-
Postów
17 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
0O kamil210

Informacje
-
Imię
Kamil
-
Miasto
WKZ
Auto
-
Model
A4 B7
-
Nadwozie
Kombi
-
Rok produkcji
2005
-
Silnik
2.0 TFSI
-
Kod silnika
BGB
-
Napęd
quattro
-
Skrzynia
Automat
-
Paliwo
PB
Ostatnie wizyty
494 wyświetleń profilu
-
kamil210 zmienił(a) swoje zdjęcie profilowe
-
kamil210 obserwuje zawartość Deska rozdzielcza
-
Witam Ciekawi mnie czy deska od A4 b6 podejdzie do audi a4 b7? Ktoś przerabiał taki temat Jeżeli temat był już poruszany proszę o linka a ten można usunąć
-
[ALL B5] Zmiana z korbki na elektryczną szybę - drzwi przednie
kamil210 odpowiedział(a) na marcin1852 temat w Audi A4 B5
Brązowy kabel to masa czerwono zielony to zasilanie silownika reszta cienkich kabli służy do sterowania szybą pasażera więc łączysz je kolorami. Osobiście plus do silownika wziąłem z radia -
Z tylu na amortyzatorach mam zwoje regulujące myślicie że jak wezmę na sam dół to pójdzie do góry? Wtedy sprężyna nie będzie miała takiego scisku
-
Witam Zmieniłem sprężyny(-40mm) i amortyzatory i tył strasznie usiadł. Róznica miedzy przodem a tyłem wynosi 3cm. Macie może jakiś pomysł jak podnieść ten tył? chodzi mi bardziej o rozwiązanie bez zmiany spężyn i amorów.
-
Przeplucz caly uklad chlodzenia np wezem ogrodowym powinno pomoc
-
A jaką wiskoze polecacie w miare przystępnej cenie?
-
Wyreguluj ramie wycieraczki
-
Lepiej kolego przeplucz uklad skoro uzyles uszczelniacza ja plukalem wezem ogrodowym
-
Kolego wymien korek na nowy a jezeli to nie pomoze przeplucz uklad u mnie mialem podobny problem zobiona byla uszczelka pod glowica i dalej bylo duze cisnienie w ukladzie zmienilem korek przeplukalem uklad i wszystko jest w normie
-
Moze immo cie odcina i przez to masz takie objawy
-
A jezeli to chlodniczka oleju to trzeba ja wymienic czy da sie ja jakos zregenerowac?
-
Szczelnosc zostala sprawdzona i glowica byla szczelna. Przed wymiana uszczelki nie mialem w zbiorniczku `masla` dodam jeszcze ze podczas wymiany termostatu byla w nim wywiercona dziurka i ciekawi mnie dleczego?
-
Przegladu lpg jeszcze nie robilem ale mam zamiar zmienic membrame w parowniku ale mysle ze lpg akurat nie ma nic do tego. Wspomne ze przed wymiana uszczelki zadnego osadu w zbiorniczku nie bylo i dzisiaj na cieplym silniki wyjalem bagnet i bylo na nim widac pecherzyki powietrza:-) Zauwazylem jeszcze ze w zbiorniczku zrobilo sie kakao czy to moze byc olej? Jezeli tak to skad on sie tam wziol?
-
Mój problem polega na tym ze nie moge poradzic sobie z ukladem chlodzenia tzn wywala mi plyn przez zbiorniczek. Wymieniona zastala uszczelka pod glowica i po wymianie i przejechaniu ok 30km zobaczylem ze w gornej czesci zbiorniczka zrobilo sie maslo. Olej na jakim jezdze to castrol 10w40. W miedzyczasie wymienilem termostat korek w zbiorniczku trojnik za silnikiem. Juz nie wiem co mam robic moze macie jakis pomysl? Z gory dziekuje za jakie kolwiek podpowiedzi;)
-
Okazało się ze to niestety uszczelka pod głowica