Skocz do zawartości

Krystek86

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    13
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Krystek86

Informacje

  • Imię
    Krystian
  • Miasto
    Jaworzno V8TT

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    2001
  • Silnik
    4.2 V8
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB

Ostatnie wizyty

600 wyświetleń profilu

Osiągnięcia Krystek86

1

Reputacja

  1. jeszcze się zdziwił że kata już nie było
  2. Są specjaliści od tego. https://youtu.be/tLX5TbDbzvE
  3. Czyli mówisz że jeszcze można tak zrobic. Lecz trzeba edytować wsad, żeby pokazywał poziom paliwa dobrze. Poszukam jakiegoś licznika na allegro najtańszego nawet z dizla na próby. Ale poszukam Damiana też na fb. Dzięki koego za podpowiedź.
  4. Witam. Mam pytanie czy da sie w licznikach w audi allroad i a6 c5 po 2001 roku oraz z wersją oprogramowania powyżej/od D13 ustawić odczyt sygnału obrotów z silnika w formie analogowej? Pytam ponieważ w a4 b5 jest licznik z białym podświetlaniem z wersją oprogramowania D12 oraz jest zamontowany RNS-E . Sterownik silnika (benzyna) w tym aucie nie wysyła sygnału rpm po canie do licznika. Z RNS-E jest problem ponieważ zegarek jest po canie z licznika oraz sygnał gala jest po canie. Wiem ze immo jest inne ale juz nie ma immo w tym aucie:)
  5. Witam. Jest ktoś taki kto by mi mógł pomóc zalicytowac auto na copart.de i ewentualnie przywieźć do polski w okolice Katowic. Oczywiście nie za darmo wszystko kwestia pogadania. Aukcja jest do 7lutego2018. Bardzo proszę o jakąś informację pw.
  6. Witajcie czy orientuje się ktoś z was czy do kabrioleta też można wsadzić Quattro w etce nie ma numerów podłóg i nie jestem pewny.
  7. Jak w temacie sprężyny w a4 b5 quattro 1.8 adr kolegi z 95 zawieszenie wg wlepki 1BA. Ewentualnie jakie warto zakupić
  8. Kolego poprawiłem zanim napisałeś odpowiedz
  9. Hejka wszystko pasuje jedynym mankamentem sa wtyczki od halogenow przyciski przedliftowe sa ze stykami roboczymi a w polifcie przyciski steruja przekaznikiem. Przycisk od awaryjnych może zostać ten sam tylko końcówkę trzeba przełożyć ten trojkat. Klimatronik pasuje wtyczki sa takie same i powinno chodzić przewody od regulacji świateł trzeba wydłużyć bo w polifcie jest po lewej stronie a u Ciebie w części centralnej. A co do Twojego pytania czy można zostawić resztę od przeslifta to tak sam kokpit różni się tylko kratkami od nawiewu.
  10. Witaj jak masz VAGa to dokodujesz wszystko sam a koszty to dorobienie samego grota, wszystko może będzie z 50zł. pozdrawiam
  11. Okolo 3 s a 15 s to zdecydowanie za duzo szukaj bo masz gdzies nieszczelnosc. Chyba ze ten czujnik tez w pompce ci padl.
  12. A powiedzcie jakie te zaworki mają numery, u mnie czasem sie w lewo blokuje ale po mocnym skreceniu puszcza a w prawo jest ok a to po wymianie pompy bo w poprzedniej wypadlo zabezpieczenie i stracilem wspomaganie.
  13. Witam pytanie jak ma sie sprawa z przeglądem w takim przypadku.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...