Skocz do zawartości

jmk

Pasjonat
  • Postów

    130
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

2

O jmk

Informacje

  • Imię
    Marek
  • Miasto
    Prószków/ Opole

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    2002
  • Silnik
    1.9 TDI PD
  • Kod silnika
    AWX
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

1470 wyświetleń profilu
  1. Wężyk od odpowietrzenia drożny? Albo króciec w zbiorniczku przytkany. Ewidentnie powietrze gromadzi się w układzie.
  2. Potrzebna przejściówka, adapter. Temat jest opisany na forum.
  3. Ja często korzystam z tej strony: Ross-Tech Wiki WIKI.ROSS-TECH.COM
  4. Luźno siedzi, widać to na zdjęciu. Wymień uszczelkę, może dognij nieco tą spinkę z drutu.
  5. Zatkany odpływ w kabinie. Zdemontuj schowek po stronie pasażera i go przedmuchaj. A to że rurki są mokre w grodzi to normalne.
  6. Zobacz, czy nie cieknie z pod gniazda elektrycznego od wiązki przewodów do pompowtrysków.
  7. Przestańcie Mu dokuczać. 95% z nas działa na takim kabelku. Spróbuj go odratować programem vagcom_eewritelang. Ogólnie to poczytaj tu:
  8. Tak, dokładnie. Ten czujnik jest dwuobwodowy, tak jakby dwa w jednym. W momencie naciśnięcia pedału jeden obwód się rozłącza ja drugi zamyka. Gdzieś na forum było opisane jak go wymienić, on ma regulowaną długość końcówki, która się ustawia sama w momencie montażu.
  9. A jak wyłączysz ESP na desce i włączysz w czasie jazdy, zmieni się coś? Być może winny może być czujnik stopu przy pedale hamulca. Poszukaj odpowiedniego, bo z tego co się orientuję było kilka różnych w zależności od silnika i rocznika auta. Nr czujnika 1K2945511RDW.
  10. Spróbuj naładować akumulator, rozpędź się do około 30 km/h na prostym odcinku mocniej zahamuj, wtedy powinno się to zakodować (zaadaptować).
  11. U mnie było to samo, pomogła wymiana całej wiązki od pompowtrysków. Wymieniłem ze względu na wyciek oleju z gniazda elektrycznego na zewnątrz głowicy ( brak możliwości kupienia tego oringu ). Także myślę, że masz luźne konektorki na którymś cylindrze.
  12. Mało czynnika w układzie. Pewnie jest gdzieś nieszczelność.
  13. Zacznij od VAGa. Zobacz jakie błędy pokaże.
  14. jmk

    Wymiana skraplacza

    Nissens był pomalowany na srebro/jasny szary. Kilka lat temu wymieniałem parownik w VW Golfie 4 też na nissens i działa do dziś. Także jeżeli chodzi o mnie to polecam.
  15. jmk

    Wymiana skraplacza

    Ja rok temu montowałem nissens, i był ok. Oring załóż nowy, zielony, dedykowany do układów klimatyzacji.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...