Skocz do zawartości

ivan1977

Pasjonat
  • Postów

    167
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

44

O ivan1977

Informacje

  • Imię
    Artur
  • Miasto
    Bydgoszcz

Auto

  • Model
    A4 B8
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2014
  • Silnik
    2.0 TDI
  • Kod silnika
    1B
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

1466 wyświetleń profilu
  1. Do auta trzeba się przyzwyczaić garb na masce na początku mi przeszkadzał jak i trochę słaba widoczność przy cofaniu ale po 2-3 dniach było już ok . Nie będę opisywał wrażeń z jazdy ale za każdym razem jak do niego wsiadam morda cieszy się okropnie, prowadzenie jak i samo wykonanie auta nie co gorsze do aut europejskich wcześniejsze modele miały większy problem żeby im dorównać jak dla mnie auto świetne pod każdym względem. Niestety to nie oryginalne Shelby ale i tak auto prezentuje się niesamowicie tu mam silnik tylko 3.7 ale jak na DE to i tak za dużo mam na myśli opłaty itd. mam zdjęte limitery i lekko dłubnięty silnik, zmieniony tłumik i jeszcze kilka rzeczy lecz następne na pewno będzie 5.0 i to bez apelacyjnie. Miałem okazję zrobić jazdę próbną w tym samym komisie silnikiem 5.0 i powiem szczerze bałem się tego auta choć jezdziłem mocniejszymi autami niż 450km ale to auto jest tak brutalne a za razem niesamowite że szok na każdym zakręcie trzeba uważać żeby nie przesadzić z gazem lecz mimo wszystko w przyszłości będę rozważał tylko 5.0 Mustang lub 5.7 Charger
  2. No panie sorry że po czasie ale auto piękne
  3. Jeżeli stan wew. łożyska jest ok to wymienić tylko kulkowe tylne łożysko u mnie było w stanie idealnym choć i tak zostało wymienione problemem jest łożysko kulkowe którego uszkodzenie objawia się wyciem.
  4. Nic się nie dostało tak to wygląda bieżnia i kulki normalnie zeżarte to łożysko kulkowe po prostu nie daje rady kilki pękają a raczej zaczynają się obłupywać niszcząc bieżnię w sumie wygląda to tak w każdym przypadku niestety nie zrobiłem zdjęcia kulek ale wyglądało to jak by były zbudowane z kilku warstw i dosłownie te warstwy się obłupywały spójrz na zdjęcie bieżni w moim 1 poście wygląda to identycznie
  5. Po ponad 6 latach żegnam się z A6 C7 Competition z wielkim żalem ale przyszedł czas z racji wieku zacząć spełniać motoryzacyjne marzenia z forum się nie żegnam gdyż pozostaje jeszcze A4 B8 żony, nowy nabytek na zdjęciach
  6. Temat nie jest taki straszny każdy ogarnięty mechanik sobie z tym poradzi
  7. Zakupiony założony dzięki
  8. @Dev Hej potrzebny zestaw rozrządu Dayco, Conti Vin WAUZZZ8K8FA021766 A4 B8 2.0TDI 2014 CGLC jaka cena
  9. Poziom wiedzy diagnostów w DE to jakaś żart uwież od kiedy tu jestem nikt na Tüv mi nawet świateł nie sprawdził tutaj jest o wiele łatwiej zrobić TUV jak w PL oczywiście wiadomo co mam na myśli jak wiesz co i gdzie i za ile
  10. Wpadły światła przód po przeróbce na Full Led ogólnie robiłem coś takiego z lampami pierwszy raz zdjęcia nie oddają efektu ale światło w nocy kosa od razu dodam że lampy ustawione na stacji i napewno nikogo nie oślepiam nadmienie także że wiem że nielegalne itd w razie czego zmienie na oryginal te robiłem z Angola także oryginały nie tknięte
  11. U mnie w manualu 4L ja zalałem OEM olej z racji że przy zamówieniu łożysk w ASO zamówiłem również olej
  12. zakupie 2 opony Pirelli P Zero bo na przodzie leżą BDB
  13. Czyli szukać opon 245/35 za uj nie chciał bym zmieniać Rotorów tym bardziej że udało się je kupić za dobrą kasę z prawie nowymi oponami co mnie dziwi gość podobno miał je na A3 i niby wszystko było ok
  14. Gdzie nie czytałem polecali opone 255/35 na Niemieckich forach również, wiem że wiele zależy od producenta opon niektóre lepiej się układają na feldze jak np Pirelli P Zero które mam założone na przodzie lekko je naciągło z tyłu są Falkeny których nie naciągło nic przekładając przód na tył i tak jest to na granicy jadąc np w 4 osoby potrafi przytrzeć dziwi mnie fakt polecania opon 255/35 na praktycznie wszystkich forach choć jest to rozmiar polecany przez producenta do felg 19 lecz raczej do felg 8,5J i ET zbliżonym do 43 niestety przy feldze 9J już tak malinowo nie jest pozostało mi raczej wyleczyć się z felg 9J lub kombinować z oponami zawieszenia nie chcę ruszać ze względu na upierdliwość Niemieckich Urzędników wszystko do ogarnięcia ale nie mam czasu biegać po instytucjach żeby np wbić zawieszenie do dowodu rejestracyjnego
  15. Nowa Rolka kupiona 19 9J ET 33 jednak Rotor nadal w B8 nadal robi robotę Tył chyba jednak przyciera miałem załadowane stare koła w bagażniku i było słychać jak by przytarło czy to możliwe opony 255/35 i gdzie nie czytałem to nikt nie miał problemów przy zawieszeniu 1BV Następne w planach -ścięta kierownica -Dechroming -
×
×
  • Dodaj nową pozycję...