maciek70
Pasjonat-
Postów
51 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
O maciek70
Informacje
-
Imię
Maciek
-
Miasto
Kraków
Auto
-
Model
A4 B8
-
Nadwozie
Avant
-
Rok produkcji
2009
-
Silnik
2.0 TDI
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
ON
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
Osiągnięcia maciek70
0
Reputacja
-
raczej nie klapka, ponieważ jak ją odegnę to muszę na siłę wcisnąć spryskiwacz na swoje miejsce
-
Panowie, wymieniał ktoś spryskiwacz reflektora? dużo z tym zabawy? Jest możliwość bez ściągania zderzaka? Problemem jest to że spryskiwacz nie wraca i cały czas otwarta jest klapka, jest możliwość naprawienia go, czy tylko wymiana na nowy?
-
Próbowałem dostać się do silniczka tylko nie mogłem ściągnąć lustra bałem się że pęknie, podczas próby ściągania poruszałem nim i ...... zaczęło działać nie mam pojęcia jakim cudem samo się naprawiło
-
Panowie, sprawdzałem dziś i nie działa mi prawe lusterko góra dół (lewo prawo działa) co to może być? błędów na kompie nie pokazuje
-
Ja kupiłem nowy kolektor dałem za niego 1450 tyle że wymieniłem go sam, przy okazji wymieniłem uszczelki i przeczyściłem przepustnice i egr całość zajęła mi 3 godziny kolektor wymiana godzina natomiast czyszczenie egr i przepustnicy dwie godziny
-
Kolego strasznie dziwnie opisałeś swój problem, więc nie wiem czy Ci ktoś pomoże
-
to jednak miałeś racje dziwne kody błędów te same a dwie różne usterki naszczęście masz tą tańszą
-
wymieniłem kolektor ssący na nowy oryginalny i wszystko jest ok, tylko czy robi się jakąś adaptacje czy coś? jeśli tak to jak?
-
jaki jest rozmiar klucza nasadowego do odkręcenia filtra oleju w 2.0 tdi?
-
Ja miałem błąd p2004 i wymieniłem kolektor i jest ok. i też nie za każdym razem po wykasowaniu błędu pojawiał się. Test klapek robiłem w następującej kolejności najpierw uruchomiłem silnik później łączyłem się VCDS i dopiero test w innej kolejności był error
-
tak robiłeś test klapek kolektora ssącego zrobisz tylko na odpalonym silniku. spróbuj pare razy robić test w końcu zaskoczy i będziesz miał wskazówki co naciskać
-
a spróbuj jeszcze w basic settings zrobić test klapek, cały czas obstawiam że to te klapki. Jak ja robiłem test to wyszło system no ok. Jeżeli chodzi o przepustnice to pewnie trzeba zrobić adaptacje ale ja nie mam pojęcia jak się to robi
-
Dzięki chłopaki:) w takim razie wymieniam olej
-
Spróbuj odłączyć wtyczke od nastawnika i sprawdź czy ci wywali te same błędy jeśli będą inne to znaczy że nie masz wyłączonego nastawnika ja tak zrobiłem i w rezultacie kupiłem nowy kolektor w aso i nie mam już błędów a też miałem P2004
-
to jak z tym imbusem? proszę niech cię ktoś wypowie