Skocz do zawartości

Alien844

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    11
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Alien844

Informacje

  • Imię
    Paweł
  • Miasto
    Stalowa Wola

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    2002
  • Silnik
    1.8 T
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB

Ostatnie wizyty

319 wyświetleń profilu

Osiągnięcia Alien844

0

Reputacja

  1. Ryba dzięki za odpowiedź http://allegro.pl/listing/listing.php?order=m&string=t%C5%82umik+%C5%9Brodkowy+3%22+magnaflow&bmatch=engagement-v6-promo-sm-sqm-dyn-fuzzy-v1-uni-1-5-0203 czy http://allegro.pl/tlumik-glasspack-red-magnaflow-3-46cm-i5968651118.html Tylko, który z tych zamówić bo są różne, bardziej pasowałby mi ten glasspack bo jest cienki a auto trochę nisko siedzi ?
  2. Kurcze już nie pamiętam dokładnie bo tylko raz byłem pod autem. Ale przez prawie całą długość idzie jedna rura a na samym końcu dopiero rozdziela się na dwie puszki. To bym musiał trzy pod rząd wstawić w odstępach 5-10cm ? Na tygodniu muszę zajrzeć pod spód(już z takim wydechem kupiłem auto i dlatego nie wiem jak wygląda pod spodem).
  3. Nie będę zakładał nowego tematu tylko odświeżę ten. Jestem w podobnej sytuacji co założyciel tematu tylko u mnie jest przelot 3", ryk auta słychać z kilometra a w środku czasem aż głowa pęka Do tej pory mi to nie przeszkadzalo(jazda miejska) ale za niedługo małego bobasa będę woził oraz trochę dłuższe trasy będę musiał robić. Więc potrzebuję ten ryk uciszyć. Nie wiem co zastosować wyciszyć matami wygluszajacymi czy środkowy tłumnie założyć (tylko jaki?)? A co myślicie o założeniu przepustnicy ktoś już to testował ?
  4. Wielkie dzięki za ludzkie wytłumaczenie jutro postaram je wykonać jak zdążę a jak nie to dopiero po weekendzie zamieszczę Sorry ale nie wiem jak wstawić logi więc na chomika wrzuciłem: http://chomikuj.pl/koza88
  5. 002+033- czyli dwie gruby naraz zrobić a nie pojedynczo dla każdej grupy? Pytam bo jak szukałem na temat logów dynamicznych to gdzieś wyczytałem żeby każdą grupę robić osobno. Czyli trójka i 1500rpm(logi start) gaz na max aż do odcięcia a nie 4500rpm? Sorry, że tyle pytań ale chce to zrobić dobrze.
  6. Czy mógłby ktoś napisać jak te logi dynamiczne zrobić? Znalazłem taki filmik https://www.youtube.com/watch?v=TxZp0y05tS0 Czy tak mam je wykonać jak na filmiku? Jeśli tak to jakie grupy mam zrobić bo na filmiku są robione 003 i 011?
  7. Wiem, że już kawałek czasu minął ale załączam filmik z przyspieszenia https://www.youtube.com/watch?v=IoCauRW0nKY&feature=youtu.be
  8. Witam. Podpinam się pod temat, też szukam kogoś żeby zrobił logi dynamiczne i ocenił co i jak. A sprawdzić chce z tego powodu oraz żeby zrobić korektę spalania ponieważ FIS bardzo przekłamuje(tankowanie na stacji 15l a komputer pokazuje średnią 7l oraz zasiek 980km) : http://a4-klub.pl/index.php?/topic/341463-wykres-do-oceny-bex-18t/ Oczywiście nie za darmo, tylko ktoś ogarnięty żeby to zrobił Jestem z Stalowej Woli ale mogę dojechać. Pozdrawiam.
  9. Witam. Podpinam się pod temat, też szukam kogoś żeby zrobił logi dynamiczne i ocenił co i jak. A sprawdzić chce z tego powodu oraz żeby zrobić korektę spalania ponieważ FIS bardzo przekłamuje(tankowanie na stacji 15l a komputer pokazuje średnią 7l oraz zasiek 980km) : http://a4-klub.pl/in...t/#entry4684183 Oczywiście nie za darmo, tylko ktoś ogarnięty żeby to zrobił Jestem z Stalowej Woli ale mogę dojechać. Pozdrawiam.
  10. gregor10 z tych rzeczy co wymieniłeś już są zrobione i wychodzi na to, że tylko turbo do wymiany i strojenie? Jaki jest koszt takiej modyfikacji i jaki zakres mocy można uzyskać w granicach bezpieczeństwa dla silnika? Skontaktowałem się z tunerem firmy gdzie auto miało przejść modyfikacje i dostałem taka odpowiedz: auto bylo budowane przez poprzedniego wlasciciela w Lomzy, trafilo do mnie jedynie na korekte poprzedniego oprogramowania i zmierzylismy moc w okolicach 220km (moge poszukac gdzies wykres). Auto mialo dostac jeszcze jedna korekte poniewaz wpadalo w tryb awaryjny pod duzym obciazeniem i podejrzewalem w nim tez drobna niesprawnosc mechaniczna typu zawor n75 lub drobna nieszczelnosc dolotu/odmy. Niestety samochod juz do mnie nie trafil bo zostal sprzedany :)ps. pomiar ktory Pan wyslal jest nie do konca poprawny, straty na napedzie nie wygladaja na prawidlowo zmierzone Pozdrawiam. Otrzymałem wykres i przedstawia się tak :
  11. Ale jakby coś było nie tak to raczej tyle by nie dał mocy na hamowni czy się mylę? Żeby 250km uzyskać muszę turbo wymienić na jakie? Nie odczułem spadku mocy od momentu zakupu. Ale jeśli przepływomierz tnie dawki to przecież krzysiekml twierdzi, że nie osiągnę mocy rzędu 250km na seryjnej turbinie. Forumowicz od którego kupiłem auto twierdził iż najomyz tuner mu stroił auto(turbodiesel.pl), jutro przedzwonię i się dowiem co i jak. Link do auta
  12. Samochód został zakupiony od forumowicza i miał mieć 221 km(hamownia drogowa) tak niby był sprawdzany. Moc silnikowa oceniał na jakies 250km, ale o wykresy się nie spytałem(mój błąd) i wyszło jak widać na wykresie. Wtryski są wymienione na Boscha 440cc,wydech z kwasówki przelot 3 cale, zamontowany FMIC oraz DP. Przyznam czuje się trochę oszukany poniewaz moc miała byc większa a okazuje się inaczej. Ale nie zmienia to faktu iż zapier...a jak szalony:) Ile jeszcze mogę uzyskać na seryjnym turbie w tym aucie?
  13. Witam. Postanowiłem sprawdzić swoją Audi 1.8T BEX na hamownii Co sądzicie o tym wykresie?
  14. Witam. Witam w końcu dołączam do grona posiadaczy Audi:) Jestem posiadaczem Audi a4b6 1.8T BEX w QUATTRO zrobiona na 221km:) Zakupiona od forumowicza z Białegostoku. Pozdrawiam wszystkich.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...