
Badzar
Pasjonat-
Postów
43 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
-
Sprawdziłem wtryski wszystkie pracują tak samo. Jeśli chodzi o ciśnienie paliwa 3,5 bary, a w przypadku obciążenia 4,0 bary. Z ciekawych rzeczy które zaobserwowałem to dość szybki spadek ciśnienia po zgaszeniu. Zaworek zwrotny jest integralną cześcią pompy paliwa?
-
Wydaje mi się że mam jeden czujnik temperatury 4pin który wymieniłem. Tak jak sugerujesz sprawdzę ciśnienie paliwa.
-
Sprawdzałem już to. Dla pewności mam nowe kable, a cewke podmieniłem od znajomego. Bez efektu.
-
W pierwszej wolnej chwili to sprawdzę. Listwa trzyma się tylko na 2 śrubach? Zwrócić na coś szczególną uwagę? Aktualnie stan auta się pogorszył. Zapala i gaśnie łapie dopiero za 3-4 razem. Do tego strzela w dolot i wydech pod obciążeniem. Muszę odczekać 2-3 min i wszystko działa wporządku. Na benzynie w czsie jazdy auto wyraźnie gorzej pracuje. Odczuwalne jest delikatne podszarpywanie przy przyśpieszaniu.
-
Dzisiaj podmieniłem cewkę bez rezultatu. Kable też można wyelimnować wymiana na nowe nic nie zmieniła. Dodatkowo zauważyłem, że auto wydaje się jakby dostawało zbyt bogatą mieszankę paliwową. Z okolicy rury wydechowej wyraźnie czuć zapach benzyny.
-
Świece mam wymienione nic to nie zmieniło. Kable jedynie sprawdzałem organoleptycznie i w nocy czy nie mają przebicia. Nic niepokojącego nie zaobserwowałem. Cewkę sprawdze tylko przez podmianę czy istnieje jakiś sposób vagiem?
-
Potrzebuję porady, do rzeczy. Auto na zimnym po odpaleniu łapie obroty 300-400 czasem zgaśnie. Zazwyczaj druga próba odpalenia jest już z normalnymi obrotami ok 1400. Po dodaniu gazu silniki zaczyna się dławić, obroty spadają do 300-400. Po odjęciu nogi z gazu obroty wracają do normy. 2-3 minuty i auto działa prawidłowo. Objawy te nie wystepują na nagrzanym silniku. Djagnostyka vag 0 błędów. Na dzień dzisiejszy Przepustnica wyczyszczona i po adaptacji. Odłączenie przepływki powoduje gorszą prace silnika. Zakręcenie butli z gazem i wypalenie pozostałości z układu nie ma wpływu na poranne przypadłości. Czujnik temperatury wymieniony. Paliwo pojawia się na listwie wtryskowej po zapłonie.
-
z dnia na dzień Ci zginął?
-
Używałem u siebie ceratec firmy liqui moly. Jedynie co zaobserwowałem to auto pracuje sporo ciszej i bardzo gładko. Ogólnie polecam.
-
Rozbierałem u siebie, bez problemu odkręcasz kilka śrubek na klucz torx i masz dostęp do styków. Proponuje uważać przy rozbieraniu na sperężynki łatwo je zgubić. Jak nie pomoże czyszczenie to warto spróbwać podgiąć styki aby lepiej się stykały przy włączaniu świateł.
-
O ile się nie myle na podziałce od min do max mieści Ci się 1 loleju. Układ ma 3,5 l może poprostu brakuje Ci 1,5 l. Kolega miał tak w passacie firmowym brak oleju na bagnecie, a samochód pracował normalnie. Po dolaniu 1,5 l stan wrócił do normy.
-
Vag pokazuje błędy? W innym poście pisałem o podobnym problemie z obrotami. Spadały mi z 1200 na 600 na zimnym silniku. Czyszczenie przepływki pomogło przywrócić auto do normalnego stanu.
-
Witam Miałem u siebie podobne dźwięki, w moim przypadku do wymiany było łożysko wiskozy.
-
Podepnę się pod temat, mam takie same objawy. Auto na zimnym silniku spada z 1200 na 600obr/min. Vag nie pokazuje mi błędów. Uporałem się z usterką, w moim przypadku pomogło czyszczenie przepływki.
-
Zrób adaptacje przpustnicy, jak nie uda się przez kabel to zrób manualnie. Co do czujnika temp obstawiam że jest do wymiany.