
Rav333
Pasjonat-
Postów
47 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
0O Rav333

Informacje
-
Imię
Rafał
-
Miasto
Podlaskie
Auto
-
Model
A4 B9
-
Nadwozie
Avant
-
Rok produkcji
2023
-
Silnik
2.0 TDI
-
Kod silnika
INNY
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
S-Tronic
-
Paliwo
ON
Ostatnie wizyty
539 wyświetleń profilu
-
Dziwne buczenie z okolicy deski rozdzielczej w A4 B9
Rav333 odpowiedział(a) na Rafalu temat w Audi A4 B9
Nic się nie wyjaśniło. Był 3 dni w serwisie i nic nie znaleźli. Według serwisu dźwięk nie występuje. A u mnie występuje zawsze po nocy lub dłuższej przerwie w jeździe. Jestem umówiony z serwisem na zostawienie auta jesienią/zimą. Mam wrażenie, że jak jest chłodniej to dźwięk jest wyraźniejszy. Zauważyłem jeszcze jedną rzecz. To nie są żadne paski. Dźwięk występuje po przekroczeniu 80 km/h. Najlepiej na chwilę przekroczyć 80 i zwolnic do 70-75. Stawiam na abs/esp. Jakby jakiś test/kalibrację samochód wykonywał. -
Dziwne buczenie z okolicy deski rozdzielczej w A4 B9
Rav333 odpowiedział(a) na Rafalu temat w Audi A4 B9
Udalo mi się nagrać filmik. Dzieje się to co opisałem powyżej. 20240326_074739.mp4 -
Dziwne buczenie z okolicy deski rozdzielczej w A4 B9
Rav333 odpowiedział(a) na Rafalu temat w Audi A4 B9
Podłączę się tutaj, żeby nie zakładać nowego tematu. U mnie również występuje dziwny dźwięk tak jakby z deski rozdzielczej, ale bardziej jakby od strony kierowcy. Objawia się tylko po dłuższym postoju. Po rozpoczęciu jazdy po około 5km następuje tak jakby cykanie i po przejechaniu 1,5 km przestaje. Przy czym pod koniec ( po przejechaniu około 6,5 km) jest coraz szybsze. Na początku stawiałem na pasek lub napinacz. Ale teraz zastanawiam sią jeszcze nad ABS lub może jakąś pompką w układzie chłodzenia. Objaw ten pojawia się wtedy jak pojawia się pierwszy pasek temperatury oleju po przejechaniu 5-6 km. Co dziwne było to od nowości bardzo mocno słyszalne, teraz mam 7000 przebiegu i nadal występuje ale ciszej. W aso nic nie wiedzą. Jak zwalniam, żeby się zatrzymać i szybko zerknąć pod maskę - dźwięk ustępuje. Żadnych błędów na wyświetlaczu i w komputerze. Czy była jakaś akcja naprawcza wadliwych napinaczy? Czy to jakiś obieg płynu się włącza? -
Montaż i podłączenie zasilania kamery samochodowej (rejestratora jazdy)
Rav333 odpowiedział(a) na sowiq temat w Audi A4 B9
Jednak poleciałem z prawej strony po słupkach. Na środku dachu podsufitka jest bardzo blisko blachy. Jedyne kabelki jakie widać to te przy kamerkach. -
Montaż i podłączenie zasilania kamery samochodowej (rejestratora jazdy)
Rav333 odpowiedział(a) na sowiq temat w Audi A4 B9
O to mi chodziło. Dzięki. Wydaje mi się że spokojnie wejdzie tam kabel. W poprzednim aucie z kablami od kamerki poleciałem standardowo po słupkach. Teraz spróbuję pod dachem. Jak już zamontuję to dam znać jak wyszło. -
Montaż i podłączenie zasilania kamery samochodowej (rejestratora jazdy)
Rav333 odpowiedział(a) na sowiq temat w Audi A4 B9
Chodziło mi o przewód pomiędzy przednią a tylną kamerką. Przekazuje on obraz i zasilanie. Źle to opisałem powyżej. -
Montaż i podłączenie zasilania kamery samochodowej (rejestratora jazdy)
Rav333 odpowiedział(a) na sowiq temat w Audi A4 B9
Cześć. Będę się zabierał za montaż kamerki przód + tył. Zasilanie do przedniej kamerki mam już przemyślane, ale zastanawiam się na tyłem. Wpadłem na pomysł żeby puścić kabel do tyłu pomiędzy podsufitką a dachem, zdejmując panel z oświetleniem kierowcy i pasażera. Pytanie jak podsufitka jest przymocowana do dachu w Avancie i czy jest tam miejsce żeby przepuścić kabel za pomocą np. drutu. Nie ma tam jakiegoś wypełnienia lub podklejeń? Zaoszczędziło by to przeciskania kabla przy uszczelkach i kurtynach lub po progach. -
Aha. No to ok. Możesz na priv napisać gdzie to najlepiej zamontować? Wiem że do każdego auta jest inny schemat i kilka możliwych miejsc. Sam tego nie będę robił, ale się chcę przygotować
-
Dzięki za odpowiedzi. Przekonałeś mnie do montażu. W poprzednim aucie (B8) miałem zamontowaną META M43. Tylko tam było wpięcie w instalację na zasadzie cięcia kabli i po każdym nie prawidłowym odblokowaniu wywalało błąd na zasilaniu nr 30. Z tym że tam nie miałem gwarancji na samochód i dlatego teraz chciałem zamontować coś mniej inwazyjnego. Tak, mam zamiar kupić z breloczkiem i aplikacją. A możesz coś napisać jak z poborem prądu było w tym aucie które podłączałeś? Nic się nie działo jak dłużej postał?
-
Aha. No ale tak jak pisałeś wyżej można te błędy skasować. Z tego co się doczytałem to ten immobilizer nie blokuje możliwości odpalenia auta. Blokuje tylko możliwość wrzucenia jakiegokolwiek biegu. To jeszcze chyba zależy od roku modelowego i silnika.
-
Dzięki za odpowiedź. W takim razie umawiam się na montaż i zakupię kabelek z ADAKO.
-
Cześć, Mam pytanko, orientujecie się może czy immobilizer SEO CANBlue zostawia jakieś błędy w pamięci samochodu jeśli np. nie zostanie odblokowany prawidłowo? Mam też wątpliwości co do samego montażu, ponieważ mam gwarancję na samochód. Niby w instrukcji nic się nie przecina, ale facet co to montuje mówił coś o lutowaniu. Mam keyless i chciałbym go jakoś zabezpieczyć ale jak mam stracić gwarancję to może trzeba dać sobie spokój. Czy może zamontować i jak włączę tryb serwisowy to się nikt nie pozna? Zastanawia mnie jeszcze pobór prądu, żeby po tygodniu lub dwóch np. na wakacjach nie wyssało całego akumulatora.
-
Regenerowaliście odbłyśniki i soczewki w swoich autach czy tylko sama wymiana żarników dała dobry efekt? Ja mam auto z końcówki 2008 i jak jadę za samochodem z nowymi xenonami to jest słabo strasznie. W tych rocznikach (2008-2009) odbłyśniki mogą być już powypalane?
-
Tak jak kolega wyżej pisał może to być luz na łożysku skrzyni biegów. Też się z tym borykam ale nie mam czasu się za to zabrać. Widzę po profilu że mieszkasz niedaleko mnie. Gdzie zmieniałeś przeguby wewnętrzne? Zmieniałeś całe półosie czy tylko same przeguby?
-
Czyli wymieniłeś/zregenerowałeś rozrusznik a ten dodatkowy kabel mimo to zostawiłeś na stałe? Miałeś może jakieś problemy z odpalaniem, że robiłeś rozrusznik czy tylko sugerowałeś się tym napięciem? Ja u siebie zaglądałem od spodu to właśnie strasznie dużo roboty z tym jest. Zastanawiałem się czy nie pojeździć z tym kablem tak jak jest i poczekać aż rozrusznik całkiem stanie i wtedy za jednym razem to zrobić. Tylko jak teraz napisałeś o tej stopionej izolacji to może jednak to zrobić od razu, żeby się auto nie spaliło. Ta izolacja to stopiła Ci się na wiązce czy tym kabelku od rozrusznika? I jeszcze jakbyś podpowiedział jak to mniej więcej rozbierałeś kolei, bo będę to chyba sam robił. Jak byłem na diagnozie w aso to olali w ogóle temat rozrusznika i chcieli wymieniać alternator na nowy z całą wiązką za 4600zł, pomimo tego że pomiar napięcia na alternatorze był ok. Akumulator i regulator napięcia też miałem nowe i teraz po dołożeniu kabla napięcie mam wzorowe.