Skocz do zawartości

Gregorski3

Pasjonat
  • Postów

    483
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

15

O Gregorski3

Informacje

  • Imię
    Grzegorz
  • Miasto
    Kędzierzyn-Koźle

Auto

  • Model
    A6 C6
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2007
  • Silnik
    2.0 TFSI
  • Kod silnika
    BPJ
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB

Ostatnie wizyty

3213 wyświetleń profilu
  1. U mnie pompa oleju odezwała się z dnia na dzień . Poranne uruchomienie i po chwili info na fis o braku ciśnienie . Jak masz możliwość to wymieniaj. Podstawowe problemy w tych silnikach to właśnie popychacz pompy paliwa ,zawór odpowietrzania baku EVAP nagar na zaworach. U mnie też podstawa filtra oleju ciekła z czasem. Do tego dzwonienie z turbo czyli uszkodzona klapka west gate . I jesli mowa o turbo warto sprawdzić zawór DV bo pęka w nim membrana . Warto sprawdzić cewki bo moje nie były wymieniane od nowości. Ale wiadomo nie popadaj w paranoję wszystkiego robić na raz nie trzeba . Chyba zdecydowanie pierwsze to zajrzeć do popychacza pompy paliwa . Bo jak padnie to koszta spore . Odnośnie poboru oleju u mnie w zależności od tego czy autostrada czy spokojna jazda pobór oleju to 150-250 ml na 1000km. Czy to dużo czy mało ...tak mam od 5 lat i z tym żyję Często sprawdzam olej i zawsze utrzymuję poziom w okolicy max. I moje auto ma podniesioną moc wiec też silnik ma trochę więcej roboty.
  2. U mnie zazwyczaj jest kolo 7%. Choć potrafi się wahać między +5,5 a +9%. Wiadomo najlepiej jakby było blisko 0%.
  3. Zaślepienie zaworu problemu nie rozwiąże. Olej z ośki będzie dalej leciał. Jedynie pozostaje kupić rurkę zamiast EGR. Chyba na allegro można dostać. Ja osobiście wymieniłbym na nowy i to nie z tych tanich . Lepiej nie pozbywać się klapy gaszącej . Szkoda dwumasy . Nie wspomnę jakby silnik się rozbiegał.
  4. Takie piszczenie maiłem jak uciekało ciśnienie z ośki klapy gaszącej. I wtedy jednocześnie miałem silnik zalany olejem dokładnie w tym samym miejscu. Ewentualnie sprawdź czy przy wymianie turbo nie została uszkodzona lub źle zamontowana ta czarna rurka. Ona zasila turbinę w olej.
  5. U mnie nie było nic czuć na kierownicy nic nie ściągało a po wyjęciu maglownicy była w opłakanym stanie. Po wymianie cisza .
  6. Ja nic nie wyliczyłem. Korekta odczytana vcds w silniku w grupie 032.
  7. Wiem do czego zmierzasz . Nie mam pewności,że te dwa baki to na pewno było E10.
  8. Spalanie to jedna sprawa . A sprawdzał ktoś może korektę długoterminową ? U mnie na E5 było między 6-7,5% a po dwóch bakach E10 mam ponad 9%. Teraz zalałem 98 i mam korektę 5,5% ale dopiero przejechałem 60km więc trochę mało na jakieś wnioski. Po każdej zmianie paliwa korekty były kasowane .
  9. U mnie jak olej dawał benzyną to winny był zawór odpowietrzenia baku. Jest on koło kolektora ssącego. Można go sprawdzić dmuchając w niego. Powinien puszczać tylko w jedną stronę.
  10. Próbuj wrzątkiem. Ja tym sposobem sporą wgniotę wyciągnąłem.
  11. U mnie podobnie terkotało . I winna była turbina a konkretnie luz na klapce WG. Dość powszechny problem.
  12. Wszystkich pytających mnie na PW o zestaw do konwersji pompy informuję,że ja żadnych części nie kompletuję i nie sprzedaję. Na forum są osoby zajmujące się sprzedażą części więc proszę ich pytać . Reszta na pewno dostępna na aledrogo.
  13. U mnie tak było jak uszkodzony był zawór odpowietrzenia baku. Membrana była uszkodzona i dawał cały czas opary do silnika. Olej śmierdział benzyną czasem lekko falował i sporadycznie wypadał zapłon na biegu jałowym.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...