
Jigsaw
Pasjonat - Nowicjusz-
Postów
17 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
0O Jigsaw

Informacje
-
Imię
Krzysiek
-
Miasto
łódzkie
Auto
-
Model
A4 B5
-
Nadwozie
Sedan
-
Rok produkcji
1997
-
Silnik
1.9 TDI
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
ON
Ostatnie wizyty
531 wyświetleń profilu
-
Poduszka skrzyni biegów i drgania lewarka A4 B6 1.9 TDI
Jigsaw odpowiedział(a) na kamil-vag temat w Audi A4 B6/B7
Witam, Panowie a co może być odpowiedzialne za zachowanie lewarka jak w filmiku ? Chodzi dokładnie o to brzęczenie https://youtube.com/shorts/hgESLh3ZnsY -
Witam panowie, mam w AVF problem z brzęczącym lewarkiem zmiany biegów podczas przyspieszania . Przy przyspieszaniu z niższych obrotów lewarem zaczyna rzęzic , gdy go przytrzymam ręką i docisne do końca dzwiek zauważalnie ginie . Czy może ten dźwięk powodowac element ze zdjęcia ? Luz na tej końcówce wybieraka tuż przy skrzyni
-
Witam , mam do Was kilka pytań co do układu chłodzenia w moim aucie. A mianowicie zmagam się z problemem bulgotnia z nagrzewnicy i postanowiłem ją odpowietrzyć lecz nie jest dla mnie zrozumiałe kilka rzeczy . Po rozgrzaniu silnika z odkręconym korkiem węże od nagrzewnicy oby dwa gorące a płyn w zbiorniczku chłodny i węże też . Ogólnie nie przelewa się płyn tym górnym powrotem , siknie tylko gdy ścianie się wąż od chłodnicy. Po ściągnięciu powrotu z nagrzewnicy do odpowietrznika nie leciał w ogóle płyn a przy trzymaniu wysokich obrotów poziom w zbiorniczku podnosił się tak bardzo aż się przelewało . Po zakręceniu korka i próbuje takiego samego odpowietrzania płyn sikał tylko z odpowietrznika na wolnych obrotach, gdy obroty były wysokie nie leciał płyn z odpowietrznika. Może mnie naprowadzicie bo po tej nieudanej próbie odpowietrzania dalej bulgocze . Moje typy to albo upg albo termostat albo zatkana nagrzewnica choć grzeje bardzo dobrze więc w sumie nie pasuje mi to . Może jakieś pomysły panowie ? 1.9 tdi AVF
-
Jak odpowietrzyc?
-
Witam, zwracam się do Was z prośbą o pomoc co może być przyczyną bulgotania podczas przyspieszania w wyzszysz partiach obrotów. Bulgotanie /przelewanie słyszalne jest z okolicy nawiewów /kolumny kierowniczej. Może jesteście w stanie mi pomóc :)
-
Dodam że auto na biegu jałowym trzyma też obroty na poziomie 1150 od tych 70 do 90 st.
-
Witam, co może być przyczyną tego że auto po odpuszczeniu gazu jeszcze chwilę ciągnie jakbym nogę miał na gazie tzn 1-2 sekundy. Dzieje się tak dopóki silnik nie osiągnie 90 st. W przedziale od 70st. Zauważyłem że wtedy też mając silnik na biegu jałowym przy lekkim muśnieciu gazu obroty skaczą bardzo wysoko
-
-
Wydech siedzi dość sztywno, raczej to coś innego
-
Witam, otóż problem wygląda następująco, po dodaniu lub odjeciu gwałtownie gazu z tyłu samochodu słychać głuchy pojedyńczy stuk. Ma ktoś pomysł skąd moze dokładnie pochodzić owy hałas??
-
Mechanik stwierdził że zakłada już od 2 lat zestawy tej firmy i jak na razie reklamacji żadnych nie było. Do master sportow nie był zbytnio przekonany słysząc moja sugestie
-
A jakieś opinie o zawiasie firmy fortuna line?
-
Witam, mój problem polega na tym iz właściwie z dnia na dzień przestały odbijać kierunkowskazy po skręceniu. Czy problem wynika z jakiejś błachej usterki czy też może to być wina całego przełącznika?
-
Witam wszystkich posiadaczy a4 b5 oraz innych forumowiczów, pozdrawiam
-
Chodzi o 1.9 1z a4 b5. Dzwonie z rana z reklamacją Chłodnica oleju zamówiona, kolejne 250zl, mam nadzieję że to już załatwi problem, choć mechanik twierdzi że chłodnica dostawała 6 atmosfer i nie puszczała więc nie wiem czego się spodziewać Witam ponownie, nowa chłodnica oleju definitywnie przekreśliła problem oleju w układzie chłodzenia. Nie dajcie się naciągnąć na wymianę uszczelki pod głowicą. Pozdrawiam