Jump to content

Pathfinda

Pasjonat
  • Content Count

    9
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

Community Reputation

0

About Pathfinda

Informacje

  • First name
    Maciej
  • Location
    Rzeszów

Car

  • Car model
    A4 B8
  • Car body
    Avant
  • Year of production
    2015
  • Engine
    2.0 TDI
  • Engine code
    CSUA
  • Drive
    FWD
  • Gearbox
    Manual
  • Fuel
    ON

Recent Profile Visitors

269 profile views
  1. Zobacz ofertę Osłona maskownica słupka lewy przód Kupię osłonę/maskownicę słupka lewy przód do polifta w stanie idealnym, kolor jasny. Dodający Pathfinda Wysłano 10.09.2019 Kategoria Audi A4 B8
  2. Kupię osłonę/maskownicę słupka lewy przód do polifta w stanie idealnym, kolor jasny.
  3. Witam, mam prośbę o zdekodowanie VIN: WAUZZZ8K9FA173569 Z góry dziękuję.
  4. Zgadzam się, jednak przy pakowaniu turbiny z AWX/AVF wyszłoby około 160KM. Jest to już moc, przy której należałoby ogarnąć hamulce i zawieszenie, żeby jeździć bezpiecznie. Mam 1BA i podstawowe hantle, więc zdecydowałem się jedynie na soft
  5. Mam tego świadomość ale obecne turbo jest jeszcze w bardzo dobrym stanie, więc na tą chwilę nie będę kombinował
  6. Audi A4 B5 1.9TDi AJM: - seryjne graty, - EGR off, - 335 tyś. km przebiegu, - strojenie w HP Performance. Samochodem jeździ się o wiele przyjemniej i bezpieczniej
  7. Witam Panowie, proszę o analizę logów: 000 http://www.fotosik.pl/zdjecie/11bdca19b1832708 001 http://www.fotosik.pl/zdjecie/90cd17b0fb23e038 003 http://www.fotosik.pl/zdjecie/147a6511708def25 004 http://www.fotosik.pl/zdjecie/b18ae79274093022 008 http://www.fotosik.pl/zdjecie/13ab774260690200 010 http://www.fotosik.pl/zdjecie/1d8d67967a3c03e7 011 http://www.fotosik.pl/zdjecie/6086176b1d82846d Samochód stracił dynamikę (szczególnie w dolnym zakresie obrotów). Wymieniłem przepływomierz jednak nadal jest bez zmian. Od czasu do czasu występuje lekkie falowanie obrotów na biegu jałowym. Przy gaszeniu silnika bardzo często zatrzęsie autem. EGR wymieniony w tamtym roku (Wahler). Zmienna geometria w turbinie była czyszczona w tamtym roku. Brak błędów na VAGu. Czy będzie to jakiś problem z podciśnieniem a może katalizator? Z góry dzięki za opinie.
  8. Dzięki, chociaż wydaje mi się, że przy niskim zakresie obrotów auto reaguje jakby z opóźnieniem na wciśnięcie gazu. Ponadto widzę po logach, że dla grupy 011 przy dolnym zakresie obrotów ciśnienie aktualne "dorównuje" z opóźnieniem do wartości wzorcowych... EGR mam na pewno do wymiany, bo leje olejem więc już go nie odratuję. Po wymianie zrobię komplet logów i wtedy sprawdzę czy wszystko jest ok.
  9. Proszę o ocenę logów dynamicznych przepływomierza i turbiny. Audi A4 1.9 TDi AJM 2000r. http://vaglog.pl/log_228495.html http://vaglog.pl/log_228494.html
×
×
  • Create New...