Skocz do zawartości

sunnydays

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    2
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O sunnydays

Informacje

  • Imię
    Mateusz
  • Miasto
    Katowice

Auto

  • Model
    A4 B9
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2016
  • Silnik
    2.0 TDI
  • Kod silnika
    DEUA
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    S-Tronic
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia sunnydays

0

Reputacja

  1. sunnydays

    B9 Fellows

    Cześć Panowie, Czy ktoś z posiadaczy B9 z S tronic'iem napotkał sytuację z wibracjami nadwozia na postoju, na biegu D lub R z wciśniętym hamulcem? Drżenia są wyczuwalne na kierownicy, fotelu kierowcy i pasażera. U mnie aktualnie przebieg wynosi 45 tys km i wibracje zaczęły występować na tyle często i wyraźnie, że oddałem samochód do serwisu. Dostałem póki co jeden telefon z serwisu, że to cecha produktu, ale oczywiście zleciłem ponowną diagnozę. Zostały mi 4 miesiące gwarancji. Poleci ktoś rzetelne ASO na śląsku.. (2 mam już na czarnej liście)?
  2. Coś w tym jest. Pozwolicie, że dodam dwa słowa z praktyki posiadania swojej B9'ki. Niestety o ile auto ma bardzo ładne opakowanie i wizualnie wygląda przyjemnie dla oka to jednak skrywa kilka bolączek, które z czasem dają o sobie znać... - notoryczne zacinający się panel numeryczny (układ poziomy, posiadam s-tronic'a) do przełączania między zaprogramowanymi stacjami radiowymi (przyciski kompletnie przestają reagować, pozostaje reset radia lub zmiana stacji pokrętłem mmi) - spotkaliście się z tą usterką? - po zimie zaważyłem sporo soli pod maską - otwory serwisowe (? - widać z nich wahacz) znajdują się po obu stronach nad nadkolami i mają nieszczelne zaślepki -> koła wyrzucają brud pod maskę - luźne, odklejające się po deszczu owiewki na klapie bagażnika avanta potwierdzam - ostatnio zmartwiła mnie przekładnia stronica, na zimnym oleju zacząłem mieć problemy ze zmianą biegów przy manewrach parkingowych - ruszam kilka metrów na D i po zatrzymaniu nie jestem w stanie płynnie zmienić biegu na wsteczny, gałka ma opór (stopa na hamulcu i wciśnięty guzik nic nie dają, pomaga jedynie albo przejście na manual +/- i powrót i następnie na R albo dociśnięcie gałki w lewą stronę) - zaobserwował ktoś z Was ten problem? - bardzo wrażliwy system start-stop, przy lekkim dohamowaniu do progu zwalniającego auto gaśnie i rozpędem stacza się z progu na zgaszonym silniku/ przy próbie delikatnego trzymania hamulca pod wzniesienem, silnik też potrafi się zgasić, a auto zaczyna się toczyć do tyłu (zgaszenie silnika rozpina bieg D...) w A6 C7 start-stop działa zdecydowanie przyjaźniej i bardziej intuicyjnie - niby detal, ale jednak może denerowować - skrzypiący scroll na kierownicy od zmiany głośności - tak hałasuje, że można grać na nim różne melodie, powód do śmiechu dla pasażerów, dla właściciela niekoniecznie... Najwyższy czas odwiedzić dealera.. Przebieg 12 tys. km. Produkcja czerwiec 2016 już z czynnikiem R-1234yf.
  3. sunnydays

    B8 TrOOOOp

    Kolego u mnie bardzo podobny objaw. Czasami przy cofaniu pod (nawet lekkie) wzniesienie potrzebuję dodać dużo więcej gazu - czasami próbowałem zapiąć wsteczny po raz drugi i to wtedy pomagało (chociaż to żadne rozwiązanie). Dodatkowo jak samochód postał na mrozie to przy pierwszych ruszaniach dało się odczuć lekkie szarpania. To wszystko to tylko wyjątki bo prócz tego skrzynia spisuje się idealnie, z tym że przebieg od nowości mam niecałe 110 tys. Pierwszy raz olej w skrzyni zmieniałem przy 60 tys, teraz zmienię przy 120 tys.
  4. Kodowałem zgodnie z opisem na forum, czyli 10-Park Assist ---> Security Access 16 ( 71679 ) ---> Coding 07 ---> BYTE 0 ---> Bit 4 zmiana z 0 na 1 (Optical illustration). Żadnych kłopotów, kod dostępu się zgadzał (na jakimś forum niemieckim widziałem, że ktoś podawał jeszcze alternatywny kod 71697).
  5. Wizualizacja uruchomiona dla sterownika 4-kanałowego w 08 Avant, z radiem Concert i kolorowym wyświetlaczem, ale bez navi. Dzięki i pozdrawiam
  6. U mnie w prawie nowym aucie(nie więcej jak 3 miesiące od wyjechania z salonu) zaczęły pojawiać się dziwne stuki w trakcie cofania na mocno skręconych kołach. Nie pamiętam dokładnie co było przyczyną ale zdaje się, że serwis wymienił koło pasowe i hałas ucichł. Jakiś czas temu problem powrócił i z okazji przeglądu przy 60 000 chciałem coś z tym zrobić ale serwis dopiero miał sprowadzać części i koniec końców nic z tym nie zdziałali. Ostatnio przy 70 000 przebiegu jeszcze się to nasiliło i teraz nie ma znaczenia czy parkuje tyłem czy przodem i tak stuka niemiłosiernie... Jak będę miał okazję to nagram kiedyś filmik i założę temat na technicznym. A co do takiego pobierania oleju przez nowe 2.0TFSI to DRAMAT jednym słowem
  7. Też myślałem o zniżaniu lusterka przy cofaniu, ale nie posiadam elektrycznych foteli i niestety kodowaniem nic nie dało się zdziałać, chyba że da się obejść jakimś sterownikiem to byłbym wdzięczny za podpowiedź. Znajomy w VW zdaje się miał taką opcję bez foteli z pamięcią, nie wiem jak to w Audi rozwiązali. Korzystając z okazji mam jeszcze inne pytanie. Jest możliwość, aby uruchomić domykanie szyb w zamkniętym samochodzie w momencie padania deszczu? Mam czujnik deszczu i zmierzchowy.
  8. witam, jestem zainteresowany zakupem nowej a4'ki i pomyślałem, że może znajdę tutaj co nieco opinii odnosnie tego autka pozdro
×
×
  • Dodaj nową pozycję...