-
Postów
18016 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
O Muskel1
Informacje
-
Imię
Muskel
-
Miasto
Niemcy
Auto
-
Model
A4 B9
-
Nadwozie
Avant
-
Rok produkcji
2017
-
Silnik
3.0 TDI V6
-
Kod silnika
CRTC
-
Napęd
quattro
-
Skrzynia
Tiptronic
-
Paliwo
ON
Ostatnie wizyty
31088 wyświetleń profilu
Osiągnięcia Muskel1
1.3 tys.
Reputacja
142
Odpowiedzi społeczności
-
Silver3833 obserwuje zawartość Muskel1
-
Wymiana podkładek pod wtryskiwaczami w A4 B8 2.0TDI
Muskel1 odpowiedział(a) na Silver3833 temat w 2.0TDI
Przebieg nie gra tu roli, bo nawet po 100 kkm możesz mieć wypalone podkładki i wtedy gniazda musisz frezować bo masz wżery. Jak wyjmiesz injektory to będziesz widział jak wyglądają gniazda i ocenisz czy nadają się tylko do czyszczenia, czy może już do frezowania. Jak podkładka nie była wypalona i nie było tam przedmuchu, to gniazda są czyste i czyszczenie jest wystarczające. -
Muskel1 obserwuje zawartość Doposażenie A4 B9 w pakiet "Trasa" , Wymiana podkładek pod wtryskiwaczami w A4 B8 2.0TDI , Moduł USA w lampach A4 B5 i 1 inny
-
Wymiana podkładek pod wtryskiwaczami w A4 B8 2.0TDI
Muskel1 odpowiedział(a) na Silver3833 temat w 2.0TDI
Zależy od tego jak wyglądają. -
Po demontażu lamp należy przeprowadzić nastawy podstawowe/kalibrację lamp.
-
Tak, w tym roczniku tyklo jedne kratki do wszystkich montowali. Tak, identyfikacja sterowników powinno być widać, przynajmniej na auto-scanie wykonanym VCDSem widać taką informację. SFD2 jest dopiero w modelach rocznikowych 24 i poznasz tak samo jak wyżej, lub po rozkodowaniu VINu po kodach wyposażenia. Kod NI0 - bez zabezpieczenia UNECE Cyber-Security - bez zabezpieczenia UNECE Software-Update - Bez sterowników z SFD2 Kod NI1 - Z zabezpieczeniem UNECE Cyber-Security - Z zabezpieczeniem UNECE Software-Update - Bez sterowników z SFD2 PR-Nummer NI7 - Z zabezpieczeniem UNECE Cyber-Security - Bez zabezpieczenia UNECE Software-Update - Bez sterowników z SFD2 PR-Nummer NI8 - Bez zabezpieczenia UNECE Cyber-Security - Bez zabezpieczenia UNECE Software-Update - Ze sterownikami z SFD2 PR-Nummer NI9 - Z zabezpieczeniem UNECE Cyber-Security Schutz (dla krajów bez wymogów UNECE ) - Z zabezpieczeniem UNECE Software-Update Schutz (dla krajów bez wymogów UNECE ) - Bez sterowników z SFD2 Tak, miałem na myśli basic.
-
P203100 Czujnik 2 temperatury spalin - Elektryczna usterka
Muskel1 odpowiedział(a) na tuti86 temat w Audi A4 B9
1. Dobrze zrobiłeś kupując ori czujnik w ASO pomimo wysokiej ceny👍 2. Czujnik tylko wymieniasz i nic nie trzeba adaptować. -
Nie rób wiochy, chyba że koniecznie chcesz aby zabrali Ci dowód rejestracyjny.
-
W B9 TPMS jest pasywny, czyli nie masz w kołach osobnych czujników ciśnienia, tylko obliczane jest to za pomocą sterownika ABS (obwód koła i jego prędkość obrotowa). Sterownik ABS nie korzysta z żadnych wyżej wymienionych magistrali, tylko wisi na magistrali FlexRay-Bus.
-
Po prostu magistrala CAN BUS, bez rozszerzenia. Na schematach elektrycznych jest opisana pinologia. Sterowniki lamp wpięte są w magistralę CAN BUS w sterowniki BCM1.
-
P203100 Czujnik 2 temperatury spalin - Elektryczna usterka
Muskel1 odpowiedział(a) na tuti86 temat w Audi A4 B9
Numer 14 na rysunku. Montageübersicht - Abgastemperaturregelung.pdf Abgastemperaturgeber 2 -G448- aus- und einbauen.pdf -
P203100 Czujnik 2 temperatury spalin - Elektryczna usterka
Muskel1 odpowiedział(a) na tuti86 temat w Audi A4 B9
Uzupełnij poprawnie profil, a dokładniej mówiąc kod silnika, bo jest w tam modelu kilka różnych silników montowanych i występuje w nich różnica w budowie. -
Asystent skrętu to też przednie radary, zapobiegają kolizji przy skręcie np. na skrzyżowaniu z nadjeżdżającymi z przodu pojazdem. Audi Side Assist to asystent zmiany pasa ruchu i posiłkuje się z radarów umieszczonych pod tylnym zderzakiem. Podobnie jak Audi Pre Sense Rear, korzysta także z tylnych radarów.
-
Pre sense front jest wyposażeniem standardowym. Ostrzega i zapobiega kolizji przed najechaniem na przeszkodę z przodu pojazdu.
-
Plany instalacji elektrycznej znajdziesz na stronie erWin Audi, po utworzeniu konta oraz wykupieniu dostepu (ok. 8€ / 1 godz). https://erwin.audi.com/erwin/showLogin.do
-
Tak są jakby odbiciem lustrzanym z różnica asymetrycznego oświetlenia drogi. Obojętnie która lampę podepniesz na przykład na lewą stronę, powinna się zaświecić. Tak że wymiana lamp stronami jest możliwa i nic nie zepsuje.
-
Przede wszystkim wymiana tłoków i pierścieni, oraz elementów, które zostaną zweryfikowane jako konieczne do wymiany. Skoro Twój mechanik naprawiał już wady olejowe, to zapytaj jego z czym musisz się liczyć.