Skocz do zawartości

PawelP112

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    8
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O PawelP112

Informacje

  • Imię
    Paweł
  • Miasto
    Piła

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    2003
  • Silnik
    1.8
  • Kod silnika
    AGN
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB+LPG

Ostatnie wizyty

367 wyświetleń profilu

Osiągnięcia PawelP112

0

Reputacja

  1. Nie mozę być z B5 Musi to być silnik z golfa lub a3 czy tam toledo, Ważne zeby był na Bloku 06A czyli pompa wody na rozrządzie. Przekładamy Miske od naszego ALT i cały osprzęt. najmiej roboty najmniejszy Koszt. Zapraszam do mnie z autem Zrobimy
  2. Wymieniać na AGN i się nie bać ja juz prawie 40k nalatałem i smiga ;D tak rózni się to własnie wysokością tłoka bo długość korby jest taka sama Można by jeszcze zastosować blok od AQY 2.08v tłoki z ALT oczywiście z nawierconymi dziurami (tłoki od alt Fi 82,50 i mają wycięcie pod zawór ewentualnie włozyć całego 2.0 8v AZM był taki w passat b5 fl także też podejdzie bez przeróbek porównująć korby: 2.0 8v = 159mm 2,0 alt 144mm 1.8 agn 144mm ale srednica tłoka 81,00
  3. Najlepszym rozwiązaniem jest wywalenie ALT i wstawienie słupka od audi a3 i pochodne o symbolu AGN ważne zeby był na bloku 06A Wszystko pasuje bez jakiejkolwiek rzeźby, jedynie musimy wyłączyć programowo zmienna faze rozrządu żeby check nie raził w oczy. co do osiagów sie nie wypowiem bo nie jeździłęm ALT ale nie wydaje się zeby był słabszy. Problem palonego oleju znika na zawsze, mamy żeliwny blok i porządne pierscienie na tłokach.
  4. faktycznie występuje ta sama nawet w bmw z 3.0d wytrzymuje spory moment, dopiero 3.0 tdi po mocnym chipie potrafiło urwać kosz.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...