Skocz do zawartości

Rav333

Pasjonat
  • Postów

    46
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Rav333

Informacje

  • Imię
    Rafał
  • Miasto
    Podlaskie

Auto

  • Model
    A4 B9
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2023
  • Silnik
    2.0 TDI
  • Kod silnika
    INNY
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    S-Tronic
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

445 wyświetleń profilu

Osiągnięcia Rav333

0

Reputacja

  1. Udalo mi się nagrać filmik. Dzieje się to co opisałem powyżej. 20240326_074739.mp4
  2. Podłączę się tutaj, żeby nie zakładać nowego tematu. U mnie również występuje dziwny dźwięk tak jakby z deski rozdzielczej, ale bardziej jakby od strony kierowcy. Objawia się tylko po dłuższym postoju. Po rozpoczęciu jazdy po około 5km następuje tak jakby cykanie i po przejechaniu 1,5 km przestaje. Przy czym pod koniec ( po przejechaniu około 6,5 km) jest coraz szybsze. Na początku stawiałem na pasek lub napinacz. Ale teraz zastanawiam sią jeszcze nad ABS lub może jakąś pompką w układzie chłodzenia. Objaw ten pojawia się wtedy jak pojawia się pierwszy pasek temperatury oleju po przejechaniu 5-6 km. Co dziwne było to od nowości bardzo mocno słyszalne, teraz mam 7000 przebiegu i nadal występuje ale ciszej. W aso nic nie wiedzą. Jak zwalniam, żeby się zatrzymać i szybko zerknąć pod maskę - dźwięk ustępuje. Żadnych błędów na wyświetlaczu i w komputerze. Czy była jakaś akcja naprawcza wadliwych napinaczy? Czy to jakiś obieg płynu się włącza?
  3. Jednak poleciałem z prawej strony po słupkach. Na środku dachu podsufitka jest bardzo blisko blachy. Jedyne kabelki jakie widać to te przy kamerkach.
  4. O to mi chodziło. Dzięki. Wydaje mi się że spokojnie wejdzie tam kabel. W poprzednim aucie z kablami od kamerki poleciałem standardowo po słupkach. Teraz spróbuję pod dachem. Jak już zamontuję to dam znać jak wyszło.
  5. Chodziło mi o przewód pomiędzy przednią a tylną kamerką. Przekazuje on obraz i zasilanie. Źle to opisałem powyżej.
  6. Cześć. Będę się zabierał za montaż kamerki przód + tył. Zasilanie do przedniej kamerki mam już przemyślane, ale zastanawiam się na tyłem. Wpadłem na pomysł żeby puścić kabel do tyłu pomiędzy podsufitką a dachem, zdejmując panel z oświetleniem kierowcy i pasażera. Pytanie jak podsufitka jest przymocowana do dachu w Avancie i czy jest tam miejsce żeby przepuścić kabel za pomocą np. drutu. Nie ma tam jakiegoś wypełnienia lub podklejeń? Zaoszczędziło by to przeciskania kabla przy uszczelkach i kurtynach lub po progach.
  7. Aha. No to ok. Możesz na priv napisać gdzie to najlepiej zamontować? Wiem że do każdego auta jest inny schemat i kilka możliwych miejsc. Sam tego nie będę robił, ale się chcę przygotować
  8. Dzięki za odpowiedzi. Przekonałeś mnie do montażu. W poprzednim aucie (B8) miałem zamontowaną META M43. Tylko tam było wpięcie w instalację na zasadzie cięcia kabli i po każdym nie prawidłowym odblokowaniu wywalało błąd na zasilaniu nr 30. Z tym że tam nie miałem gwarancji na samochód i dlatego teraz chciałem zamontować coś mniej inwazyjnego. Tak, mam zamiar kupić z breloczkiem i aplikacją. A możesz coś napisać jak z poborem prądu było w tym aucie które podłączałeś? Nic się nie działo jak dłużej postał?
  9. Aha. No ale tak jak pisałeś wyżej można te błędy skasować. Z tego co się doczytałem to ten immobilizer nie blokuje możliwości odpalenia auta. Blokuje tylko możliwość wrzucenia jakiegokolwiek biegu. To jeszcze chyba zależy od roku modelowego i silnika.
  10. Dzięki za odpowiedź. W takim razie umawiam się na montaż i zakupię kabelek z ADAKO.
  11. Cześć, Mam pytanko, orientujecie się może czy immobilizer SEO CANBlue zostawia jakieś błędy w pamięci samochodu jeśli np. nie zostanie odblokowany prawidłowo? Mam też wątpliwości co do samego montażu, ponieważ mam gwarancję na samochód. Niby w instrukcji nic się nie przecina, ale facet co to montuje mówił coś o lutowaniu. Mam keyless i chciałbym go jakoś zabezpieczyć ale jak mam stracić gwarancję to może trzeba dać sobie spokój. Czy może zamontować i jak włączę tryb serwisowy to się nikt nie pozna? Zastanawia mnie jeszcze pobór prądu, żeby po tygodniu lub dwóch np. na wakacjach nie wyssało całego akumulatora.
  12. Rav333

    Żarnik BIXENON

    Regenerowaliście odbłyśniki i soczewki w swoich autach czy tylko sama wymiana żarników dała dobry efekt? Ja mam auto z końcówki 2008 i jak jadę za samochodem z nowymi xenonami to jest słabo strasznie. W tych rocznikach (2008-2009) odbłyśniki mogą być już powypalane?
  13. Rav333

    drgania karoseri

    Tak jak kolega wyżej pisał może to być luz na łożysku skrzyni biegów. Też się z tym borykam ale nie mam czasu się za to zabrać. Widzę po profilu że mieszkasz niedaleko mnie. Gdzie zmieniałeś przeguby wewnętrzne? Zmieniałeś całe półosie czy tylko same przeguby?
  14. Czyli wymieniłeś/zregenerowałeś rozrusznik a ten dodatkowy kabel mimo to zostawiłeś na stałe? Miałeś może jakieś problemy z odpalaniem, że robiłeś rozrusznik czy tylko sugerowałeś się tym napięciem? Ja u siebie zaglądałem od spodu to właśnie strasznie dużo roboty z tym jest. Zastanawiałem się czy nie pojeździć z tym kablem tak jak jest i poczekać aż rozrusznik całkiem stanie i wtedy za jednym razem to zrobić. Tylko jak teraz napisałeś o tej stopionej izolacji to może jednak to zrobić od razu, żeby się auto nie spaliło. Ta izolacja to stopiła Ci się na wiązce czy tym kabelku od rozrusznika? I jeszcze jakbyś podpowiedział jak to mniej więcej rozbierałeś kolei, bo będę to chyba sam robił. Jak byłem na diagnozie w aso to olali w ogóle temat rozrusznika i chcieli wymieniać alternator na nowy z całą wiązką za 4600zł, pomimo tego że pomiar napięcia na alternatorze był ok. Akumulator i regulator napięcia też miałem nowe i teraz po dołożeniu kabla napięcie mam wzorowe.
  15. Cześć, Też dopadł mnie problem niskiego napięcia ładowania. Po dołożeniu kabla wszystko jest z ładowaniem ok, tylko zastanawiam się czy to tak może być na dłuższą metę? Ktoś z Was próbował dostać się w okolice rozrusznika i tam pomierzyć napięcie? Ja obstawiam na tej całej wiązce podszybie - alternator - > połączenie kabli na rozruszniku. Cała wiązka w aso 760zł. Niby z tym dołożonym kablem jest ok, ale trochę druciarsko to wygląda w samochodzie tej klasy. Mam kilka innych samochodów w rodzinie, niektóre już 15 letnie na dojazdy do pracy i nie ma tam takich cyrków z ładowaniem. Sam kabel w sobie ma jakąś wadę? Gdzieś coś czytałem że niektóre b8 po lifcie miały akcje serwisową ale na kabel masowy. Wg. mojego vinu żadnych akcji serwisowych nie ma.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...