Skocz do zawartości
IGNOROWANY

problem z ciśnieniem oleju w bfb


SZYMON27

Rekomendowane odpowiedzi

Chłopy pomocy znika mi ciśnienie oleju AUDI a4 b7 1,8t bfb a problem wygląda tak zapala (czasami mruga)się ciśnienie oleju staję gaszę auto chwilę czekam zapala i jest ok i zawsze w mieście wymieniłem pompę oleju i tydzień było ok i problem wrócił.Pompa ojeju nowa, czujnik nowy , panewki sprawdzone dobre cała góra głowica przeszła remont w zeszłym roku(nowe wałki łańcuch nowy cały napinacz również).

Pomóżcie bo pomysły mi się kończą Pozdrawiam i dzięki z góry.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Lubią padać wtyczki od czujnkia. Sprawdzałeś?

tak właśnie od tego zacząłem wtyczka czujnik póżniej pompa i był spokój przez tydzień i wczoraj wieczorem po trasie zapaliło się zgasiłem i po chwile zapaliłem i było ok

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no to już ci mówię na ciepłym sil. na wolnych obrotach ma 1,9 bara przy 2000 obr/min ma 4,5 bara czyli wzorowo bo dzwoniłem do serwisu(na nowej pompie) zaczyna szukać w instalacji zamówiłem nową wtyczkę do czujnika zobaczymy wtedy co będzie bo wczoraj jezdziłem po mieście dziś też i nic wszystko ok

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Skoro ciśnienie masz wzorcowe, a na to wygląda to może to wina czujnika. Pomimo tego że jest nowy jednak zdarzają się nowe wadliwe.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

smok wymyty panewki sprawdzony pompa nowa została tylko ta kostka do wymiany a olej 5w40 nowy i filtr nowy


problem z napinaczem ,otwiera sie juz maksymalnie i wbija blad cisnienia oleju opisywał jeden z kolegów z forum kojarzycie o jaki chodzi napinacz ten od pompy czy ten u góry od wałków jak można go sprawdzić


chłopy znowu wczoraj mi się zapaliło na chwilę tragedia co robić. zakładam jutro zegar od ciśnienia oleju i będę z nim jezdził żeby sprawdzi czy faktycznie zanika czy elektryka szwankuje bo to najprostszy sposób że byto sprawdzić .


no i sprawdziłem ciśnienie szału nie ma ale jest stałe (po porządnym rozgrzaniu oleju na wolnych obr. 1,3 bara a przy 2 tyś.obr. nie całe 3 bary ) a kontrolka zapala mi się przy 1800 obr/min przy 2 bara więc coś z elektryką tylko gdzie tu szukać kostka od czujnika nowa czujnik nowy ale kupię jeszcze jeden dla pewności

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam słuchaj czujnik firmy vemo ale w poniedziałek zmieniam pompę na FEBI (bo ta nową którą założył mi mechanior to TOPRAN a czytałem że to straszne g....) i zmieniam olej z castrola na LIQUI MOLY bo castrol robi się jak woda jak dobrze się rozgrzeje. Ostatni pomysł siły ani pomysłu nie mamy z moim mechaniorem już wiesz to dolne ciśnienie jeszcze by uszło ale to górne jest za małe

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Słuszne posunięcie ze zmiana pompy toprana na inną. Febi jest dobrym wyborem. Niestety ale z toprana zdarzają się części odrazu uszkodzone. Jedyne co mają dobre to wklady stacyjek do opla w 1/4 ceny ori i to od ręki :grin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No zobaczymy co z tego wyniknie mam nadzieję że pozytywnie i że wszystko pójdzie po mojej myśli


No witam Panowie oto rozwiązanie problemu nowa pompa nie żaden dobry zamiennik tylko orginał (koszt w serwisie 570zł) i olej LIQUI MOLY 5w40 i po problemie pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To skąd bylo takie ciśnienie jak pisales na poczatku ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szymon,

Czy przy okazji wymieniałeś napinacz łańcuszka pompy i sam łańcuch, czy tylko pompę?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wydajnosc pompy a nie cisnienie bylo powodem usterki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie łancuch i napinacz został stary ale jak chcesz wymieniać to podaje ceny orginału napincz 30zł łancuch 150zł a skąt takie ciśnienie bo mój mechanik mierzył je zaraz jak silnik osiągnął 90 stopni wodę a trzeba było go zozgrzać i jechać na trasę zrobiłem wynośny zegar na szybę i obserwowałem ciśnienie i się okazało że po porządnym rozgrzaniu na wolnych miał to graniczne ciśnienie czyli 1,3 bara a przy 2000 tyś.obr/min było tylko 2,6 bara zmieniłem tą pompę olej i po ponownym sprawdzeniu ciśnienia podeszło to dolne do 1,6bara a górne do 3,9 bara ok testowałem na trasie w mieście i jest ok ale co z tego jak poszedł mi termostat i kolejna sprawa do zrobienia pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...