Skocz do zawartości

lechit27

Pasjonat
  • Postów

    34
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O lechit27

Informacje

  • Imię
    Rafał
  • Miasto
    warmińsko-mazurskie

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    2001
  • Silnik
    1.9 TDI
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

712 wyświetleń profilu
  1. Witam proszę o wycenę amortyzatorów (odboje plus osłony) tylnych do a4 b6 2001 r. Zawieszenie 1 BA z kayaba lub Sachs. Pozdrawiam
  2. Widzę nie jestem sam z problemem, w sobotę zabieram się za szukanie przyczyny bo w Wawie nie mam gdzie się rozłożyć filtr powietrza już zakupiony, jak nie będzie przyczyną to szukanie nieszczelności dam znać co i jak
  3. Kolego u mnie również w A4 B6 AWX 2001 r. miałem te same problemy, zawsze po myjni lub po bardzo ulewnym deszczu silnik był zamulony lub gasł/szarpał. Od kiedy wymieniłem pompę vacum ( był luźny króciec na niej i spod uszczelki ciekła ropa) oraz zaworu N18 i przewodów podciśnienia problem znikł. Nie wiem co to to miało do wyżej wymienionych problemów, ale już ponad rok jeżdżę i nie mam takich sytuacji... powodzenia w rozwiązaniu problemu
  4. Dzięki Kolego za sprawdzenie, popatrzę czy nie ma nieszczelności. Filtr powietrza 2 lata temu zmieniany...
  5. Witam Ponowie. W swoim AWX mam czasem słabe przyśpieszenie, gdy wciskam pedał gazu auto przyśpiesza dopiero po jakimś czasie od wciśnięcia gazu. Nieraz jest ok Ostatnio również na autostradzie max 160 km/h i więcej nie chciało jechać... Bardzo proszę o spojrzenie na moje logi. Żadnych błędów nie wywala... https://log.malonetuning.com/chart/230806#H8KLCABFwpLCv1oCA23CjU0Ow4IgEMKFw6%2FDgnomKVrDtTDChAXDisKETlLCocKBwqnCqcKeXsKgScOjw4LDpXvDn8O7MUY9w5LDs8OOwpEww6TCtC5Fw4FgwqHCmXPDisO8wqEqQQXCisKUwp3CkMOaSXxRFsKUwoQbwrrCjVtjw69Mw6wJwr0TV0jCmnkGw4krw70jwrfCgzjDr8OxfcOMwqjDjGHCkn5TwpM%2Fw4AMwqBhwoQLXMOhBMK6wr4pw51TbsKVVMKWwpnDu8KqHsKtw70CwrUcfD7DkAAAAA%3D%3D
  6. Znam ten ból też nie mogłem dojść wszystko się wydawało ok, aż wyczytałem na niemieckim forum bo koleś miał taki sam problem warto spróbować może u Ciebie też właśnie to jest problemem, powodzenia z usunięciem usterki
  7. Kolego miałem to samo, od czasu wymiany N18 i przewodów podciśnienia na nowe problem nie występuje ...
  8. Miałem to samo po wyjechaniu z myjni lub obfitym deszczu auto nie miało mocy/gasło. U mnie pomogła albo wymiana pompy vacuum bo miała luźny króciec albo zawór n18 (wymieniane w tym samym czasie), od tamtej pory problem nie występuje. Powodzenia ze znalezieniem usterki
  9. Witam Panowie. Odgrzeję kotleta. Czy ktoś rozwiązał problem u siebie, odnośnie tego szarpania? Wczoraj jak wracałem do domu po 15 minutach stania w korku drży/szarpie u mnie przód przy ruszaniu. Gdy trochę dodam więcej gazu i przytrzymam go na sprzęgle troszkę mniej drży/szarpie, ale jednak. Bardzo proszę informację, jeżeli komuś udało się to rozwiązać.... Pozdrawiam
  10. sprężyny całe.....
  11. Witam . Panowie potrzebuję pomocy. Od jakiegoś czasu, gdy skręcam mocniej czuje delikatne szarpnięcia kierownicą odczucie tak jakby się koło podwijało, nieraz jak skręcam na mokrym to zapala się esp (widocznie koło delikatnie się ślizga). Odkręciłem dzisiaj koła żeby przejrzeć zawieszenie wszystko wydaje się być ok jedynie końcówka drążka kierowniczego z prawej strony rusza się na boki jak na załączonym filmiku, czy takie luzy są efektem wyrobienia końcówki, czy tak ma być? Jeżeli to nie to to muszę przejechać się na stację kontroli żeby przejrzeli dokładnie, bo coraz bardziej odczuwalne się staje ...........jeżeli nie końcówka to co może być przyczyną takich objawów? proszę o poradę https://megawrzuta.pl/download/45699ed8bf976795570cf099dccad1c8.html
  12. Niby ma poprawiony króciec bo jest wkręcany...nie dawno mi przyszła z 2008 roku i wydaje się być ok, po świętach mechanik ma wymieniać to się okaże ... Wysłane z mojego GT-I9505 przy użyciu Tapatalka
×
×
  • Dodaj nową pozycję...