Skocz do zawartości

kucik12

Pasjonat
  • Postów

    37
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O kucik12

Informacje

  • Imię
    Mateusz
  • Miasto
    Rzeszów

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2003
  • Silnik
    1.8 T
  • Kod silnika
    BFB
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB+LPG

Ostatnie wizyty

598 wyświetleń profilu

Osiągnięcia kucik12

1

Reputacja

  1. Sprawdziłem te numery i faktycznie się pomyliłem / to był łańcuch. Numer napinacza to tak jak na screenie : 058109217 NIestety na moim zamontowanym nie ma napisanego czy to wersja B czy D. Podejrzewam że tutaj różnicy raczej być nie powinno. Ja bym wział "B" i spokój.
  2. Numer nastawnika ktory ja stosowalem do swojego wozu to: 058 109 229 B Jak juz wspomnialem mam go zamontowanego i uzytkuje od okolo 50k km. Nie ma zadnego problemu poza bledem wyswietlanym na desce rozdzielczej. Wszystko pasuje plug and play.
  3. Podepne, Ja mam taki zestaw u siebie od okolo 3 lat. Głównym problemem są oczywiście adaptery. Ja mam taki problem że jednak jest za jasno blisko auta i to co dalej, znika w ciemnościach bo światła tak mocno świecą. Jako palniki polecam Heartray albo Yeaky (obydwa china). Mam obydwa zestawy i świeca zdecydowanie lepiej niż jakieś noname-y.
  4. Odgrzeję troche kotleta bo mam dość sporo wiadomości od różnych kolegów odnośnie mojej zmiany. Jak pisałem wcześniej od 1.5 roku wszystko śmigało aż miło, żadnych negatywnych efektów tej zmiany nie odczułem. Zrobiłem od tego czasu jakieś 40/50kkm i odnośnie napinacza to nie mam żanych zastrzeżeń. Żadnych stuków czy cokolwiek innego. Pompy nie wymieniałem, ale kazałem smok wyczyścić, wiec tutaj mam pewność. W między czasie zdechła głowica i uczelka pod nią, napinacz kazałem przełożyć do nowej głowicy i był w super stanie. Nie jak nowy, ale też nie zzużyty specjalnie. Także można powiedzieć że napinacz przeżył jedną głowicę Poza tym polecam moda jak najbardziej - spokojna głowa jest warta takiego zabiegu.
  5. Dziek za diagnoze. Faktycznie mozliwe ze DV-ka niedomaga. W za jakies 2 tygodnie planuje wymienic turbine na nowa i do tego dorzuce wtedy zawor DV. Wysłane z mojego LG-D855 przy użyciu Tapatalka
  6. DV raczej tak, chyba odwrotnie sie go zalozyc nie da. Generalnie auto wariowalo przez jakies 130km, w chwili obecnej jest juz w miare normalnie. Czasem zdarza sie ze turbo wstaje odrazu a czasem troche pozniej, szczegolnie gdy jest dobrze rozgrzany silnik (trasa). Czy jest szansa ze to czujnik temp przeklamuje od czasu do czasu w zaleznosci od temperatury? Wysłane z mojego LG-D855 przy użyciu Tapatalka
  7. Polosie/przeguby sprawdz. A 64% to troche malo. Ja mialem w marcu przeglad i mialem 89 lewa 91 prawa strona.. Pozatym wynik badania jest nic nie warty bo oni badaja resorowanie a wiec sprezyny amorki, wahacze itp. W mojej starej mazdzie wyszlo 74% a jak sciagnelismy amorki to w ogole nie trzymaly....o i takie to badanie jest dokladne... Wysłane z mojego LG-D855 przy użyciu Tapatalka
  8. Zalaczam logi dynamiczne zrobione na PB dzis. Prosze o ocene. http://vaglog.pl/log-002_033_Ki15KUF.html http://vaglog.pl/log-115_118_L0CLI.html http://vaglog.pl/log-003_020_371E5.html Z gory dzieki za pomoc.
  9. Auto ciagnie bardzo sprawnie. Z tym wyrywaniem chodzi mi o to, ze gdy jade spokojnie i wciskam delikatnie gaz, to samochod mocno przyspiesza. Turbina juz nie pierwszej mlodosci i nadaje sie do wymiany, tyle tylko ze tak jak napisalem, nawet przy lekkim wcisnieciu gazu, momentalnie samochod "ciagnie" , co jest dosc dziwne bo nigdy tak nie bylo. Do tego spalanie automatycznie rzedu 40 l/100 na komputerze, chociaz gaz wcisniety moze ze 15-20 %. Postaram sie zrobic te logi o ktore prosisz i wrzuce je za chwile. Pytanie dlaczego turbina nie doladowywuje, bo mam blad 16683 .
  10. Dzieki za pomoc. Przed montazem bledow nie bylo, turbo faktycznie pozno wstawalo ale poza tym wszystko okej. Zobaczymy co wyloguje. Wysłane z mojego LG-D855 przy użyciu Tapatalka
  11. Auto ciagnie bardzo sprawnie. Z tym wyrywaniem chodzi mi o to, ze gdy jade spokojnie i wciskam delikatnie gaz, to samochod mocno przyspiesza. Turbina juz nie pierwszej mlodosci i nadaje sie do wymiany, tyle tylko ze tak jak napisalem, nawet przy lekkim wcisnieciu gazu, momentalnie samochod "ciagnie" , co jest dosc dziwne bo nigdy tak nie bylo. Do tego spalanie automatycznie rzedu 40 l/100 na komputerze, chociaz gaz wcisniety moze ze 15-20 %. Postaram sie zrobic te logi o ktore prosisz i wrzuce je za chwile. Pytanie dlaczego turbina nie doladowywuje, bo lapie blad 16683 . Wczesniej go nigdy nie bylo, a dolozony jest tylko drugi intercooler.
  12. Witam szanownych forumowiczow. Jak kazdy uzytkownik 4-rki z 1.8t postanowilem dokonac malych modyfikacji. Pacjent to 1.8T BFB z 2003 roku. otoz jakies pol roku temu, przy okazji wywalenia hydraulicznego napinacza, udalem sie do tunera celem wylaczenia tego ustrojstwa w sofcie i przy okazji zainstalowanie wirusa. Od tamtego czasu jazda autkiem byla bardzo przyjemna i zadnych problemow nie stwierdzono. Niestety przy wiekszych temperaturach autko nie mialo wiele ochoty do jazdy w przeciwienstwie do pogody gdy bylo zimno i mokro. Generalnie diagnoza wskazywala na za maly intercooler. Doslownie dwa dni temu, zlecilem wymiane kompletnej dwumaski ze sprzeglem. Przy okazji tej operacji zainstalowany zostal zestaw z BEX-a prawego intercoolera oraz dwoch wiatrakow na chlodnicy. Auto odebralem i odrazu zauwazylem roznice, jedzie, wyrywa do przodu przy lekkim wcisnieciu gazu juz od 1800 obrotow. Jazda zrobila sie mega elastyczna i bardzo przyjemna. Niestety zauwazylem dodatkowo ze spalanie pokazywane przez komputer to jakis kosmos. Nigdy w zyciu nie osiagalem takich wartosci przy moim stylu jazdy. Chcac sprawdzic moja teze, zalalem PB95 do pelna i ruszylem na traske, noc, pusto, deszczowno. Wynik: przy meeega emeryckiej jezdzie, na prawde zadnego hamowania, poprostu jazda i to glownie z predkosciami 70-80 na 5-tce odnotowalem spalanie na poziomie 7.5l/100 km. Moze nie bylo by to niepokojace gdyby nie fakt ze wczesniej na tej trasie osiagalem 7.2l /100 jadac znacznie zwawiej, nie tak wolno i zachowawczo. Postanowilem zlogowac samochod. Z racji ze nie mialem internetu nie bylem pewien ktore grupy moga byc uzyteczne. http://vaglog.pl/log-003_119_115_g99E0.html http://vaglog.pl/log-003_119_115_8q68eh3.html Mam nadzieje ze te logi pomoga ustalic chodz troche co dolega pacjentowi. Dodam ze N75 byl wymieniany miesiac temu na nowy z ASO. Dodatkowo dodam, ze faluja mi obroty na gazie a gazownik twierdzi ze korekty strasznie wariuja (na benzynie!). Czy jest mozliwosc ze sonda lambda jest tutaj winowajca? Z gory dzieki za pomoc!
  13. Kolega ma czesciowo racje.w b6 byly niemal identyczne przelozenia. W B7 to bylo troche inaczej i przelozenia sa inne (podobno). Nie moge tego potwierdzic bo nie mialem przyjemnosci sie takową bawic. Niemniej jednak pieciobiegowa nie jest zla i dopoki nie robisz duzych tras ( 150+ km ) dosc czesto to nie ma sensu moim zdaniem sie bawic. W mojej BFB mam skrzynie 5 tke i jest dosc dluga, wiec po trasach poza miastem idealna. Dopiero na autostradzie gdzie jade zazwyczaj 160 przez dlugi czas zaczyna mi doskwierac brak jeszcze jednego przelozenia , gdyz 4k rpm to jest u mnie wlasnie jakies 150-160 licznikowe( nie pamietam) Wysłane z mojego LG-D855 przy użyciu Tapatalka
  14. Nie jest trudno, poprostu trzeba szukac. Najlatwiej zadzwonic do kogos kto ma cale auto na czesci. Zdarza sie ze czesto maja czesci ktore nas interesuja nie wystawione na allegro czy inny portal. A do czegoCi tak skrzynia? Wysłane z mojego LG-D855 przy użyciu Tapatalka
  15. Wystepuje takowa. Wysłane z mojego LG-D855 przy użyciu Tapatalka
×
×
  • Dodaj nową pozycję...