Skocz do zawartości

marasso

Pasjonat
  • Postów

    43
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O marasso

Osiągnięcia marasso

0

Reputacja

  1. jak masz przyciski(od lewej): [zegarek] P [czerwony ogien] < [znak mniejszosci] > [znak wiekszosci] to: przytrzymac znak < (drugi od prawej) kilka sekund. pojawi sie aktualny czas grzania w minutach. ustawic ile sie chce zeby grzalo. poczekac kilka sekund. od tej chwili powinno tyle czasu grzac ile bylo ustawione. co prawda jest to instrukcja do eberspachera dw5d ale moze na termo tez podziala...
  2. Jeżeli masz Webasto oryginalne to wyłącza sie samo w dwóch przypadkach : 1.Jeżeli masz niedoładowany akumulator (jest czujnik który wyłącza dając szanse potem jeszcze odpalić samochód) 2.Jest mało paliwa (rezerwa) ewentualnie jest jeszcze mozliwosc, ze pompa ma za ciezko i sie uklad przegrzewa i wylacza. moze tak byc gdy do ukladu byla wlewana woda i sie uklad zakamienil czego ci tn. soerenowi nie zycze.
  3. mozliwe ze cos z ciecza ale i mozliwe ze slaby aku - wtedy sie rozne kontrolki zapalaja i piszcza
  4. nawet bym nie zartowal w ten sposob w silnikach z pompa rozdzielaczowa narazasz pompe i wtryskiwacze a w silnikach z pompowtryskami zarzynarz wrecz pompowtryski. tylko czekaj jak zglosza sie do ciebie osoby ktore skorzystaly z twojej rady i beda mialy z tego powodu opisany przeze mnie problem. Nie mówię, żeby dolewać duże ilości, tylko np. pół litra na cały bak - to trochę pomaga i moim zdaniem - na pewno nie zaszkodzi:) skoro mowie ze zaszkodzi tzn ze zaszkodzi. nie odczujesz tego od razu, zwyczajnie skroci to zywotnosc pompy wtryskowej czy pompowtryskiwaczy. to bardzo durny pomysl. takie patenty mozesz sobie stosowac do ursusa 330 sa specjalne depresatory zmnijeszajace temperature wytracania parafin z oleju napedowego. jednak w sytuacji w ktorej mamy w zbiorniku paliwa olej napedowy przystosowany do temperatury otoczenia nie jest to potrzebne. sprawny silnik ze sprawnym ukladem wtryskowym oraz swiec zarowych wystartuje zawsze od strzala. hmmmmm nie wiem jak sie to ma do PD i CR ale z tego co pamietam w instrukcji jest napisane ze mozna w zimie dolewac PB do baku (manual b5)
  5. no to juz mozna w tym momencie oficjalnie oglosic totalna porazke, zeby juz nie wspominac jaki byl to zenujacy wystep r15... ciekawe czy ktos za to poleci bo jak dla mnie to nie byli przygotowani dobrze do tego wyscigu...
  6. 3cie r15 tak daleko bo stala chyba 2h w boxie... cos robili - silnik chyba demontowali, a to drugie r15 (z nr 1) tylko dlatego 2 bo francuzi stali 9 min w boxie bo cos im kolo z tylu blokowalo i ciezko im jechal (a byl pierwszy i szybszy niz audi), wiec nie za ciekawie to wyglada. r15 maja problem z podsterownoscia i ciagle je ustawiaja odopwiednio. jak konczylem ogladac to strata do 1 miejsca tej r15 wynosila 1,5 minuty a drugie 908 odrabialo blyskawicznie straty, ogolnie jak sie cud nie wydarzy to 908 wygra. takie mam wrazenia a ogladalem chyba 3h...wiec nie podzielam w tym momencie zdania poprzednika, bo francuzom bardzo dobrze szlo i musialyby chyba oba auta miec powazna bardzo usterke, zeby sie cos zmienilo, tym bardziej, ze juz tylko jedno r15 sie liczy w tym wyscigu
  7. polecam sruby FARAD flower-lock. maki niektore jakby to ujac sa dosc miekkie
  8. pytanie czy pracowal lepiej niz na samym opale???
  9. od biodiesla raczej nie - za malo jakby to ujac oleju w oleju natomiast przy czystym oleju (vide rzepak) to juz troche gorzej bo rzeczywiscie moze zaistniec taka ewentualnosc ale to trzeba naprawde sporo czasu lub kiepskich i starych przzewodow osobiscie mi sie to nie udalo
  10. tak - to prawda ze wada rozwiazania rzepakowego jest utrudniony rozruch ale nie ma sie czego obawiac. ja uruchamialem a4 na czystym rzepaku w temp. 5 stopni. krecilec musialem chyba 3-4 sek
  11. no widzisz kolego nie zawsze jest to takie proste bo u mnie tez cieknie troche ale na tyle malo, ze za cholere nikt nie dal rady stwierdzic gdzie to leci. oczywiscie wyciek jest na tyle maly, ze jest to moze hmmmm 10-20ml na dobe a nawet mniej. plama pod autem jednak jest, wiec gdzies sie to saczy, tak wiec od jakiegos czasu mysle nad wlaniem jakiegos plynu uv do chlodnicy i po tygodniu sprawdzenia dziada lampka uv zeby cos z tym zrobic, jednak narazie lenistwo wygrywa. moze ktos juz to robil i mi cos podpowie?
  12. kolego - jak nie masz zdiagnozowanej usterki to ciezko powiedziec czy celujesz w dobry tor... sam zaworek chyba 150-250 nie pamietam dokladnie. to musza inni powiedziec. wymiana nie jest trudna i mozna nawet zrobic to samemu jak ktos nie ma 2 lewych rak. na forum moze nawet w warsztacie gdzies jest to opisane. generalnie chyba w 300 pln sie zamkniesz ale nie stresuj sie bo to moze wcale nie jest to. podepnij kompa i sie dowiedz. a n75 to zaworek od trybu pracy turbiny (jesli dobrze mowie ... jak nie to mnie poprawia zaraz) tak w skrocie i prosto to: jak on nie dziala to turbo pompuje w powietrze i auto nie idzie pow. 1700 obr. tylko muli strasznie i max do 140 sie da wyciagnac
×
×
  • Dodaj nową pozycję...