
Viksc
Pasjonat-
Postów
34 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
-
wrzucaj z dp ,bledem sie nie przejmuj
-
Zanim zaczniesz wymieniac przeplywke to pierw zrób nqjlepiej zdjecie jaka tam siedzi czy wogole ori dedykowana, nastepnie skoro nie miales dv to tragedia i moze turbina byc smietnik,ale to tak jak kolega wyzej napisal rozebrwc tipa i sprawdzic moze jeszcze nie jest najgorzej z nia,dv zaloz tylko dobrze nie na odwrot, no i bedziemy walczyc dalej zeby to jechalo tak jak katalog mowi...
-
1.8T APU - Prośba o analizę logów - przerywa pod obciążeniem / jaka szacunkowa moc?
Viksc odpowiedział(a) na alquere temat w Audi A4 B5
Dv sprawny na 100%? Bo troche leiej powinien upuszczac cisnienie, turbo moze juz nie pierwszej mlodosci i dlatego gora minimalnie slabnie, co do cf zalej lepszego paliwa i zobacz czysie zmienilo cos -
Kat nie jest zatkany? Bo cisnienie tragedia
-
mozesz co najwyzej dokopac sie do ecu,odkrecic obudowe z kompa i zobaczyc czy masz np wlutowana podstawke pod kosc.
-
sprawdz cisnienie paliwa bo masz ubogo ,do tego caly dolot czy jest wszystko szczelne do sprawdzenia dv. generlnie to ubogo,brakuje jakies 0.2 bara bosta w calym zakresie(wyglada jakby w trybie awaryjnym caly czas auto bylo bo zadane daje 0.4br powinno 0.6) do tego nie ma przeplywu (wiarze sie z bostem) jak ogarniesz porzadnie benzyne ze bedzie dmuchac wzorowo itp to wtedy gaz do regulacji porzadnej najlepiej na drodze. logi najlepiej robic na 3 bigu od 1500 do odciecia . sprawdz n75 i wszystkie wezyki od niego. jak cos to moge gaz wyregulowac
-
zajrzyj do turbiny i powiedz co tam siedzi lub zrob zdjecie wirnika jak i calej turbiny. wyglada dosc dobrze,turbo pompuje tyle ile komputer chce , przeplyw prawie 220g/s to jakies 240-250KM powinno byc ,tylko ciekawi mnie co to za turbo tam siedzi skoro ma tak male doladowanie a taki przeplyw (0.7-0.8bar)
-
ja bym jeszcze sprawdzil cisnienie paliwa, bo wtryski petla choc w sumie taki program moze byc napisany... lekkie brakuje bosta w gornej parti,sprawdz szczelnosc,dv jak i wszystkie podcisnienia
-
Nie masz odwrotnie zalozonego n75?
-
kolego n75 u ciebie wogole nie reguluje cisnienia,nie osiaga zadanych wartosci, powinno byc ok 1 bar doladowanie masz 0.6 , sprawdz czy masz dobrze wpiety n75,czy jest sprawny, zerknij na przewody we wtyczce od n75 bo lubia sie kruszyc wtedy nie masz sterowania zaworem. nka stoi na 5% a powinna regulowac. i nie podoba mi sie w statycznych temperatura w dolocie 60st sachara a i sonda pokazuje ze jest ubogo->> dziura w dolocie wielkosci wiadra( lub logi robiles na lpg i lpg masz do regulacji) . ale temu bym sie przyjrzal jak nka zacznie sterowac cisnieniem doladowania. przeplywka mozliwe ze jest wporzadku, mierzy nisko bo doladowanie jest niskie.
-
Mam kośc z chipem do aeb na sell, a u siebie mam na k03s też kośc na ok 240km
-
Zrób logi, możliwe że pompa paliwa u ciebie nie domaga lub masz mocny program przez co czasy wtrysku benzyny masz długie lub pętla i dlatego jest problem z gazem,logi podstawa bo graty masz dobre zalozone i przy 160km powinno to bez najmniejszych problemów chodzić
-
do AEB p&p wtryski z saba wystarcza do 280km
-
sprawdz przewody on n75.
-
nie ta sama