abgastemperaturregelung.pdf Abgastemperaturgeber 2 -G448- aus- und einbauen.pdf
  9. Uzupełnij poprawnie profil, a dokładniej mówiąc kod silnika, bo jest w tam modelu kilka różnych silników montowanych i występuje w nich różnica w budowie.
  10. Asystent skrętu to też przednie radary, zapobiegają kolizji przy skręcie np. na skrzyżowaniu z nadjeżdżającymi z przodu pojazdem. Audi Side Assist to asystent zmiany pasa ruchu i posiłkuje się z radarów umieszczonych pod tylnym zderzakiem. Podobnie jak Audi Pre Sense Rear, korzysta także z tylnych radarów.
  11. Pre sense front jest wyposażeniem standardowym. Ostrzega i zapobiega kolizji przed najechaniem na przeszkodę z przodu pojazdu.
  12. Plany instalacji elektrycznej znajdziesz na stronie erWin Audi, po utworzeniu konta oraz wykupieniu dostepu (ok. 8€ / 1 godz). https://erwin.audi.com/erwin/showLogin.do
  13. Tak są jakby odbiciem lustrzanym z różnica asymetrycznego oświetlenia drogi. Obojętnie która lampę podepniesz na przykład na lewą stronę, powinna się zaświecić. Tak że wymiana lamp stronami jest możliwa i nic nie zepsuje.
  14. Przede wszystkim wymiana tłoków i pierścieni, oraz elementów, które zostaną zweryfikowane jako konieczne do wymiany. Skoro Twój mechanik naprawiał już wady olejowe, to zapytaj jego z czym musisz się liczyć.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...