-
Postów
106 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
-
Cześć wszystkim, mam pewien problem - zaczęło mi rzucać silnikiem przy odpaleniu są drgania duże tak jak by pracował na kilka garów ale dziwne bo wkręca się idealnie a obroty trzyma jak w zegareczku. Po 2 minutach pracy, drgania ustają i jest ok, po ponownym zapaleniu drgania znikają. Pojawia się gdy auto postoi 2 dni. Miał ktoś coś podobnego? Silnik 2.4 165 KM. Dzięki za odpowiedzi, pozdro.
-
A czy sprzegło to nie dwumas ? f*ck logic ... Kolego a w jakim stanie są twoje amortyzatory przednie? Pozdrawiam !
-
Ja wziąłem stary wąż ze złomu idealnie pasował na dwa króćce. Ewentualnie możesz posłuzyć się rurką termokurczliwą
-
Witam znowu ... Wczoraj wymieniłem wiskoze i czujnik temperatury grzeje sie bardzo dobrze 2-3 km i 90 stopni ale problem sie zaczyna jak przyspiesze z 120 do 160 i wtedy temeperatura spada do 80 nie wiem co jest grane ! Termostat wymieniony wisko tez czujnik podobnie. Rozwiazaniem mojego problemu było wyciagniecie wtyczki od termowłacznika do smigła klimy chyba ktos byl zdolny i zrobil instalacje na lato aby sie samochod w korkach nie przegrzewał
-
Toć musiał pracować jak ciapek pyr pyr pyr
-
No bo ogolnie temat poszedł od CB bo kumpel chce montować cb a ja ładowarke i tak mowie a moze ktos juz robił hehe wiec miernik w łape i szukamy
-
Wymiana filtra kabinowego wraz z wymiana olejów, odgrzybianie kupujesz spray i pryskasz w kanały a do tego nabicie klimy czynnikiem i to na tyle dodatkowo w zime trzeba pamietac aby wlaczyc raz na jakis czas.
-
Tez spotkalem sie wlasnie z takim przypadkiem gdzie spaliny wylatywaly kolektorem i wyciecie kata i wspawanie strumienicy zalatwilo sprawe chyba ze ma ktos fundusze to mozna wsadzic zamiennik. Dodam ze samochod byl totalnym mulem wyscig do 120 km/h trwalo wieczność.
-
Jak do tego doszedles kolego ? Bo zapewniales ze cewka działa.
-
Ooo to jest dobry pomysl aby miec zasilanie po przekreceniu kluczyka! Dzieki za pomysł. Bede kombinowac
-
Siemanko, jak zwykle wpadłem na super plan tylko gorzej z wykonaniem :/ Mam pomysł podłaczyć na stałe ładowarke do telefonu i puścic kabel tunelem i wypuscić go w korytku ktory jest w tunelu ta wieksza wnęka tylko teraz pytanie bo wiadomo ze bezpiecznik na układzie i jakis włacznik bym zapodał ale do czego sie podłaczyć jest tu jakis spec elektryk? Bo ja z elektryką miałem w zyciu tyle wspolnego co świnia z siodłem wiec d*pa Pozdrawiam
-
Masz możliwość podłączenia go do kompa? Idz do lepszego elektromechanika aby chociaz Ci go do kompa podłaczył i spisz błedy. Tu jednak jest elektryka wiec wprawdzie mówiac mozna wymienic wszystko po kolei a nóż się trafi, ja bym jednak pojechal na tego kompa zaoszczędzisz kase. Za podłaczenie do kompa nie zapłacisz wiecej niż 50 zł.
-
Mały jest od klimatyzacji. Pozdrawiam
-
Spryskaj silnik wodą w nocy zobaczysz wtedy czy nigdzie przebicia Ci nie robi ponadto spróbowąć wyczyścić styki sprayem do styków.
-
lukaszo własnie chodzi o to że samochód się dogrzewa do 90-87 stopni ale z oporem i własnie mysle ze winowajca bedzie wiskoza bo cąły czas pracuje na wysokich obrotach. A co do testu vagiem podłączam do kompa i robie mu testy tak ? I co tam musi wykazać? Bo mam dostep bo diagnostyki firmy delphi.