Skocz do zawartości

killler

Pasjonat
  • Postów

    98
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O killler

Informacje

  • Imię
    Krzysztof
  • Miasto
    Wielkopolska/Ostrzeszów/Kalisz/Ostrów Wlkp

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    2002
  • Silnik
    2.0
  • Kod silnika
    ALT
  • Napęd
    RWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB

Ostatnie wizyty

575 wyświetleń profilu
  1. Witam dziś zabrałem się za wymianę tej rurki rurkę dostałem z toprana starą połamaną wyciągnąłem włożyłem nowa ale jak założyć ta gumę która jest od góry wchodzi na rurkę i opiera się o kolektor od spodu?
  2. Witam zbliża się wymiana rozrządu w moim Alteku.co obecnie polecacie i w jakiej konfiguracji? Do kogo z forum warto uderzyć w sprawie części?
  3. byla dziura w dolocie ten krotki gumowy lacznik cakly od dołu rozerwany. po wymianie auto smiga jak nowe
  4. nikt nic nie podpowie ?
  5. witam od jakiegos czasu moja b5 stracila moc, dzis zrobilem logi, najpierw na postoju statyczne razem grupe 003 i 011, pozniej juz osobno proby dynamiczne 003 008 011 prosze o ocene co moze byc przyczyna.auto jest strasznie mułowate w ogole nie chce jechac statyczny 003 011 http://vaglogger.apphb.com/log/5cbc02128701a84cc876a543 dynamiczny 003 http://vaglogger.apphb.com/log/5cbc02128701a84 dynamiczny 008 https://log.malonetuning.com/chart/253234#H8KLCAA2w53CuVwCA03Di8ORCsKDMAzChcOhd8OJdQJ2w6xtSi%2FCuhnCusKANsKSw4bDocO2w7TCswrDg8OLcz7DvhjDocKpw7NDKlMxXcKXBjgkw6zDp8KkJl%2FDnidCw6HDisKWwp3DocKUw7pmc3LCpcKNw7Imwr04wps8wo7DtMO5X2BSXn4kwo3DvQJxw4DCgMK3woQQDsOMwqtrWybDsW7DocKew5IPwpPCiMKUTMKTAAAA dynamiczny 011 http://vaglogger.apphb.com/log/5cbc02158701a84cc876a545 przed zrobioeniem logów sprawdzilem bledy i ich nie bylo po wykonaniu logów sprawdzilem ponownie bledy i wyskoczylo cos takiego 1 Blad Zapis.: 00575 - Intake Manifold Pressure 17-00 - Control Difference prosze o pomioc
  6. no to u mnie jest tak samo. kurde ciezko cos stwierdzic, jednym pomaga wymiana podciśnien, innym wymiana czujnika sprzegla, a innym nic nie pomaga
  7. no wlasnie tak dokladnie tego nie sprawdzalem, znajde wolny czas to sie moze tym zajme. a ty juz wymieniles czujnik na nowy ?jesr ok tak jak po odpieciu ?
  8. witam po przerwie i ja odlaczylem czujnik pedału sprzegła i jest moim zdaniem lepiej. na rozgrzanym silniku mozna dokonywac szybkiej zmiany biegów, tzn wciskam sprzeglo puszczam gaz zmianiam bieg i odrazu puszczam sprzegło i nie ma podbicia obrotów ani tego szarpniecia jak bylo wczesniej.takze po wcisnieciu sprzegła obroty przestaly sie podbijac i chyba szybciej spadaja, najlepiej bylo y przejechac sie sprawnym autem i wtedy porównac jak to działa. czujnika nie wyciagalem ale sprawdzajac kiedys w vagu wychodzilo ze działa takze prewnie przyczyna gdzie indziej, podcisnienia nic nie ruszlaem jedynie czwórnik odmy został wymieniony. potencjometr gazu ? moze faktycznie tutaj cos byc nie halo warto to sprawdzic i porównac wartosci kogos u kogo wszystko działa jak nalezy no i u tych co nie jest ok. ESP działa jak nalezy nic sie nie swieci. mysle ze po odpieciu czujnika ECU pewnie pobiera jakies wartosci domyslne i i naczej steruje dawka paliwa itp itd podobnie miałem gdy kiedys odpialem przeplywomierz i tez bylo lepiej wtedy akurat chodzilo o inna usterke.
  9. napisz mi tam na pw jak sie do niego dostac bo jeszcze tam nie zagladalem to zerkne moze w weekend
  10. ale to chyba na odlaczonym nie powinno byc ok hm ?a moze poprostu po odlaczeniu jest podobnie jak z odlaczeniem przeplywki ze brane sa wartosci domysne z Ecu nie wiem... ja swoj czujnik sprawdzalem vagiem juz nie pamietam w jakich to bylo blokach ale wciskajac sprzeglo zmienialy sie wartosci z 0 na 1
  11. z tego co wiem oba sa ojednakowe
  12. tam przy wejsciu czwórnika w pokrywe ma byc oring, jesli jest luz to albo go nie ma albo jest za cienki, dobierz grubszy albo zalóz 2 sztuki i bedzie szczelnie
  13. no dokladnie u jednych pomaga u innych nie i to jest zagwozdka, ja wymienilem tylko czwórnik odmy, ezektora i zaworków nie ruszałem bo skoro u innych to nie pomaga to szkoda kasy. moze kiedys wymienie jak znajde czas i checi
  14. no fajne to nie jest ja robie tak ze puszczam gaz i dop za moment wciskam sprzeglo, albo tez wciskam sprzeglo odczekuje chwile i zmieniam bieg, wtedy jest to znosne
  15. ja odpuściłem temat, jezdze tak jak jest, przyzwyczailem sie... tak naprawde chyba nikt nie wie do konca co jest tego przyczyna
×
×
  • Dodaj nową pozycję...