-
Postów
483 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
-
Dekoder VIN Audi, grupy VAG oraz innych marek - dane techniczne oraz wyposażenie
Gregorski3 skomentował(a) Hugo wpis na blogu w Darmowy dekoder VIN Audi
WAUZZZ8R3EA022092 -
Jak dbać o silnik 2.0 TFSI BGB w Audi A4 B7?
Gregorski3 odpowiedział(a) na Christian1141 temat w 2.0T
U mnie pompa oleju odezwała się z dnia na dzień . Poranne uruchomienie i po chwili info na fis o braku ciśnienie . Jak masz możliwość to wymieniaj. Podstawowe problemy w tych silnikach to właśnie popychacz pompy paliwa ,zawór odpowietrzania baku EVAP nagar na zaworach. U mnie też podstawa filtra oleju ciekła z czasem. Do tego dzwonienie z turbo czyli uszkodzona klapka west gate . I jesli mowa o turbo warto sprawdzić zawór DV bo pęka w nim membrana . Warto sprawdzić cewki bo moje nie były wymieniane od nowości. Ale wiadomo nie popadaj w paranoję wszystkiego robić na raz nie trzeba . Chyba zdecydowanie pierwsze to zajrzeć do popychacza pompy paliwa . Bo jak padnie to koszta spore . Odnośnie poboru oleju u mnie w zależności od tego czy autostrada czy spokojna jazda pobór oleju to 150-250 ml na 1000km. Czy to dużo czy mało ...tak mam od 5 lat i z tym żyję Często sprawdzam olej i zawsze utrzymuję poziom w okolicy max. I moje auto ma podniesioną moc wiec też silnik ma trochę więcej roboty. -
Dekoder VIN Audi, grupy VAG oraz innych marek - dane techniczne oraz wyposażenie
Gregorski3 skomentował(a) Hugo wpis na blogu w Darmowy dekoder VIN Audi
WA1LFAFP9DA077787 -
U mnie zazwyczaj jest kolo 7%. Choć potrafi się wahać między +5,5 a +9%. Wiadomo najlepiej jakby było blisko 0%.
-
Zaślepienie zaworu problemu nie rozwiąże. Olej z ośki będzie dalej leciał. Jedynie pozostaje kupić rurkę zamiast EGR. Chyba na allegro można dostać. Ja osobiście wymieniłbym na nowy i to nie z tych tanich . Lepiej nie pozbywać się klapy gaszącej . Szkoda dwumasy . Nie wspomnę jakby silnik się rozbiegał.
-
Takie piszczenie maiłem jak uciekało ciśnienie z ośki klapy gaszącej. I wtedy jednocześnie miałem silnik zalany olejem dokładnie w tym samym miejscu. Ewentualnie sprawdź czy przy wymianie turbo nie została uszkodzona lub źle zamontowana ta czarna rurka. Ona zasila turbinę w olej.
-
Stukanie w A4 B7 na nierównej nawierzchni
Gregorski3 odpowiedział(a) na Szyszekb7 temat w Audi A4 B6/B7
U mnie nie było nic czuć na kierownicy nic nie ściągało a po wyjęciu maglownicy była w opłakanym stanie. Po wymianie cisza . -
Nowe paliwo E10 na stacjach benzynowych od 2024r
Gregorski3 odpowiedział(a) na ztiuszcz temat w Na Każdy Temat
Ja nic nie wyliczyłem. Korekta odczytana vcds w silniku w grupie 032. -
Nowe paliwo E10 na stacjach benzynowych od 2024r
Gregorski3 odpowiedział(a) na ztiuszcz temat w Na Każdy Temat
Wiem do czego zmierzasz . Nie mam pewności,że te dwa baki to na pewno było E10. -
Gregorski3 obserwuje zawartość Nowe paliwo E10 na stacjach benzynowych od 2024r
-
Nowe paliwo E10 na stacjach benzynowych od 2024r
Gregorski3 odpowiedział(a) na ztiuszcz temat w Na Każdy Temat
Spalanie to jedna sprawa . A sprawdzał ktoś może korektę długoterminową ? U mnie na E5 było między 6-7,5% a po dwóch bakach E10 mam ponad 9%. Teraz zalałem 98 i mam korektę 5,5% ale dopiero przejechałem 60km więc trochę mało na jakieś wnioski. Po każdej zmianie paliwa korekty były kasowane . -
Wysokie spalanie i nagły brak ubytku oleju w A4 B7 2.0 TFSI
Gregorski3 odpowiedział(a) na kuba444 temat w 2.0T
U mnie jak olej dawał benzyną to winny był zawór odpowietrzenia baku. Jest on koło kolektora ssącego. Można go sprawdzić dmuchając w niego. Powinien puszczać tylko w jedną stronę. -
Jak usunąć wgniecenie na tylnim zderzaku A4 B9?
Gregorski3 odpowiedział(a) na PatrykWG temat w Audi A4 B9
Próbuj wrzątkiem. Ja tym sposobem sporą wgniotę wyciągnąłem. -
U mnie podobnie terkotało . I winna była turbina a konkretnie luz na klapce WG. Dość powszechny problem.
-
Wszystkich pytających mnie na PW o zestaw do konwersji pompy informuję,że ja żadnych części nie kompletuję i nie sprzedaję. Na forum są osoby zajmujące się sprzedażą części więc proszę ich pytać . Reszta na pewno dostępna na aledrogo.
-
Ssanie w A4 B8 2.0 TFSI i nierówna praca na zimnym silniku
Gregorski3 odpowiedział(a) na byq1979 temat w 2.0TFSI
U mnie tak było jak uszkodzony był zawór odpowietrzenia baku. Membrana była uszkodzona i dawał cały czas opary do silnika. Olej śmierdział benzyną czasem lekko falował i sporadycznie wypadał zapłon na biegu jałowym.