Skocz do zawartości

maciek70

Pasjonat
  • Postów

    51
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O maciek70

Informacje

  • Imię
    Maciek
  • Miasto
    Kraków

Auto

  • Model
    A4 B8
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2009
  • Silnik
    2.0 TDI
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia maciek70

0

Reputacja

  1. maciek70

    B8 TrOOOOp

    raczej nie klapka, ponieważ jak ją odegnę to muszę na siłę wcisnąć spryskiwacz na swoje miejsce
  2. maciek70

    B8 TrOOOOp

    Panowie, wymieniał ktoś spryskiwacz reflektora? dużo z tym zabawy? Jest możliwość bez ściągania zderzaka? Problemem jest to że spryskiwacz nie wraca i cały czas otwarta jest klapka, jest możliwość naprawienia go, czy tylko wymiana na nowy?
  3. Próbowałem dostać się do silniczka tylko nie mogłem ściągnąć lustra bałem się że pęknie, podczas próby ściągania poruszałem nim i ...... zaczęło działać nie mam pojęcia jakim cudem samo się naprawiło
  4. Panowie, sprawdzałem dziś i nie działa mi prawe lusterko góra dół (lewo prawo działa) co to może być? błędów na kompie nie pokazuje
  5. Ja kupiłem nowy kolektor dałem za niego 1450 tyle że wymieniłem go sam, przy okazji wymieniłem uszczelki i przeczyściłem przepustnice i egr całość zajęła mi 3 godziny kolektor wymiana godzina natomiast czyszczenie egr i przepustnicy dwie godziny
  6. maciek70

    Pedal gazu

    Kolego strasznie dziwnie opisałeś swój problem, więc nie wiem czy Ci ktoś pomoże
  7. to jednak miałeś racje dziwne kody błędów te same a dwie różne usterki naszczęście masz tą tańszą
  8. maciek70

    B8 TrOOOOp

    wymieniłem kolektor ssący na nowy oryginalny i wszystko jest ok, tylko czy robi się jakąś adaptacje czy coś? jeśli tak to jak?
  9. maciek70

    B8 TrOOOOp

    jaki jest rozmiar klucza nasadowego do odkręcenia filtra oleju w 2.0 tdi?
  10. Ja miałem błąd p2004 i wymieniłem kolektor i jest ok. i też nie za każdym razem po wykasowaniu błędu pojawiał się. Test klapek robiłem w następującej kolejności najpierw uruchomiłem silnik później łączyłem się VCDS i dopiero test w innej kolejności był error
  11. tak robiłeś test klapek kolektora ssącego zrobisz tylko na odpalonym silniku. spróbuj pare razy robić test w końcu zaskoczy i będziesz miał wskazówki co naciskać
  12. a spróbuj jeszcze w basic settings zrobić test klapek, cały czas obstawiam że to te klapki. Jak ja robiłem test to wyszło system no ok. Jeżeli chodzi o przepustnice to pewnie trzeba zrobić adaptacje ale ja nie mam pojęcia jak się to robi
  13. Spróbuj odłączyć wtyczke od nastawnika i sprawdź czy ci wywali te same błędy jeśli będą inne to znaczy że nie masz wyłączonego nastawnika ja tak zrobiłem i w rezultacie kupiłem nowy kolektor w aso i nie mam już błędów a też miałem P2004
  14. maciek70

    B8 TrOOOOp

    to jak z tym imbusem? proszę niech cię ktoś wypowie
×
×
  • Dodaj nową pozycję...