Skocz do zawartości

sebidi

Pasjonat
  • Postów

    569
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

1 obserwujący

O sebidi

Informacje

  • Imię
    Sebastian
  • Miasto
    Poznań

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    1999
  • Silnik
    1.9 TDI
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

1920 wyświetleń profilu

Osiągnięcia sebidi

1

Reputacja

  1. ogólnie to najlepiej zrobić to na osobnym przycisku w razie kontroli czy czego tam używać i tak tego nie będziesz bo i tak klosza nie wymyje i druga sprawa cała maska i wszytko ujebane zaraz ja wykorzystałem przycisk ASR i u mnie robi za uruchomienie sprysków Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka
  2. ale żeś teraz downgrade doj**ał z tymi 16' [emoji23][emoji23] tym bardziej trza było 18 zostawić jak auto mało się kula Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka
  3. incognito nawet lepsze można się skupić na dłubaniu [emoji6] Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka
  4. same śruby na słupku drzwi 3 na dole 2, 4 od gory i dwie chyba przy slizgu Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka
  5. szukaj z a6 c5 3.0 asn Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka
  6. pasować pasuje i wystarczy nadkole odkrecic blotnik zostaje na miejscu Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka
  7. ogólnie wszędzie śruby do odkrecenia jedynie dolne mogą być zapieczone najważniejsze to wywalić tą gąbke widoczna na foto w cholerę bo jest powodem rdzy tylko Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka
  8. heh dokładki akurat były u lakiernika już wsio jest na miejscu ? Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka
  9. tak na spokojnie to ze 2 popołudnia potrzeba i okno otwarte żeby się nie zaczadzic topionym plastikiem [emoji23][emoji23][emoji23] wygladzilem spawy dremelem oraz masa klejąca uszczelniajaca i pomalowałem wszystko w czarny połysk Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka
  10. co do kratek to idzie to ogarnąc ?? Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka
  11. wywalić i wstawić cała rurę która normalnie jest do kupienia ten krótki kawałek nigdzie niedostępny Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka
  12. sebidi

    Swap z AHH na AJM

    w ahh masz pompe 11 więc niedużym nakładem (zmiana wtryskow na 216 chociażby da już efekty spore a jeśli dorzucisz turbo z awx to peknie 170km lajtowo niewiem czy jest sens dłubac swapy ogólnie jak przelorzysz komplet z wiązka to podejdzie dwumas i sprzęgło zostaje Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka
  13. sebidi

    Godzilla ;-)

    przejściówki wtyczek wystarczy pierwszy montaż jaki robiłem to pakowalem do 1996 zegary z 2001 czyli full lift Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka
  14. sebidi

    Godzilla ;-)

    gdzie tam dużo spalanie 1 przewód pierdoły typu światła czy czujniki płynu do masy i welcome fis on board Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka
×
×
  • Dodaj nową pozycję...