Skocz do zawartości

ivan1977

Pasjonat
  • Postów

    165
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

44

O ivan1977

Informacje

  • Imię
    Artur
  • Miasto
    Bydgoszcz

Auto

  • Model
    A4 B8
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2014
  • Silnik
    2.0 TDI
  • Kod silnika
    1B
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

1327 wyświetleń profilu
  1. Temat nie jest taki straszny każdy ogarnięty mechanik sobie z tym poradzi
  2. Zakupiony założony dzięki
  3. @Dev Hej potrzebny zestaw rozrządu Dayco, Conti Vin WAUZZZ8K8FA021766 A4 B8 2.0TDI 2014 CGLC jaka cena
  4. Poziom wiedzy diagnostów w DE to jakaś żart uwież od kiedy tu jestem nikt na Tüv mi nawet świateł nie sprawdził tutaj jest o wiele łatwiej zrobić TUV jak w PL oczywiście wiadomo co mam na myśli jak wiesz co i gdzie i za ile
  5. Wpadły światła przód po przeróbce na Full Led ogólnie robiłem coś takiego z lampami pierwszy raz zdjęcia nie oddają efektu ale światło w nocy kosa od razu dodam że lampy ustawione na stacji i napewno nikogo nie oślepiam nadmienie także że wiem że nielegalne itd w razie czego zmienie na oryginal te robiłem z Angola także oryginały nie tknięte
  6. U mnie w manualu 4L ja zalałem OEM olej z racji że przy zamówieniu łożysk w ASO zamówiłem również olej
  7. zakupie 2 opony Pirelli P Zero bo na przodzie leżą BDB
  8. Czyli szukać opon 245/35 za uj nie chciał bym zmieniać Rotorów tym bardziej że udało się je kupić za dobrą kasę z prawie nowymi oponami co mnie dziwi gość podobno miał je na A3 i niby wszystko było ok
  9. Gdzie nie czytałem polecali opone 255/35 na Niemieckich forach również, wiem że wiele zależy od producenta opon niektóre lepiej się układają na feldze jak np Pirelli P Zero które mam założone na przodzie lekko je naciągło z tyłu są Falkeny których nie naciągło nic przekładając przód na tył i tak jest to na granicy jadąc np w 4 osoby potrafi przytrzeć dziwi mnie fakt polecania opon 255/35 na praktycznie wszystkich forach choć jest to rozmiar polecany przez producenta do felg 19 lecz raczej do felg 8,5J i ET zbliżonym do 43 niestety przy feldze 9J już tak malinowo nie jest pozostało mi raczej wyleczyć się z felg 9J lub kombinować z oponami zawieszenia nie chcę ruszać ze względu na upierdliwość Niemieckich Urzędników wszystko do ogarnięcia ale nie mam czasu biegać po instytucjach żeby np wbić zawieszenie do dowodu rejestracyjnego
  10. Nowa Rolka kupiona 19 9J ET 33 jednak Rotor nadal w B8 nadal robi robotę Tył chyba jednak przyciera miałem załadowane stare koła w bagażniku i było słychać jak by przytarło czy to możliwe opony 255/35 i gdzie nie czytałem to nikt nie miał problemów przy zawieszeniu 1BV Następne w planach -ścięta kierownica -Dechroming -
  11. Ja zapłaciłem ok 300 zł tez znajomy mechanik poszły przy okazji do wymiany oleje filtry zestaw większych hamulców także ciężko co do złotówki wyliczyć ja walczyłem z tym ponad 4 lata zaraz po zakupie auta było słychać lekkie buczenie myślałem ze opony lecz po zmianie nadal występowało i tak przejeżdżałem 3 lata po nasileniu się wycia poszły do wymiany półosie i przeguby wewn z lewej strony wymiana łożyska na półosi i dalej to samo a ze buczenie ewidentnie było słychać w okolicy schowka po konsultacji ze znajomym dobraliśmy się do tego dziadostwa niestety czeka to każdego posiadacza B8 prędzej czy pózniej i o ile usterki w tym modelu są dobrze znane użytkownikom i mechanikom to w tym temacie nikt nic nie wie jest co prawda jeden film na yt który tu wkleiłem ale co do diagnozy też szczegółów brak wszędzie gdzie pytałem chcieli wymieniać skrzynie nawet tu w DE i tylko dzięki znajomemu mechanikowi doszliśmy ze padnięte są łożyska mechanizmu
  12. Podobnie zeżarte jak u mnie kulki były w podobnym stanie 5 godz jak na pierwszy raz to niezle u mnie poszło w 3h z kawą ale mechanik obeznany w temacie
  13. 4 litry to wszystko olej jest tylko w skrzyni i idzie na przekładnię
  14. No niestety trzeba robić TUV jeżeli nie masz jakiś adapterów wszystko założone w fabryczne miejsce to problemów raczej nie powinieneś mieć Myślę właśnie nad oklejeniem ramek i relingów na czarno pewnie ogarnę to na urlopie w PL
  15. W temacie długo nic sie nie działo ale przy aucie wpadło parę zmian - Zderzak przód Sline - Zderzak tył Sline z dyfuzorem w Black Piano - Listwy progowe - Grill w Black Piano - W lampy wpadły ledy Philips Ultinon Pro6000 Docelowo wlecą lampy po przeróbce - Czarne emblematy Sline ( do przyklejenia)+ przód i tył
×
×
  • Dodaj nową pozycję...