Skocz do zawartości

Adu454

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    13
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Adu454

Informacje

  • Imię
    Adrian
  • Miasto
    Klęczany

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2003
  • Silnik
    1.8 T
  • Kod silnika
    BFB
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB+LPG

Ostatnie wizyty

471 wyświetleń profilu

Osiągnięcia Adu454

0

Reputacja

  1. Adu454

    Sprzeglo 1.8t

    Też zamówiłem sprzęgło z awx i jest Sachs, co z tą tulejką na tarczy ? Ile to skrócić?
  2. Witam was, duzo czytalem w tym temacie o swapie tyłu na 330 z zaciskiem T5 i taki komplet tez nabyłem, zaciski są od vw i do wczoraj mialem nadzieje ze nic zlego nie wyniknie, okazuje sie że mechanizm ręcznego nie pasuje nawet z moich starych zaciskow 255mm, przykrecajac go jest on ustawiony pod zlym kątem, prosto w strone "zwrotnicy" (naped quattro) Co z tym fantem zrobic ? Moze są inne zaciski i mają innaczej nawiercony gwint pod te blaszke? Moja mysl to albo zrobic nowy gwint w zacisku pod innym kątem albo dospawac kawalek blaszki zeby trafić na ori otwór Jakie rozwiazanie stosowali Ci którzy juz zalozyli 330mm na takim zestawie ?
  3. Adu454

    Audi A4 1.8

    Też chętnie poczytam. U mnie przykładowo powiem że jak wymienialem napinacz to zauważyłem że na walku wydechowym jest trochę głębsza rysa
  4. Adu454

    Audi A4 1.8

    Na pierwszy rzut oka nie zauważyłem ale jak się wpatrzec to widać co jest nie tak jak by nie to, to w porządku wyszło, Przez to naklejanie się obawiam zamawiać tych naklejek ;p
  5. Adu454

    Audi A4 1.8

    Jakiego lakieru będziesz używał?
  6. Adu454

    Audi A4 1.8

    Dobrze się zapowiada trzymam kciuki żeby wyszło jak z fabryki ?
  7. Adu454

    Audi A4 1.8

    Dużo bylo kłopotu z sciagnieciem miski ? ja mam 3 tysiace obrotów i 4 bary ale przy 4 tysiącach juz rosnie nie wiele, 4,5 bara za to na wolnych obrotach przy nagrzanym oleju mam 1,2bar a przy bardzo rozgrzanym 0.8 tylko mi sie nigdy jeszcze kontrolka nie zaswieciła poradziłes sobie z tym ?
  8. Adu454

    Audi A4 1.8

    Ja brałem taką. Zwykła najtańsza i chyba brałem 150x50 ale nie dam ręki uciąć http://www.allegro.pl/ShowItem2.php?item=6027325420 Ta co widzisz u mnie, to jest ten grafit właśnie, Sam oklejalem, najgorsze są narożniki ;p
  9. Adu454

    Audi A4 1.8

    Elegancko wymalowane. Czarne lepiej się prezentują jak pomalujesz wlacznik świateł to też się pochwal bo mam wytarty i nie wiem czy brac szablony czy nowy zamiennik z allegro. Ja u siebie właśnie zmieniałem rybią luske na szczotkowane ale nie w pełni czarne a taki grafit. Zaraz Ci tu fotki wstawię
  10. Adu454

    Audi A4 1.8

    No to ja na mega rozgrzanym oleju mam 0.8bar, a tak jak olej ma 95*C to cisnienie 1,2bara. Przy 4tyś obrotów często mam w granicach 4bar jak jadę po autostradzie. W AEB 1.8T brata też podnosiłem silnik i była masakra, do tego musiałem opuszczać sanki, a w naszych BFB, BEX to nie wiem jak najlepiej, też mnie to czeka przy nastepnej wymianie oleju. Chętnie bedę sledził ten temat, zacny kolor
  11. Witam Sytuacja miała miejsce wczoraj, akurat pod domem zaczęło mi śmierdziec z nawiewow spalenizna i na wolnych obrotach zaczął mi falowac. Po zaparkowaniu dostrzegłem że z okolic napinacza leje się olej na ścianę grodziowa DP skrzynie i wszystkie sąsiadujące elementy, To na pierwszy rzut oka na zgaszonym silniku, potem odpaliłem na kilkanaście sekund żeby zauważyć że olej wykapuje z, no właśnie z... Z jednej strony cylinderka (napinacza) jest kostka dwu pinowa a z drugiej strony z tego co mi podpowiedziano na FB powinna być zatyczka, u mnie tak jak by z tamtąd wypadła i leje olej, Czy ktoś się już z tym spotkał? Dostałem podpowiedź że jeżeli napinacz nie był wadliwy to mogę te stronę cylinderka czymś załatac i będzie git, a Wy jak uważacie? Jeżeli będzie trzeba to założę nowy napinacz jednak wolał bym uniknąć takiego wydatku
  12. Witam Sytuacja miała miejsce wczoraj, akurat pod domem zaczęło mi śmierdziec z nawiewow spalenizna i na wolnych obrotach zaczął mi falowac. Po zaparkowaniu dostrzegłem że z okolic napinacza leje się olej na ścianę grodziowa DP skrzynie i wszystkie sąsiadujące elementy, To na pierwszy rzut oka na zgaszonym silniku, potem odpaliłem na kilkanaście sekund żeby zauważyć że olej wykapuje z, no właśnie z... Z jednej strony cylinderka (napinacza) jest kostka dwu pinowa a z drugiej strony z tego co mi podpowiedziano na FB powinna być zatyczka, u mnie tak jak by z tamtąd wypadła i leje olej, Czy ktoś się już z tym spotkał? Dostałem podpowiedź że jeżeli napinacz nie był wadliwy to mogę te stronę cylinderka czymś załatac i będzie git, a Wy jak uważacie? Jeżeli będzie trzeba to założę nowy napinacz jednak wolał bym uniknąć takiego wydatku
  13. Dzisiaj koło godziny 11 w Krasnem koło Auchan mijalem czarnego sedana A4b6 z klubowymi ramkami i RZE a za mną goniła srebrna b6 i strasznie na ogonie siedziała ;p Pozdro
×
×
  • Dodaj nową pozycję...