Skocz do zawartości

Madridista Olb

Pasjonat
  • Postów

    51
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O Madridista Olb

Informacje

  • Imię
    Bartek
  • Miasto
    Lubuska Ziemia

Auto

  • Model
    A4 B8 Allroad
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2013
  • Silnik
    2.0 TDI
  • Kod silnika
    CGLC
  • Napęd
    RWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

582 wyświetleń profilu
  1. Zostawię info dla potomnych, że w moim przypadku na dzień dzisiejszy wymiana hydropopychaczy pomogła. Udało mi się rozgrzać olej do 110st. C i na blacie brak komunikatu o niskim ciśnieniu. Gdzie wcześniej już przy 93st wywalało błąd. Nie wiem, czy winne były same popychacze, czy może wszystkie zabiegi, które wcześniej dokonałem dały ten efekt. PS. Nie sprawdzałem ciśnienia na manometrze.
  2. Nic się nie stanie, bądź spokojny
  3. Madridista Olb

    Zakup A4 B8

    Witaj, nie będę Cię straszył, się ogólnie nie są to polecane jednostki. 177PS czyli kod silnika CGLC, poczytaj o nich. Użytkownicy skarżą się na branie sporych ilości oleju. Niskie ciśnienie oleju na rozgrzanym silniku na biegu jałowym. Może dobrze trafisz i auto posłuży. Warto sprawdzić czy olej wymieniany był częściej niż interwał 30kkm ustalony przez producenta.
  4. Witam, zakupiłem dwa filtry oleju dla mojego silnika CGLC. Po rozpakowaniu obu różnią się od siebie i to znacząco. Filtr Mahle jest trochę większy, natomiast drugi filtr (volkswagena) jest z jednej strony zabudowany z wystającymi zaczepami. Wrzucam zdjęcia i co o tym sądzicie? Oba podobno pasują do mojego samochodu. Mahle kosztował około 30zł, a koszt tego drugiego to 45zł. Który zamontować?
  5. No i tak uczynię mimo, że nie czuje śladów ich zużycia, ale auto ma 190k km, więc jeszcze prawdopodobnie amorki są fabryczne.
  6. Witam, zużył mi się tylny odbój (bałwanek) amortyzatora. Chciałbym go wymienić i pytanie, czy odrazu wymieniać amortyzatory? Nie wiem ile już siedzą w aucie. A skoro będą i tak wyciągane to odrazu je też wymienić i mieć spokój?
  7. Miałem to samo, po każdym przejechaniu nawet głupich kilku kilometrów wypalał się DPF. Pomogło jego czyszczenie
  8. 1.5k km za mną. Na razie cisza odnośnie ciśnienia oleju. Jeżdżę na 5w50, DPF wypala sie co około 300-350km (75% jazdy to miasto). Jak na razie zostawiam ten olej. Myślę, że na jesień wleci płukanka i zaleje 5w40, a jak wszystko będzie w porządku to pomyśle, aby wrócić na 5w30. A no i zalany ceratec, bo wpadł mi w ręce. Ostatnio problem powrócił po 3kkm, także jeszcze się nie cieszę, dam znać za jakiś czas. 5kkm zrobione, brak komunikatu o niskim ciśnieniu oleju. Zaczynam myśleć, aby wrócić do oleju zalecanego przez producenta czyli 5w30. Gdyż aktualny (5W50) nie spełnia norm. Czy olej może mieć wpływ na niskie ciśnienie? Obawiam się, że jak wleje 5w30 to znowu zacznie gubić ciśnienie. Może jak radził inny użytkownik wlać np. Castrol MAGNATEC Diesel 5W-40 DPF? Przed tym oczywiście zrobić płukankę? Wymieniłem olej na Motul 5w30 no i niestety od razu wrócił komunikat o niskim ciśnieniu oleju. Nie wiem co robić, chyba znów zaleje 5w50. Czy próbować jeszcze 5w40? Oba oleje nie są zgodne ze specyfikacją Robię ostatnie podejście co do tego silnika. Sporo przeszukałem postów na polskich jak i zagranicznych forach i będę wymieniał hydropopychacze, do tego mechanik ma ocenić stan wałków rozrządu i w razie zużycia też pójdą do wymiany. Mam do Was pytanie, co jeszcze "przy okazji" wymienić? Przebieg na ten moment to 195kkm
  9. Zacisk hamulcowy mógł się zablokować i klocki trą o tarczę.
  10. Witam, poproszę o jakiś zestaw hamulców przód (tarcze i klocki) do A4 B8. VIN: WAUZZZ8KXDA056676
  11. Jak przeczytasz inne tematy to dowiesz się, że nie ma niestety jednoznacznej przyczyny. Trochę loteria, miałem wymienioną pompę oleju na nowszy model. Przez 2.5kkm był spokój, a później problem powrócił. Teraz wymieniłem dysze natryskowe i nowy czujnik ciśnienia oleju. Czas pokaże
  12. Dzwoniłem do serwisu, gdzie wstawiali mi nową pompę oleju. Mowia, ze pomysla co to moze jeszcze byc i dadza znac. Najgorsze jest to, że niektorzy pół silnika wymieniali, gruntowne remonty zrobilii i problem wracał. A ktoś inny wymienił filtr oleju i sprawa została załatwiona.
  13. Miałem jeden bagnet, zakupiony na allegro niby pod dokładnie moje auto ale nie dość że nie szło z niego odczytywać stanu oleju to jeszcze spod korka dmuchalo. Zaraz tak zrobię i zamówię drugi porzadniejszy. Co nie mniej zastanawia mnie i tak skąd takie dziwne zachowanie na MMI.
  14. Paliwo od nie wypalenia się DPF z miejsca wykluczam, akurat pod tym względem kontroluje jego prace. Jestem również świeżo po jego praniu i wypala sie co około 500-600km. Dziś rano wskaźnik pokazywał jedną "kreskę" poniżej Max. Po dojechali do pracy, rozgrzaniu silnika i po ponownym sprawdzeniu stan jest ten sam. (Wszystkie procedury co do jego prawidłowego sprawdzenia zostały zachowane). Jak dla mnie dziwna sytuacja.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...