Skocz do zawartości

jmk

Pasjonat
  • Postów

    135
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

2

O jmk

Informacje

  • Imię
    Marek
  • Miasto
    Prószków/ Opole

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    2002
  • Silnik
    1.9 TDI PD
  • Kod silnika
    AWX
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

1648 wyświetleń profilu
  1. Może masz wodę w serwie i ci zamarzła.
  2. Uszkodzona albo przetarta gdzieś wiązka z elektryką, albo zalany sterownik na podszybiu. Może kuna ci wlazła i coś pogryzła. Za dużo błędów jak na jedną usterkę.
  3. Ok, jak nie błędów to reszty nie ruszaj. Co do trzeciej śrubki po stronie lewej wkładałem ją namagnesowaną nasadką, było ciężko ale poszło.
  4. Zrób Vagiem nastawy podstawowe, może pomoże na chwilę. Normalnie to musisz wyjąć te siłowniki (silniczki), rozebrać i spróbować popsikać preparatem do potencjometrów, rozruszać te potencjometry, bo one robią problem i dobrze to poskładać. Potem jeszcze raz nastawy podstawowe. Ten V158 jest po lewej stronie nad pedałem gazu, trudno go wyjąć, trzeba trochę cierpliwości i sprawnych rąk, a ten V113 zobaczysz po wyjęciu schowka po stronie pasażera, to jeden z tych koło dmuchawy. Tu na forum jest pełno na ten temat i zdjęcia z tymi silniczkami, który i gdzie się znajduje.
  5. Ja bym dodał jeszcze, że to może (ale nie musi) być winny czujnik pedału hamulca.
  6. Wężyk od odpowietrzenia drożny? Albo króciec w zbiorniczku przytkany. Ewidentnie powietrze gromadzi się w układzie.
  7. Potrzebna przejściówka, adapter. Temat jest opisany na forum.
  8. Ja często korzystam z tej strony: Ross-Tech Wiki WIKI.ROSS-TECH.COM
  9. Luźno siedzi, widać to na zdjęciu. Wymień uszczelkę, może dognij nieco tą spinkę z drutu.
  10. Zatkany odpływ w kabinie. Zdemontuj schowek po stronie pasażera i go przedmuchaj. A to że rurki są mokre w grodzi to normalne.
  11. Zobacz, czy nie cieknie z pod gniazda elektrycznego od wiązki przewodów do pompowtrysków.
  12. Przestańcie Mu dokuczać. 95% z nas działa na takim kabelku. Spróbuj go odratować programem vagcom_eewritelang. Ogólnie to poczytaj tu:
  13. Tak, dokładnie. Ten czujnik jest dwuobwodowy, tak jakby dwa w jednym. W momencie naciśnięcia pedału jeden obwód się rozłącza ja drugi zamyka. Gdzieś na forum było opisane jak go wymienić, on ma regulowaną długość końcówki, która się ustawia sama w momencie montażu.
  14. A jak wyłączysz ESP na desce i włączysz w czasie jazdy, zmieni się coś? Być może winny może być czujnik stopu przy pedale hamulca. Poszukaj odpowiedniego, bo z tego co się orientuję było kilka różnych w zależności od silnika i rocznika auta. Nr czujnika 1K2945511RDW.
  15. Spróbuj naładować akumulator, rozpędź się do około 30 km/h na prostym odcinku mocniej zahamuj, wtedy powinno się to zakodować (zaadaptować).
×
×
  • Dodaj nową pozycję...