Skocz do zawartości

apocalipto

Pasjonat
  • Postów

    58
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O apocalipto

Informacje

  • Imię
    Sylwester
  • Miasto
    Augustów

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    1999
  • Silnik
    2.8 V6 30V
  • Kod silnika
    1B
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB+LPG

Ostatnie wizyty

949 wyświetleń profilu

Osiągnięcia apocalipto

1

Reputacja

  1. 60 kanał, to nie ten co się wybiera can skrzynia, silnik, licznik? Jeżeli tak to próbowałem sam licznik, oraz licznik silnik.
  2. Witam. Pacjent a4 B5 1.9tdi pompowtrysk. Włożyłem licznik z A6 c5, przerobiłem soft i pokazuje głupoty odnośnie spalania chwilowego i średniego. Czy miał ktoś taki problem? Nie wiem czy we wsadzie coś poplątane czy inna przyczyna. Dziś jeszcze spróbuję wgrać ori wsad. Licznik jaki był to 1/2 fis z can, nowy również z can full fis z org ringami
  3. Mały up. Wczoraj zebrałem się i gwit siedzi na aucie, jeszcze tylko przód podnieść i na zbieżność jechać. Udało się wrzucić trochę zdjęć więc udostępniam Przymiarka alu na lato. "Nowe" zaciski przód pod 345 tarcze Przymiarka opon 225/50/17 za duży balon więc będą 205/50/17 Przymiarka zimowych felg Oraz gwint przed montażem Już na aucie. Na starym zawieszeniu miałem od środka koła 30-30,5 cm do krawędzi błotnika a teraz przód 32cm tył 36cm. Na zimę przód jeszcze do góry pójdzie. Z ciekawostek to na szrocie jakiś czas temu wyrwałem takie mocowania do głośników przód W tygodniu wpadną już zimowe koła i pewnie w weekend montaż hamulców przód. Jedynie mam problem ze zdobyciem osłon tarcz przednich... Już niedostępne w serwisie.
  4. Mały up. Poszedłem za ciosem odnośnie hamulców i kupiłem adaptery od pod tarcze 345, które sprzedawał hasahd. W piątek dotarły również zaciski, pozostało zamówić tarcze i chyba będą firmy rotinger GT. Został zamówiony również gwint FK Ak-street, który zapewne będzie już w poniedziałek. Felgi na zimę już pomalowane ale bez wtopy się nie obyło, bo drugi raz w życiu pistolet lakierniczy miałem w ręku.. Wczoraj wreszcie naprawione podświetlenie tablicy rejestracyjnej, no i niestety trzeba zamówić nowe wkłady LED, stare wytrzymały jakieś 3 lata. Założone z moich zapasów nowe szkła z żarówkami z ASO podświetlenia rejestracji, może tylko zmienię wkłady na ledowe. Z tylnymi hamulcami nie wiem co robić sam, czy regeneracja tych zacisków od S6 czy składać na zaciekach od T5. Niestety urwał się odpowietrznik i i próby wykręcenia go skończyły się ukręceniem wykrętaka... Może niedługo się uda jakieś fotki wrzucić bo na razie jedynie z tel pisane...
  5. Jak dla mnie to opcja że zdjęcia drugiego się podoba
  6. O widzisz, jakoś pominąłem tą opcję. Na batalionie przeglądałem ponownie tabelę z hamulcami i to naprawdę nie głupi pomysł. Tylko czy linki od ręcznego wystarczą?
  7. Dawno mnie tu nie było Niestety dużo innych obowiązków i zajęć to i tematu nie ma kiedy zaktualizować. Nawet nie miałem czasu na zmianę kół na letnie w tym roku. Prosiaki dopiero w sierpniu pomalowałem i zastanawiam się czy avusy się wyrobię przed zimą pomalować. Audi jeździ i ma się dobrze, zmieniane to co trzeba na bieżąco. Mody również przeprowadzane i kolejne planowane. Z "nowości" to: -radio Alpine CDA-9897r (podłączone sterowanie kierownicy omijając fabryczny moduł ) -przednie głośni Hertz hsk 165.3 (tweetery rodek bo hertz za bardzo po uszach bił) -dystanse/adaptery pod głośniki w przednie drzwi -wygluszone drzwi (na razie tylko przednie) -glosniki tył Rodek (modelu nie pamiętam) -wzmacniacz 5 kanałowy -zmienione poszycie drzwi kierowcy -wstawione halogeny w zderzak od mondeo st MK3 -wstawione wszystkie żarówki kierunkowskazów LED oraz halogenów również LED -zmienione fotele na takie w lepszym stanie (tylko kierowcy musze poskładać do założenia) -podlokietnik miał zniszczoną skórę więc wykorzystałem kawałek skóry z tylnego że starych foteli i jest oklejony przód na nowo -przez jakiś czas był założony filtr powietrza gąbkowy (dźwięk był na duży plus, lecz z braku czasu zrobienia zimnego dolotu poszedł w odstawkę) Z rzeczy do zrobienia to: -czekam na paczkę z zaciskami na tył od S6 C5 i pewnie wleci tarcza 269/22 (wacham się nad 330) -na przód jest plan na 345 (jeżeli dorwę adaptery bo nie pamiętam kto wystawiał na sprzedaż) -wymiana linki ręcznego (już leży jakiś czas) -wyciąć środkowy tłumik i zmienić plecionki bo zamienni wytrzymały 4 lata (przy okazji podnieść wydech bo już strumienica się przetarła jedna) -poskładać duże prawe lusterko (leży ze 2 lata hehe) -wreszcie ogarnąć instalację pod full aktywke aby móc wykorzystać pełne możliwości radia bo bawiąc się czasówkami już jest fajny efekt -zmienić wzmacniacz na titan edytion pa900 do obsługi przodu -Do pomalowania leży "nowa" maska oraz błotniki przód bo moje to już tragedia Niebawem postaram się wrzucić kilka świeżych zdjęć.
  8. Narazie jest srebro. Lecz może będzie mała zmiana. 19/9" et 35. [emoji6] Sorry za brudne auto to była spontan przymiarka. Wysłane z mojego QUANTUM_2_500_RUGGED przy użyciu Tapatalka
  9. Dzięki. Co do opon to nie pamiętam rozmiaru. Felgi niebawem polecą na pełną regenerację czyli prostowanie i pewnie w biały kolor proszkowo malowane. Naklejki poleciały out tak samo jak ściemy (znajomi pytali czy szykuje na sprzedaż hehe). Przez zimę w audi zmieniona osłona pod silnik na nowy zamiennik bo stara się przetarła (tak się przetarła nie połamała ) i nie miałem jak przyczepić. Zmienione tylne prawe łożysko bo padło oraz tuleja w lewym bananie (jeszcze Ori wahacz). Wczoraj również nowe Aku zawitało Bosch S5 74ah. Bagażnik otrzymał wygłuszenie w 80%, jeszcze tylko prawy tył pod tapicerką pozostał a później za drzwi i podłogę się biorę. Przy wymianie akumulatora pomyślałem również o wygłuszeniu podszybia od strony komory. Pora myśleć nad pakietem "lato" bo na razie biednie wygląda audi. Wysłane z mojego QUANTUM_2_500_RUGGED przy użyciu Tapatalka
  10. Po pracy będzie próbował. Dzięki za zainteresowanie [emoji6] Wysłane z mojego QUANTUM_2_500_RUGGED przy użyciu Tapatalka Ok. Poszło to co w ramce zaznaczone. Pokazuje jak należy Denerwowało, że bak prawie pełny a tu pusty prawie pokazywało heh
  11. Tak myślałem, że to twój temat. Jeżeli chodzi o obrotek itp to bangla jak najbardziej. Poprostu denerwuje mnie ten wskaźnik paliwa. To mam skopiować to co jest w tabeli na jasno niebieskie i ciemno niebieskie na dole tabeli? Wysłane z mojego QUANTUM_2_500_RUGGED przy użyciu Tapatalka
  12. Witam. Które linijki wsadu odpowiedzialne są za poziom paliwa w liczniku poliftowym w a4 b5 i a6 c5 (dokładnie rs6). Znalazłem temat na forum a6 lecz z moich podejrzeń nie zgadza się opis z tabelą. Niby to: 0x180- 0x18F: Wskaźnik Paliwa - Skala Zbiornika 70l (wydaje się mi, że 0x15e-016d według tabeli) 0x190 - 0x19F: Wskaźnik Paliwa - Wychylenie Silniczka Krokowego (Tachometer) - 70l (wydaje się mi, że 0x160e-017d według tabeli) 0x304- 0x313: Wskaźnik Paliwa - Skala Zbiornika 82l - V8 0x314- 0x323: Wskaźnik Paliwa - Wychylenie Silniczka Krokowego (Tachometer) - 82l V8 Fajnie jakby ktoś chciał wyjaśnić to dokładniej. Pozdrawiam S.
  13. Brak plusa na pin SAFE. Radio 1 din nie potrzebuje tego plusa . Wysłane z mojego QUANTUM_2_500_RUGGED przy użyciu Tapatalka
  14. A tego nie wiedziałem... Wysłane z mojego QUANTUM_2_500_RUGGED przy użyciu Tapatalka
  15. Kolor elegancki i koło zacnie pasuje. Wysłane z mojego QUANTUM_2_500_RUGGED przy użyciu Tapatalka
×
×
  • Dodaj nową pozycję...