Skocz do zawartości

diesel_power

Pasjonat
  • Postów

    54
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O diesel_power

Informacje

  • Imię
    ?ukasz
  • Miasto
    Siedlce/Sokołów Podl.

Auto

  • Model
    A4 B8
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2008
  • Silnik
    2.0 TDI
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

538 wyświetleń profilu
  1. Aż dziwne, że nikt jeszcze nie wrzucił
  2. diesel_power

    Czy tak powinno być

    Raczej nie jest to normalny objaw żeby za każdym razem przy puszczaniu sprzęgła obroty wskakiwały aż na 1200 RPM. U mnie niekiedy też widzę, że czasem przy puszczaniu sprzęgła na luzie wskazówka delikatnie skoczy do góry ale na pewno nie jest to na 1200 obrotów i objaw nie pojawia się za każdym razem.
  3. Jeśli jeszcze aktualne to w 2010 roku A4 miało tylko dwa czarne kolory: gładki czarny LY9B oraz perłowy LZ9Y.
  4. Albo wystrzelił jakiś kamień z pod opony i uderzył o podłogę albo mógł ułamać się kawałek sprężyny (byłem świadkiem jak osoba słusznej wagi i postury wsiadała do auta zaparkowanego jednym kołem na krawężniku, nagle rozległ się huk jakby wybuchła petarda - okazało się że ułamał się jeden krążek ze sprężyny, leżał pod autem )
  5. Zależy też od stanu samych świec, u mnie nawet po 8-9 godzinnym postoju na mrozie ok. -18C kontrolka świeci dosłownie sekundę.
  6. Święte słowa, tym bardziej, że z tego co zaobserwowałem to w B8 jest chyba jakiś priorytet na ogrzewanie wnętrza bo nawet przy dużych mrozach i po wielogodzinnym postoju w środku dość szybko zaczyna lecieć ciepłe powietrze, kosztem wolniejszego nagrzewania silnika oczywiście.
  7. Mam to samo, też przy -15C 70 stopni łapie nawet szybko ale przy włączonym ogrzewaniu i spokojnej jeździe o 90 stopniach można zapomnieć. Nowsze diesle tak mają, w poprzednim aucie (Volvo z silnikiem D5 też wtrysk CR) było identycznie i nie należy się tym sugerować, że termostat nie działa jak trzeba.
  8. Na obrotomierzu mniej więcej na wysokości 2.000 rpm U mnie świece grzeją dość szybko, nawet w duże mrozy szybko gaśnie kontrolka.
  9. Ja po prostu w duże mrozy podgrzewam świece 2 albo i 3 razy zanim uruchomię silnik. Po prostu wkładam kluczyk do końca tak jakbym chciał odpalić ale nie wciskam sprzęgła i tym samym nie odpalam silnika, Jak kontrolka grzania świec zgaśnie to jeszcze raz wyłączam zapłon i znów bez sprzęgła kluczyk do końca i jak już kontrolka świec zgaśnie to wtedy sprzęgło i jeszcze raz wciskam kluczyk i silnik zapala jak latem a aku też mam już kiepski
  10. Jutro zapodam bo dziś już ciemnawo i auto już w garażu a właśnie mi się wydają jakieś sporawe te tarcze i tak się zastanawiam czy to przypadkiem nie 320 tym bardziej, że zacisk TRW a we wlepie seria 1LT. Z tego co rozpatrzyłem na internetach to 1LT właśnie oznacza tarcze 314-tki.
  11. Przymierzam się do zmiany tarcz i klocków na przedniej osi (świeci się już komunikat BRAKE PADS) i mam pytanie czy mam 314mm czy 320? WAUZZZ8K29A069011 Niby we wklejce jest 1LT, czyli seria 314 ale z kolei zaciski mam TRW a z tego co pisał Dev TRW mają 320 a ATe 314.
  12. Wtyk ten sam W2,1x9,5 d tyle, że ORI jest 16-watowa a ta LED 5-watowa tyle, że soczewkowa + rozproszenie na boki.
  13. trzeba by pewnie kombinować z wyłączeniem sprawdzania żarówek.
  14. Też macie wrażenie że stockowe żarówki cofania dają dość mało światła? W mieście gdzie jest oświetlenie uliczne nie ma problemu ale cofając w całkowitych ciemnościach trzeba nieraz jechać na czuja, dobrze że pomaga PDC ale nieraz cofając w nieznanych miejscach lepiej widzieć gdzie się jedzie zwłaszcza że czujnik nie wyłapie nam np. dołu czy rowu. Dlatego pomyślałem o wymianie żarówek świateł cofania na coś takiego http://www.sklepledowy.pl/pl/p/Zarowka-Led-W5W-T10-7%2C5W-5x-HP-Bialy-Zimny-LENS-DRL/632Jak według was spisze się taki zestaw? Nie wywali błędu?
  15. Średnio ceny lakierników wahają się od ok. 300 do 500 złotych za element, najlepiej podjechać do lakiernika niech sam wyceni za ile by zrobił. Niżej raczej nie warto szukać bo to już stodolarstwo a nie lakiernictwo. Ja ostatnio dawałem do lakierowania zderzak z dyfuzorem S-line i wyszedł idealnie, brak jakiegokolwiek syfka, nie ma do czego się przyczepić.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...