Skocz do zawartości

Jigsaw

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    17
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Jigsaw

Informacje

  • Imię
    Krzysiek
  • Miasto
    łódzkie

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    1997
  • Silnik
    1.9 TDI
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

484 wyświetleń profilu

Osiągnięcia Jigsaw

0

Reputacja

  1. Witam, Panowie a co może być odpowiedzialne za zachowanie lewarka jak w filmiku ? Chodzi dokładnie o to brzęczenie https://youtube.com/shorts/hgESLh3ZnsY
  2. Witam panowie, mam w AVF problem z brzęczącym lewarkiem zmiany biegów podczas przyspieszania . Przy przyspieszaniu z niższych obrotów lewarem zaczyna rzęzic , gdy go przytrzymam ręką i docisne do końca dzwiek zauważalnie ginie . Czy może ten dźwięk powodowac element ze zdjęcia ? Luz na tej końcówce wybieraka tuż przy skrzyni
  3. Witam , mam do Was kilka pytań co do układu chłodzenia w moim aucie. A mianowicie zmagam się z problemem bulgotnia z nagrzewnicy i postanowiłem ją odpowietrzyć lecz nie jest dla mnie zrozumiałe kilka rzeczy . Po rozgrzaniu silnika z odkręconym korkiem węże od nagrzewnicy oby dwa gorące a płyn w zbiorniczku chłodny i węże też . Ogólnie nie przelewa się płyn tym górnym powrotem , siknie tylko gdy ścianie się wąż od chłodnicy. Po ściągnięciu powrotu z nagrzewnicy do odpowietrznika nie leciał w ogóle płyn a przy trzymaniu wysokich obrotów poziom w zbiorniczku podnosił się tak bardzo aż się przelewało . Po zakręceniu korka i próbuje takiego samego odpowietrzania płyn sikał tylko z odpowietrznika na wolnych obrotach, gdy obroty były wysokie nie leciał płyn z odpowietrznika. Może mnie naprowadzicie bo po tej nieudanej próbie odpowietrzania dalej bulgocze . Moje typy to albo upg albo termostat albo zatkana nagrzewnica choć grzeje bardzo dobrze więc w sumie nie pasuje mi to . Może jakieś pomysły panowie ? 1.9 tdi AVF
  4. Witam, zwracam się do Was z prośbą o pomoc co może być przyczyną bulgotania podczas przyspieszania w wyzszysz partiach obrotów. Bulgotanie /przelewanie słyszalne jest z okolicy nawiewów /kolumny kierowniczej. Może jesteście w stanie mi pomóc :)
  5. Dodam że auto na biegu jałowym trzyma też obroty na poziomie 1150 od tych 70 do 90 st.
  6. Witam, co może być przyczyną tego że auto po odpuszczeniu gazu jeszcze chwilę ciągnie jakbym nogę miał na gazie tzn 1-2 sekundy. Dzieje się tak dopóki silnik nie osiągnie 90 st. W przedziale od 70st. Zauważyłem że wtedy też mając silnik na biegu jałowym przy lekkim muśnieciu gazu obroty skaczą bardzo wysoko
  7. Jigsaw

    Co to za felga?

    Witam, co to za model felgi w rozmiarze 16 cali?
  8. Jigsaw

    Głuche stuki z tyłu

    Wydech siedzi dość sztywno, raczej to coś innego
  9. Jigsaw

    Głuche stuki z tyłu

    Witam, otóż problem wygląda następująco, po dodaniu lub odjeciu gwałtownie gazu z tyłu samochodu słychać głuchy pojedyńczy stuk. Ma ktoś pomysł skąd moze dokładnie pochodzić owy hałas??
  10. Mechanik stwierdził że zakłada już od 2 lat zestawy tej firmy i jak na razie reklamacji żadnych nie było. Do master sportow nie był zbytnio przekonany słysząc moja sugestie
  11. A jakieś opinie o zawiasie firmy fortuna line?
  12. Witam, mój problem polega na tym iz właściwie z dnia na dzień przestały odbijać kierunkowskazy po skręceniu. Czy problem wynika z jakiejś błachej usterki czy też może to być wina całego przełącznika?
  13. Witam wszystkich posiadaczy a4 b5 oraz innych forumowiczów, pozdrawiam
  14. Chodzi o 1.9 1z a4 b5. Dzwonie z rana z reklamacją Chłodnica oleju zamówiona, kolejne 250zl, mam nadzieję że to już załatwi problem, choć mechanik twierdzi że chłodnica dostawała 6 atmosfer i nie puszczała więc nie wiem czego się spodziewać Witam ponownie, nowa chłodnica oleju definitywnie przekreśliła problem oleju w układzie chłodzenia. Nie dajcie się naciągnąć na wymianę uszczelki pod głowicą. Pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...