Skocz do zawartości

_BiLu_

Pasjonat
  • Postów

    29
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O _BiLu_

Informacje

  • Imię
    Jacek
  • Miasto
    Wrocław

Auto

  • Model
    S4 B8
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2009
  • Silnik
    3.0 TFSI V6
  • Kod silnika
    CAKA
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    S-Tronic
  • Paliwo
    PB

Osiągnięcia _BiLu_

0

Reputacja

  1. Szymon, Czy przy okazji wymieniałeś napinacz łańcuszka pompy i sam łańcuch, czy tylko pompę?
  2. Owszem objawia się to na fisie oliwiarką, i jest on od poziomu oleju, ale zarówno spełnia funkcję temperatury oleju i też pojawia się oliwiarka, na fisie a w błędach będzie temp sesnor coś tam dalej nie pamiętam dokładnie. O ile się nie myle to czujnik w misce - komunikat pomaranczowy na FISie, czujnik przy filtrze - komunikat czerwony. Dyskusja w temacie tyczy sie czerwonego ostrzezenia.
  3. W misce jest czujnik poziomu oleju, którego błąd objawia się inaczej na FISie. Do czego sie dogrzebałeś powaguspisz?
  4. Ciśnienia masz chyba ok. Czujnik wymieniłeś na ori, tak jak pisałeś wcześniej?
  5. skasowałeś błąd i nas pytasz co to był za błąd?
  6. Postępów brak. Jeżdżę mało, bo kawałek tylko do pracy i problem nie występuje. Jak tylko pokręcę się więcej po mieście to jednak przypomina o sobie. Teraz mam na głowie narodziny syna lada dzień, więc rozwiązania problemu upatruję w Tobie :-) Daj znać. ---------- Post dopisany 12-05-2014 at 23:52 ---------- Poprzedni post napisany 07-05-2014 at 00:09 ---------- Luk.tom - jak tam po wizycie?
  7. Luk.tom - coś mi się wydaje, że przyczyną naszych problemów jest drożność kanałów olejowych i jedynym rozwiązaniem jest kompleksowe czyszczenie silnika w stylu:
  8. Mam ustawiony jezyk angielski, więc takiego komunikatu nie uraczę. Wydawało mi się, że to to samo. Sygnalizacja otwartej maski działa prawidłowo.
  9. _BiLu_

    Falowanie obrotów

    check się świeci - podpinałeś VAGa? Odma sprawna?
  10. _BiLu_

    Ubytek oleju ...

    Nie działa on na podstawie chwilowych odczytów.
  11. _BiLu_

    Pompa paliwa 1.8t 163km

    inne marki i numery pasujące: AIRTEX E10749M HOFFER 7507105 Vemo V10-09-0861 MEAT & DORIA 77105 ERA 775313 FISPA 22662 S.I.D.A.T 72662
  12. _BiLu_

    Pompa paliwa 1.8t 163km

    Zastosowanie w pojeździe [A4 (8E2, B6) - 1.8 T quattro] Kod silnika: BFB do numeru podwozia: 8E-5-065-000 numer VDO 228-228-008-001C numer części 8E0 906 087 N
  13. Ja mam 1 bar na obrotach jałowych i słyszałem, że powinno być 1-1,2 bara, natomiast 2 bary powinno być chyba przy około 2 k obr/min. Kultura pracy i głośność jest bez zastrzeżeń (no może poza tyrknięciem przy odpalaniu wariatora po całonocnym postoju). Ciśnienia VAGiem w blokach pomiarowych jeszcze nie sprawdzałem. Co poza panewką na wale może być potencjalną nieszczelnością powodującą spadek ciśnienia?
  14. Ja i kolega luk.tom walczymy z tym samym chyba problemem co u Ciebie w naszych 1.8t: http://a4-klub.pl/1-8t-218/cisnienie-oleju-jaka-moze-byc-przyczyna-321829/
×
×
  • Dodaj nową pozycję...