
Motal
Pasjonat - Nowicjusz-
Postów
18 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
0O Motal

Informacje
-
Imię
Krzysztof
-
Miasto
Bielsko-Biała
Auto
-
Model
A4 B8
-
Nadwozie
Avant
-
Rok produkcji
2008
-
Silnik
1.8 TFSI
-
Kod silnika
CDHB
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
PB
Ostatnie wizyty
1080 wyświetleń profilu
-
Typowe tfsi od handlarza, w tym silniku może być wszystko. Kto wie w jakim stanie to kupił i jak ulepił. 5k na ori rozrząd i jakieś drobne poprawki zabraknie. Sprawa w sądzie jest do wygrania. Na pewno bym nie opuszał, a najlepiej oddał to czym prędzej.
-
Problem z pierścieniami centrującymi do A4 B8
Motal odpowiedział(a) na Mawy temat w Koła, felgi i opony
Odgrzeję kotleta, ale mam ten sam problem. Kupiłem pierścienie 72,6 na 66,6 i ku mojemu zdziwieniu są luźne na piaście 🤨 przyczyną tego jest fakt że B8 ma na piastach wąski kołnierz i ten kołnierz ma właśnie 66,6. Za kołnierzem jest już mniejsza średnica i pierścień tam wpada łapiąc luz. Dołączam rysunek poglądowy. Czy ktoś ma namiar na jakieś godne polecenia pierścienie które leżą jak trzeba? -
Czy ktoś się orientuje czym różnią się wzmacniacze po 01.06.2009: 8T0035223AJ -> 8T0035223AP -> 8T0035223AR I najważniejsze - czy podejdą do Concerta przed 2009?
-
Według tabelki chyba 255/35 R19, ale widziałem że zakładają 245/35 R19 i przy 9J ET33 na pro kicie nic nie obciera. 1BA i felga 19 to nie będzie za dobrze wyglądało, pomyśl o sprężynach obniżających.
-
W dwóch samochodach zmieniłem z syfiastych 10W40 półsyntetyków (w jednym lotos w drugim nie pamiętam co) na synpower 5W40 i nic się nie dzieje. Na 10W40 jeździły długie lata. Jeden to 1.9 AFN 330kkm przebiegu drugi 1.6 AZD 260kkm. Oba auta przejechały od zmiany po 15-30kkm i pracują jak zegarki. Nic się nie rozszczelniło, nie biorą oleju i żadne inne legendarne zjawiska nie wystąpiły. Zmieniałem bez płukanki, dopiero przy kolejnej wymianie użyłem. Jak silnik zdrowy to bym się nawet nie zastanawiał.
-
Kolega trybus1819 widziany kilka dni temu na Alei Krakowskiej. Cudownie się prezentuje ta B6. Jadąca obok b8 wyglądała biednie
-
Witam, mam ten sam problem tylko że w A3. Linka prawego koła chodzi lekko przez cały zakres a dopiero na samym końcu hamuje. Mechanizm w tunelu środkowym się przekrzywia i dopiero na samym końcu ciągnie drugą linkę która rusza się może z centymetr i lewe koło wtedy hamuje. Na moje oko luz na zacisku prawego koła jest za duży, na lewym kole jest minimalny. Dźwignie chodzą lekko, linki nowe, zaciski po regeneracji. Da się to jakoś wyregulować żeby chodziło równo czy to wina uszkodzonego samoregulatora w zacisku?
-
Przepraszam za odgrzewanie kotleta ale mam to samo, dołożyłem BOSE, radio 2 din android już było. Pierwsze masę Bose podłączyłem do słupka A pasażera i zakłócenia były lekkie ale upierdliwe. Myślałem że to wina tej masy, więc podłączyłem pod punkt masy audio pod konsolą tak jak powinno być (A3 8P). I jest jeszcze gorzej, teraz nawet długie światła bzyczą. Udało się problem rozwiązać? Czy to wina wysokiej jakości radyjek na androidzie? Dodam że u mnie po wrzuceniu wstecznego radio przełącza się w widok kamery tylnej i wtedy bzyczy najbardziej...
-
Również polecam. Bardzo dobrze wyposażony warsztat, fachowa obsługa.
-
Podpowie ktoś jak wizualnie rozpoznać bixenon skrętny od zwykłego?
-
Jaki kod na wlepce odpowiada za s-line zewnętrzny/wewnętrzny w polifcie?
-
Jest coś takiego: 180KW A7S 05/12 CDUC JKS NHN (kod lakieru) N1N / FZ i kody wyposażenia
-
Dzięki wielkie. A mógłby ktoś mi wyjaśnić jak to jest z tymi skrzyniami?
-
We wlepce jest 0G7, wg. googli tiptronic. Był w b8 po lifcie tiptronic? Już zgłupiałem obok mocy silnika jest A7S czyli automat 7 stopniowy. Silnik to CDUC. Ktoś wie co oznaczają kody 9G2 9Q8 D43? Nigdzie nie mogę ich znaleźć.