Skocz do zawartości

sebastian wicik

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    13
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O sebastian wicik

Informacje

  • Imię
    Sebastian
  • Miasto
    ?osice

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2000
  • Silnik
    2.5 TDI V6
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Tiptronic
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia sebastian wicik

0

Reputacja

  1. Z lusterkami walczyłbym chyba takimi jak dach,a co do przycisków w lampkach, myślę, że chłopaki z auto diagnose na FB pomogą w tej sprawie
  2. Lepiej poczytać,a później wymyślać https://pl.wikipedia.org/wiki/DSG
  3. Ta pianka jest wewnątrz, zaraz po zdjęciu boczka i odpięciu tego trójkąta który jest na wysokości lusterka jest wciśnięta.
  4. Pięknie wygląda ten zderzak ze spawaną dokładką,sam to ogarniałeś? Bo też mam w planach
  5. Witam, mam problem z bagażnikiem w swoim b5, przycisk i wszystko inne jest w porządku i działa, ale nie mogę włożyć kluczyka i go przekręcić. Rozbierałem już zamek i wydaje się być wszystko w porządku, ale za nic nie da się go ruszyć. Nie chcę mieć drugiego kluczyka tylko od zamka i tutaj pojawia się pytanie, da się kupić wkładkę i dopasować ją pod oryginalny kluczyk?
  6. Ostatnio też nad tym myślałem i pisałem na instagramie do jednego chłopaka. Podesłał mi link do http://www.wheelcalc.com/ A cała dyskusja jest tutaj https://www.instagram.com/p/BBgDcFDrWjO/?taken-by=jowbonesmoże Ci to trochę wyjaśni
  7. W końcu jest temat , co do polerki to ja bym śmiało zaczynał od 400 i skończył nawet na 4000 a później Mothers Mag & Aluminium Polish i na ręce nitrylowe rękawiczki i wetrzeć ręką. Nie chce się wierzyć ale ten patent naprawdę działa http://www.audizine.com/forum/showthread.php/460358-Late-Introduction- Tu możesz sobie zobaczyć
  8. Jednak będę kupować drugi silnik, pytanie czy mogę kupić silnik w mocy 180KM typu BDH-BAU z całym osprzętem typu pompa paliwowa turbo itd. Czy sterowanie będzie już inne i tylko pasuje 163KM? No i który z nich przysparzał najmniej problemów jeśli jest jakaś zauważalna różnica między nimi. Wysłane z mojego Q5 przy użyciu Tapatalka
  9. Witam, dziś w warsztacie powiedziano mi że mam pękniętą głowicę,a w dodatku powycierane już wałki rozrządu. Nasuwa się pytanie czy da się zamontować do AKN'a wałki od nowszych generacji tego silnika, lub innych które są bardziej trwałe ? A i jeszcze jedno,mowią, że głowice jak zmieniać to od razu zmienia się dwie,jest w tym chociaż grosz prawdy, czy czyste wyłudzenie pieniędzy ?
  10. Koledzy co to za kolor,bo ostatnio spotkałem się pierwszy raz z takim A4 i jaram się okrutnie
  11. Witam,ostatnio rozpadła mi się lampka od oświetlenia tablicy i postanowiłem kupić lampki LED. Problem polega na tym,że na aukcji pisało że pasują one do Avanta z 2000 roku, a po rozebraniu klapy okazuje się że moja lampka jest o wiele wyższa i ma inną,drobną wtyczkę. Wtyczka od nowych lampek LED jest sporo większa,i całkiem inna bo wpinana od góry a nie z boku. Czy ktoś z was znalazł gdzieś jakieś lampki LED do Avanta które są na małą wtyczkę? Bo na allegro i w googlach nie mogę za nic takich znaleźć,będę wdzięczny za link Pozdrawiam
  12. Malowałem czarnym Plastilakiem.Podróbą plastidipa.Jak dotychczas przez 2tyg. jeszcze się nie podrapała a walało się już po niek trochę gratów Wysłane z mojej Nokii 3310i za pomocą tapatalka
  13. Są też do kupienia gotowe zestawy na odjazdowych naklejkach
  14. Wiele razy widziałem poruszany temat polerowania obudowy od tiptronica ale chyba jeszcze nikt się za to nie zabrał,więć postanowiłem zrobić poradnik.Obudowa jest na 100% z jakiegoś metalu bo próbowałem ją podpalić,możliwe że z aluminium bo magnesu nie przyciąga... Co do demontażu wszystkiego pozwolę sobie podpiąć filmik kolegi Houdini Musicie bardzo uważać na magnesy które sterują tiptroniciem poprzez przesuwanie się ich obok czujek w płytce która podświetla nam całego "prynda" Autko na czas polerowania może śmiało śmigać,biegi zmieniamy przy pociągnięciu białego plastiku do góry,nie działa jedynie sekwencyjna zmiana biegów więc proszę się nie martwić Ja pomalowałem też plastik wokół chromu bo wcześniejsza guma była podrapana. A oto zdjęcia jak wszystko wygląda przed i po: A więc tak,do renowacji potrzebne nam będą: -papiery ścierne wodne w gradacjach 220,320,400,500,600,800,1000,1200,1500,2000,2500,i jeśli ktoś ma to wyższe są mile widziane -pasta polerska - ja polecam Mothers Mag&Aluminium Polish,lub taniej Aluchrom,ale Mothers jest o wiele wydajniejszy(za autosolem osobiście nie przepadam) -Miękka szmatka -Możliwie jak najcieńsza taśma dwustronna,od jej grubości zależy jak mocno wglębione będą nasze okienka ze znaczkami w obudowie -skalpel lub inne ostre narzędzie,nożyczki raczej się nie nadają -plastidip lub plastilak do pomalowania plastikowej obudowy Wszystkie elementy po totalnej rozbiórce wyglądają tak: Od spodu naszego pseudo chromu mamy taśmę którą najlepiej przykleić sobie do kartki aby mieć na później na czym się wzorowaćBierzemy miskę z wodą i zdzieramy nasz pseudo chrom z obudowy,leniwi muszą pamiętać że nie cały chrom wystaje ponad powierzchnię plastiku,więc po bokach możemy pewną ilość zostawić taką jaka była.Po papierze 220 obudowa wygląda mniej więcej tak A po ostatnim papierze i wypolerowaniu za pomocą pasty i wacika kosmetycznego wygląda następująco Bierzemy wtedy miękką szmatkę by nie podrapać naszego dzieła,i wycinamy kawałki taśmy na wzór starej,radzę nie odklejać jej z dwóch stron od razu,dopiero pod koniec wszystko oderwać,niby oczywiste ale ja na początku o tym nie pomyślałem Do plastiku z numerkami wpinamy plastikową obwódkę,i przyklejamy ją do obudowy Delikatnie wpinamy płytkę I pamiętajcie by nie zgubić tych magnesów bo inaczej nasz tiptronic nie będzie działać Elementy przesuwane w taśmie mają taką kolejność I wszystko zaczynamy składać I Gotowe !!
×
×
  • Dodaj nową pozycję...