Skocz do zawartości

dampol

Pasjonat
  • Postów

    81
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O dampol

Informacje

  • Imię
    Paweł
  • Miasto
    Rzeszów A4 B8 2,0 TFSI

Auto

  • Model
    A4 B8
  • Nadwozie
    Limuzyna
  • Rok produkcji
    2008
  • Silnik
    2.0 TFSI
  • Kod silnika
    CDNB
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Multitronic
  • Paliwo
    PB

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia dampol

0

Reputacja

  1. A czy ktoś używał takiego „jakotakiego” japońskiego zamiennika? Marki Toshio? Czy nie ma sensu? Zobacz ofertę: ZAMEK DRZWI PRZÓD LEWY AUDI A4 A5 Q3 Q5 Q7 TT ZAMEK DRZWI PRZÓD LEWY AUDI A4 A5 Q3 Q5 Q7 TT 8581459634 - Allegro.pl ALLEGRO.PL Kup teraz na Allegro.pl za 129 zł - ZAMEK DRZWI PRZÓD LEWY AUDI A4 A5 Q3 Q5 Q7 TT (8581459634)...
  2. Witam, mam taki problem, nie otwierają się drzwi pasażera od zewnątrz .. po zamknięciu i otwarciu z pilota. Najpierw sporadycznie później już prawie za każdym razem. doszly do tego drzwi tylne lewe... a dzisiaj zaczynają sporadycznie drzwi prawe tylne. czy to możliwe żeby tak raz po razie zamki klękały ? Czy to może jak w B6 moduł komfortu? wodzialem na YT jak ktoś rozbiera tapicerkę wyciąga zamek i przeciera PINY zamka które nie stykają, moje pytanie czy ktoś to ogarniał? Czy ogarnie mi to ktoś na Rzeszowie, okolicach?
  3. dampol

    2.0 TFSI bierze olej

    tłoki, korbowody i głowica (sprawdzają głowice i ją robią jak trzeba
  4. To tak nie do końca działa, stać przy nim 3 godziny to raczej się przeszkadza. Gość godny zaufania nie trzeba przy nim stać....
  5. Mi mechanik powiedział, że to piszczą teflonowe płytki maglownicy! Nie ma luzów, smarowanie nic nie da. Czyli maglownica do regeneracji. u mnie w A4B6 piszczący dźwięk wydaje się jakby był tuż tuż za kierownicą... Jakby wystarczyło ją ściągnać i przesmarować albo jakąś taśmę wymienić...
  6. dampol

    2.0 TFSI bierze olej

    Ciężko odpowiedzieć na to pytanie, ponieważ jest szereg wątpliwości, np. stan turbosprężarki.. Moim zdaniem robiąc Stage II trzeba robić cały rozrząd( szczególnie jeżeli przebieg jest już spory) Dodatkowo są elementy do wymiany takie jak: sporo uszczelek, oringów, panewki, zestaw naprawczy wtrysków, dekle rozrządu, oleje, filtry... itd Nie wiem jak kompleksowo chcesz to zrobić? Każdy przypadek jest inny
  7. dampol

    2.0 TFSI bierze olej

    Stage 2 completed. Wszystko wymienione, wyczyszczone z nagaru itd Na terenie Podkarpacie/Rzeszów mogę polecić serwis: Ful- Auto Fularski Łąka 609/ gmina Trzebownisko. Robi wszystko, specjalizuje się w Audi/VW. Na razie nie będę opisywał doznań, bo za mały kilometraż, na pewno równiej chodzi, wydaje się, że żwawiej (nagaru była obfitooooość, 180tkm)... Przejadę pierwszy 1000,2000,5000km opiszę
  8. dampol

    2.0 TFSI bierze olej

    Podsumowując: Nieważne ile lat ma samochód i jaki ma przebieg, ASO będzie partycypować w kosztach np 50/50 lub 30/70 ASO, 0/100 jeśli na gwarancji. Koszty ASO to 19,000zł (minus odpowiednio udział) Zgłaszajcie swoje problemy, bo #AUDI twierdzi, że PROBLEMU ze spalaniem oleju NIE MA! że to promil, a "ZAINFEKOWANY" jest każdy audik 2,0TFSI z lat 2008-2011/12 Nie wiem czy robią w tym łańcuch rozrządu- dochodzi koszt 1500zł części plus robocizna z 1000zł(ASO) Można też robić metodą dobry serwis plus Krasnobrodzka, koszt mechaniki około 2000zł, Krasnobrodzka 1600-2000zł w zależności od zniszczeń, plus uszczelki, oringi, dekle, świece, oleje, filtry, uszczelki wtrysków, wałów, panewki itd około 2500zł. RAZEM 6500zł plus łańcuch rozrządu zestaw z tego co pamiętam około 1500zł plus robota 300-500zł. a będzie trzeba NA PEWNO wymienić rozciągnięcty już łańcuch i zmaszczone napinacze.(przy przebiegu 180tkm)
  9. Dołączam się do postu. Sebastian K. z Łasina ma taką metodę działania: Umawia się na zamianę oraz na wysłanie przedmiotów w tym samym czasie. Po czym człowiek idzie na pocztę dzwoni do S.K. czy jest na poczcie(można zadzwonić do Urzędu Pocztowego) Delikwent mówi, że za 5minut będzie na poczcie, żeby się nie martwić tylko wysyłać i przesłać mu potwierdzenie MMSem. Później się okazuje, że jest w pracy i wysłał swoją dziewczynę. w między czasie proponuje inne przedmioty na wymianę( i niby zawraca dziewczynę z poczty) ty się nie godzisz i każesz wysyłać ten 1 przedmiot. O 19:00 okazuje się, że dziewczyna miała wysłać ale nie wysłała...... smsy z przeprosinami itd. Obietnica wyślę na następny dzień! Na następny dzień wiadomo pogrzeb od rana, mija dzień dalej wysyłki brak! Kolejny dzień delikwent tylko dopytuje kiedy on otrzyma paczkę.... Moją na szczęście udało się odzyskać na czas! A wszystko dzięki temu że kolega MariuszBielsko opisał to na forum, a ja to wygoglowałem po danych delikwenta, tak przypadkiem! I nastąpiła szybka reakcja! Okazuje się, że !!prawdopodobnie!! osoba, na którą jest adresowana przesyłka siedzi w areszcie? Ktoś paczuszki pod adresem odbiera(może tam pomieszkuje) i jest na typa co..... siedzi w areszcie!!!! Policja prowadzi dochodzenie, ma imię i nazwisko, adres, ale? No jak? (typ siedzi to jak?) To jest wersja prawdopodobna TYLKO ZASŁYSZANA!
  10. dampol

    2.0 TFSI bierze olej

    Nie składajcie broni, nawet w 8 letnich samochodach ASO partycypuje w kosztach np. 50/50, ale dalej jest to koszt 10,000zł / 10,000zł....
  11. Kolego sprawdź ciśnienie oleju, czy jest prawidłowe. Jeśli nie to pompa oleju.
  12. Piotr Fularski nr kom 608 812 977 http://www.biznesfinder.pl/Laka_Elektro-Serwis.+Fularski+P._3514971.html jasno określa ile będzie naprawa trwała i ile będzie kosztowała i nie ma nic przeciwko ażebys sobie stał z boku i obserwował jak wszystko się po kolei wymienia, jest to dla mnie dość ważne bo z natury nie ufam mechanikom:) też jestem z tego z zdania też nie ufam mechaników i też wolę żeby to przy mnie robili Potwierdzam, rzetelny! W Rzeszowie i okolicach niewielu jest dobrych fachowców. Zna się na TFSI, robił mi rozrząd, pompy, oleje, klime itd! Podejmie się także Stage II (nadmierne spalanie oleju) + np Krasnobrodzka Racing pozdrawiam
  13. dampol

    Serwisy w Rzeszowie

    Polecam również. Zna się na robocie, grupę Volkswagen Audi serwisuje od lat, Nie śpieszy się, robi dokładnie, nie pourywa zaczepów itd. Serwisowałem u niego kilka 1,9 TDIków , teraz jeszcze 2,0TFSI 2008+ (rozrząd, pompy, oleje, filtry, klimatyzację, a także olej, filtry w skrzyni automatycznej!)
  14. Tzn miałem taki przypadek, że wywalało na blacie(szczególnie na zimnym silniku( Switch off the Engine and check the oil level) Dziwne dźwięki cokolwiek nie zagłośne "łańcuchowo- metaliczne". Sprawdzone ciśnienie oleju, było za niskie. Wymieniłem pompę oleju. (Pompa w ASO około 1000zł), może zużycie eksploatacyjne( przebieg 180tyś). Dziwne dźwięki dzwonienia zniknęły... Natomiast obudowa pompy wody przecieka, trzeba kupić cały zespół!! Obudowa+ termostat+ zębatka?. Koszt w ASO około 1100-1200zł tak jak kolega wyżej napisał. ( 06H121 026DD ) Trzeba zwrócić uwagę na fakt, że teraz są dostępne tylko poprawione pompy od 2013roku! (tzw. II generacji) "Pompa wodna - POMPA WODY VW 1,8/2,0TSI SIL. POMPA EA888 II GENERACJA" (co równie ciekawe RUVILLE kosztuje 2400zł) Wiem, że pompa wody nie jest na rozrządzie, ale druga sprawa to wymieniam rozrząd dla własnego spokoju,.. Zdarzają się wzmianki o wadzie napinacza... w 2,0TFSI 180KM właśnie, nie wiem jak inne. Np. Kolega z forum @radza U Spalacza http://www.spalacz.pl/dolewania-oleju-ciag-dalszy-20-tfsi-audi-a4w komentarzach: "Aktualizacja. W międzyczasie usłyszałem o rozciągniętym łańcuchu rozrządu w silniku 1.8 TFSI z przebiegiem poniżej 100 tys. km w Audi A4. Jeżeli jeszcze parę razy usłyszymy o tym łańcuchu to chyba jest coś na rzeczy a nie tylko przypadek.Wróóóóóć! ten rozciągnięty łańcuch rozrządu był w silniku 2.0 TFSI o mocy 180 KM (czyli słabszej wersji)" I na elektrodzie coś było jak pamiętam, a przecież nie wszyscy opisują problemy AKTUALIZACJA ku przestrodze! 29/02/2016 Wymieniłem w/w części. Łańcuch rozrządu okazał się naciągnięty.. W porównaniu do nowego około 1 centymetr i niebawem 100,500,moze 1000, 2000 kilometrów i by spadł! Przebieg 181tyś km. Pozdrawiam Klubowiczów
  15. Sorry zle zrozumiałem twojego posta myslałem ze masz ten sam problem... u mnie taki dzwiek https://www.youtube.com/watch?v=pOdaEj-3lPg Czy któryś z dwóch użytkowników może mi powiedzieć czy udało się rozwiązać problem mam identyczną prace silnika jak na tych filmikach. Dodam tylko, że występuje też dziwne buczenie / dudnienie przy schodzeniu z obrotów z okolic filtra powietrza, buczenie jest słyszalne jeszcze bardziej przy hamowaniu silnikiem np. z 4000 rpm do 2000 rpm na zapiętym biegu. Widzę, że masz taki sam silnik jak ja? CDNB 2,0 TFSI 180KM? Na pewno trzeba uważać na kilka aspektów przy tym silniku: 1. WADLIWE POMPY OLEJU - - zazwyczaj wali jakąś kontrolkę na blacie (EPC? Check the oil level) 2. Wadliwe pompy wodne (pękające obudowy..., ucieka płyn) 3. Najgorsze: wadliwe napinacze łańcucha! Jak przeskoczy to remont jak przy STAGE2 pareeeee tysiaków! Ja wymieniłem już pompę oleju, teraz biorę się za komplet rozrząd i pompę wody
×
×
  • Dodaj nową pozycję...