Ropniak czy nie ta sama zasada działania jednak w środku baku różnią się od siebie. bo w ropniaku całość wychodzi z pokrywką w benzyniaku całość zostaje w środku
tak czy inaczej posłucham rady i zobacze pod deską...tylko co tam mam zobaczyć? mała podpowiedź
sołtys85 link powyżej dotyczy ropniaka:(
po za tym pływak zrobiony jest z takiego materiału który sie nie topi, choćby do niego nawet martwego słonia doczepić
bla bla bla tak mi sie pisnęło;) pływak w a4 nie moze utonąć bo jest z pianki i nawet jak go dziubniesz śrubokrętem na wylot to nie utonie
ktoś wie coś więcej???
a jeżeli ktoś przeczyścił pływak, przeczyścił wszystkie przewody w baku i nadal jest rezerwa i brak paliwa na zegarach to co może być przyczyną? pomijając czujnik węgla aktywnego !!! :polew:
także i ja w końcu też rozebrałem całość. faktycznie w benzynce jest troszke inaczej niz przedstawiono to na fotografiach w pierwszym poście. A mianowicie ktoś wspominał o wystającym dzyndzelku więc próbowałem go namacać i znalazłem. Wiec wszystko wyciągnęłem ,przeczyściłem styki w każdym możliwym miejscu, zamonotowałem ,odpalam i nic
NADAL MAM ZERO NA WSKAŹŃIKU PALIWA I NADAL PALI MI SIĘ KONTROLKA REZERWY
może ktoś zna przyczynę
mogę tylko powiedzieć abyś udał się po poradę do jakieś tapicera lub gościa od butów czyli kowala, he he he a raczej szefca ,może oni pomogą dobrą radą
mechanik wymienił mi przepustnicę na nowiutką, miałem wielkie nadzieje ....oprócz tego że wydałem kupe kasy nic sie nie zmieniło,falowania pozostały, znikło tylko zawieszanie sie obrotów, ale właśnie po to była wymieniana:)