Skocz do zawartości

Hubson12

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    11
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Hubson12

Informacje

  • Imię
    Hubert
  • Miasto
    Włostów

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    2001
  • Silnik
    2.0
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB

Ostatnie wizyty

244 wyświetleń profilu

Osiągnięcia Hubson12

0

Reputacja

  1. Miałem podobną sytuacje kilka dni temu, sprawdzałem wszystko, temp trzymała na wskaźniku 90 stopni, objawy to wywalenie non stop płynu przez zbiorniczek wyrównawczy podczas jazdy, na postoju tak samo jak u Ciebie po dodaniu gazu poziom sie podnosił do momentu aż płyn zaczął sie wylewać ze zbiorniczka, brak ogrzewania, wracało przy obrotach większych niż 2 tyś, spędziłem kilka dni przed kompem szukając czegoś co eliminowałoby uszczelke pod głowicą, zrobiłem test na CO2 i był oczywiście pozytywny, auto trafiło do mechanika ale to nie koniec. Jade z gratami do mechanika, a on mówi, że uszczelka w za***istym stanie, głowica widać, że po remoncie, blok silnika obejrzał dokładnie, zero jakiś pęknięć, głowica to samo. Nie wiadomo było co robić, podejrzany był termostat. Została wymieniona uszczelka, pompa wody (stara miała luzy więc wpadła nowa ale mechanik powiedział, że ją sprawdzał i pompowała ciesz itp), całość poskładana na samej obudowie termostatu, bez wkładu żeby wyeliminować termostat (nie miałem pod ręką termostatu ani kasy więc na ten moment jest bez) i samochód śmiga, wszystkie cuda jakie sie działy z tym samochodem minęły. na 85% winny był termostat, mógł sie nie otwierać do końca, wskazówka jest tak skalibrowana, ze nawet jak w realu silnik ma 90-105 około bo nie pamiętam dokładnie tego przedziału to wskazówka i tak jest zawsze na 90 stopni gdyż termostat trzyma większa temperature na postoju i zmniejsza ją przy obciążeniu podczas jazdy. Znam ten ból z uszczelką, sprawdź czy aby na pewno masz gorącą chłodnice i dolny wąż po rozgrzaniu silnika. U mnie nie było mowy o płynie w oleju i odwrotnie, węże nie były twarde, nabrzmiałe od ciśnienia pomimo mega ciśnienia w zbiorniczku. Do dziś nie wiem co dokładnie było przyczyną, dlaczego test na CO2 wyszedł pozytywny ale samochód chodzi i na 100% nie była to uszczelka bo uszczelka była prawie nowa. Mam nadzieję, ze pomogłem, posprawdzaj kolego wszystko dokładnie i nie daj sie nabrać na wszystkie komentarze w necie co do uszczelki pod głowicą, nie raz są trafne ale ludzie mają na tym obsesje.
  2. Uszczelka pod głowice do 2.0 ALT przyszła po dwóch dniach od złożenia zamówienia, niższej ceny nie znalazłem nigdzie, wspaniały kontakt i bardzo miła obsługa, PERFECTO
  3. Czy jest możliwość wyłączenia kontrolki na jakiś czas ? Mam błąd sondy, a dokładnie przerwany obwód grzałki.. W najbliższym czasie pójdzie to do wymiany ale na ten moment nie ma funduszy, a kontrolka na desce wali swoim żółtym kolorem po oczach cały czas. Udało sie komuś to wyłączyć przez kompa ?
  4. Hubson12

    AVJ termostat?

    u mnie w 2.0 alt jak poszedł czujnik temp g2/g62 + termostat był ciągle otwarty to właśnie włączał sie od razu wentylator, zaraz po odpaleniu silnika nawet przy -15.. wywaliłem bezpiecznik od wentylatora i ucichł, następnie wymieniłem czujnik i termostat (ze względu na to, że każdy termostat to loteria to kupiłem cały org z obudową, czujnikiem i grzałką za 40zł) spokojnie można samemu wymienić przy minimalnych zdolnościach manualnych i wszystko wróciło do normy, wentylator sie nie włącza, anagrzewa sie do 90 i wszystko ok, identyczne objawy jak u Ciebie
  5. Siemanko. Niestety miałem dzisiaj niemiłą sytuację, mianowicie podczas powrotu do domu z trasy stojąc/poruszając sie żółwim tempem w korku zauważyłem dym w okolicach reflektora od strony pasażera. Od razu stanąłem na boku, maska do góry i cisnął płyn w okolicach dolnego rogu chłodnicy (strona pasażera). Po chwili miałem pod samochodem sporą kałuże. Samochód ostygł, dolałem wody do pełna, odpaliłem go i spokojnie wróciłem na chate, jakieś 100km bez żadnych problemów, nie zauważyłem nawet jednej kropelki. Podejrzewam, że przyczyną tego było to, że nie włączył sie wentylator. No spoko ale którędy wywaliło ten płyn ? Początkowo myślałem, że rozerwało jakiś wąż czy coś no ale ponad 100km i nic. Czy w okolicach wycieku o którym mówiłem jest jakiś zawór spustowy na wypadek takiego zdarzenia i takiego ciśnienia w układzie żeby gdzieś to uszło czy o co chodzi ? Jutro samochód potrzebny żeby jechać do panny na karpia i pasterke bo z buta 10 kilosów nie bede biegł Moge być spokojny, co to mogło być, skąd ten wyciek ?
  6. Podrzucilbyś PatrykB6A4 jakąś fotke jak to wygląda ? Najlepiej jak świecą same postojówki i postojówki +xenon ?
  7. Żarówki jakieś no name z efektem "tęczy" o czym pisałem w poprzednim poście jednak postanowiłem dodać zdj jak to wygląda : porównanie do zwykłej żarówki h7 z przezroczystą bańką https://www.bikepics.com/pics/2015/12/07/bikepics-2767615-full.jpg---> zdjęcie w dzień już na dwóch żarówkach Ogólnie w nocy widoczność niemal zerowa, kolor podchodzi bardziej pod zielony w realu
  8. Hubson12

    jakie skóry wybrać

    widać, że są one mega smęczone, pomarszczone, a z tego co sie kiedyś orientowałem takiej skóry nie da sie naciągnąć ani nic żeby to jakoś poprawić dlatego jak wyżej, wolałbym dołożyć, poszukać czegoś w lepszym stanie, czasami trafiają sie na prawde fajne okazje kolego
  9. Ja bym sie nie pchał w te żarówki ala xenon bo nie dość, że żywotność słaba to widoczność okropna. Miałem u siebie żarówki h7 z efektem "tęczy" miały mega zielonkawą poświatę, widoczność zerowa, tak mała, że miałem przez to wypadek
  10. Może próbował ktoś stosować ceramizer w swoim ALT i może cos powiedzieć ? Bo przypuszczać może każdy co innego, a co innego jak ktoś to przetestował Git jakby znalazł sie ktoś taki bo sam mam problem z poborem oliwy i przydałby sie jakiś cud
  11. Hubson12

    Duże spalanie 2.0 ALT FSI

    nawet jak będziesz miał pełny FIS to i tak nie sugerowałbym sie średnim spalaniem pokazywanym przez komputer, wskazania u mnie niestety nigdy nie mają swojego odpowiednika w rzeczywistości
  12. jak za taką kase nie ma co wybrzydzać nawet jak trzeba delikatnie rezać
  13. No pech chciał, że niestety faktycznie długo sie nie nacieszyłem ;/ przytulenie było do ciężarówki z drzewem, a dokładnie do jej "zderzaka" ciężarówka nie miała praktycznie żadnych uszkodzeń, nie było to wielkie uderzenie, było to raczej przesunięcie sie bokiem po jej zderzaku bo w pore zdążyłem wyhamować i odbić kierownicą w przeciwną strone Zadbana jest dalej jedyne co chce zrobić w środku to malowanie przycisków szyb, włącznik świateł + panel klimatronika czyli norma Ogólnie w samochód chciałem wepchnąć częsci bez malowania, szukałem wszystkiego po kodzie lakieru w idealnym stanie, nawet znalazłem ale jednak odcienie sie troche różnią dlatego wszystko i tak bdz malowane, goły pas przedni udało mi sie kupić nowy, niezakładany z naklejkami itp za 230zł (podobno był brany przez kogoś w ASO) są faktycznie naklejki z numerami, Made in Germany itp Kupiłem : - błotnik przedni + kierunek, - drzwi przednie + drzwi tylne, - pas przedni, - lampa lewa, - filtr węglowy, - obudowa filtra powietrza Błotnik tył bdz klepany, maska też, mechanik-lakiernik jest dobry no ale potwierdze to jak samochód bdz skończony
  14. Siemanko Po katowaniu przez ubiegły rok mojej A4 B5, która służyła mi znakomicie cdn. przyszedł czas na długo wyczekiwane Audi A4 B6 : Samochód kupiłem za dość przyzwoitą cene biorąc pod uwage, że ma : - fotele + kanapa tylna + tapicerka drzwi w jasnej, kremowej skórze, - multifunkcyjna kierownica, - org radio CD, - 4x elektryczne szyby, - podgrzewane/elektryczne lusterka, - fajne nagłośnienie, org subwoofer, - podświetlany podłokietnik, - org alarm AUDI, - pełny FIS, - alufelgi S-line 17" + nowe opony 225/55 itp Silnik 2.0 ALT czyli 131km, które nawet dają rade choć jednak jest wyczuwalny mały niedosyt mocy Samochód kupiłem z zamiarem założenia gazu, lecz dzień przed umówioną wizytą u gazownika buuum.. ypadek, niestety z mojej winy, na szczęście jechałem wolno dlatego też nikomu sie nic nie stało jednak Audi ucierpiało juz troche gorzej.. Obecnie autko jest w naprawie, zastanawiam sie nad malowaniem dolnych dokładek zderzaków i progów w kolor nadwozia, a kolejne mody bedą wprowadzane gdy autko wróci z warsztatu Zdjęcia które są umieszczone teraz w temacie są zastępcze, niektóre od poprzedniego właściciela, uzupełnie i wymienie je z dniem kiedy dostane samochód w swoje ręce i podkradne dziewczynie lustrzanke Pozdrawiam !!
×
×
  • Dodaj nową pozycję...