-
Postów
479 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
-
U mnie zazwyczaj jest kolo 7%. Choć potrafi się wahać między +5,5 a +9%. Wiadomo najlepiej jakby było blisko 0%.
-
Zaślepienie zaworu problemu nie rozwiąże. Olej z ośki będzie dalej leciał. Jedynie pozostaje kupić rurkę zamiast EGR. Chyba na allegro można dostać. Ja osobiście wymieniłbym na nowy i to nie z tych tanich . Lepiej nie pozbywać się klapy gaszącej . Szkoda dwumasy . Nie wspomnę jakby silnik się rozbiegał.
-
Takie piszczenie maiłem jak uciekało ciśnienie z ośki klapy gaszącej. I wtedy jednocześnie miałem silnik zalany olejem dokładnie w tym samym miejscu. Ewentualnie sprawdź czy przy wymianie turbo nie została uszkodzona lub źle zamontowana ta czarna rurka. Ona zasila turbinę w olej.
-
Stukanie w A4 B7 na nierównej nawierzchni
Gregorski3 odpowiedział(a) na Szyszekb7 temat w Audi A4 B6/B7
U mnie nie było nic czuć na kierownicy nic nie ściągało a po wyjęciu maglownicy była w opłakanym stanie. Po wymianie cisza . -
Nowe paliwo E10 na stacjach benzynowych od 2024r
Gregorski3 odpowiedział(a) na ztiuszcz temat w Na Każdy Temat
Ja nic nie wyliczyłem. Korekta odczytana vcds w silniku w grupie 032. -
Nowe paliwo E10 na stacjach benzynowych od 2024r
Gregorski3 odpowiedział(a) na ztiuszcz temat w Na Każdy Temat
Wiem do czego zmierzasz . Nie mam pewności,że te dwa baki to na pewno było E10. -
Gregorski3 obserwuje zawartość Prośba o analizę logów 2.0t fsi BWE i Nowe paliwo E10 na stacjach benzynowych od 2024r
-
Nowe paliwo E10 na stacjach benzynowych od 2024r
Gregorski3 odpowiedział(a) na ztiuszcz temat w Na Każdy Temat
Spalanie to jedna sprawa . A sprawdzał ktoś może korektę długoterminową ? U mnie na E5 było między 6-7,5% a po dwóch bakach E10 mam ponad 9%. Teraz zalałem 98 i mam korektę 5,5% ale dopiero przejechałem 60km więc trochę mało na jakieś wnioski. Po każdej zmianie paliwa korekty były kasowane . -
Wysokie spalanie i nagły brak ubytku oleju w A4 B7 2.0 TFSI
Gregorski3 odpowiedział(a) na kuba444 temat w 2.0T
U mnie jak olej dawał benzyną to winny był zawór odpowietrzenia baku. Jest on koło kolektora ssącego. Można go sprawdzić dmuchając w niego. Powinien puszczać tylko w jedną stronę. -
Jak usunąć wgniecenie na tylnim zderzaku A4 B9?
Gregorski3 odpowiedział(a) na PatrykWG temat w Audi A4 B9
Próbuj wrzątkiem. Ja tym sposobem sporą wgniotę wyciągnąłem. -
U mnie podobnie terkotało . I winna była turbina a konkretnie luz na klapce WG. Dość powszechny problem.
-
Wszystkich pytających mnie na PW o zestaw do konwersji pompy informuję,że ja żadnych części nie kompletuję i nie sprzedaję. Na forum są osoby zajmujące się sprzedażą części więc proszę ich pytać . Reszta na pewno dostępna na aledrogo.
-
Ssanie w A4 B8 2.0 TFSI i nierówna praca na zimnym silniku
Gregorski3 odpowiedział(a) na byq1979 temat w 2.0TFSI
U mnie tak było jak uszkodzony był zawór odpowietrzenia baku. Membrana była uszkodzona i dawał cały czas opary do silnika. Olej śmierdział benzyną czasem lekko falował i sporadycznie wypadał zapłon na biegu jałowym. -
Podepnę się pod temat. Mam pytanie mniej więcej ile powinien pokazywać przepływomierz mając program na 230KM. U mnie w 2.0 tfsi BPJ w A6 obecnie pokazuje 180 g/s. Czy to nie za mało ?
-
Zaślep sobie na próbę EGR blaszką. U mnie też auto szarpało i dawało na czarno z wydechu. Okazało się,że EGR był tak padnięty,że spaliny podnosiły grzybek od EGR i dostawały się do silnika w czasie jazdy.
-
Na PW masz link jak to zrobić.