Skocz do zawartości

Karas3105

Pasjonat
  • Postów

    39
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Karas3105

Informacje

  • Imię
    Mateusz
  • Miasto
    Jastrzębie Zdrój

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Kombi
  • Rok produkcji
    1996
  • Silnik
    1.8 T
  • Kod silnika
    AEB
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB+LPG

Ostatnie wizyty

447 wyświetleń profilu

Osiągnięcia Karas3105

0

Reputacja

  1. Cześć. Na początku chcę napisać, że przeszukałem internety jednak nie udało mi się znaleźć informacji. Chciałbym spytać czy jest tutaj ktoś kto przerabiał podsufitkę z przedlift na polift. Posiadam samochód z 96roku i chcę zamontować lampki oraz szyberdach z polifta jednak kolory jak i ilość kabli różni się znacznie między przed a polift. Poniżej dodam opis wiązek jaki udało mi się miernikiem ogarnąć. Przedlift Lampki Pin 1 - Masa Zapłon (BK/GR) Pin 2 – Plus (BK) Pin 3 – Masa (BK/WH) Przedlift Szyberdach Pin 1 – Plus po zapłonie (BK/WH) Pin 2 – Masa gruby kabel (BK) Pin 3 – Plus cienki kabel (BK) Pin 4 – Plus gruby kabel (BK) Pin 5 – Pusty Polift Lampki Pin 1 – Pusty Pin 2 – Masa (GY/BL) Pin 3 – Plus żarówka 10W (RD/YE) Pin 4 – Nie wiem (GR/YE) Pin 5 – Masa żarówka 10W (BR/WH) Pin 6 – Plus (BR) Pin 7 – Nie wiem (BK) Pin 8 – Masa (GR/GY) Pin 9 – Plus żarówka 10W (RD/WH) Pin 10 – Masa guzik żarówki 10W (BR/WH) Pin 11 – Masa guzik żarówki 5W (BR/RD) Pin 12 – Plus (BR/BL) I teraz mam pytanie co do lampek. Czy do tego co wyszło, że jest plusem dać plus stały? Mase stałą do guzików sterowania żarówkami? Pozostałe masy do masy po zapłonie? Co z pinami numer 7 oraz 4? Co do szybra to plus i masa wiadomo a co z dwoma pozostałymi? Czekam na pomoc i z góry dzięki. Pozdrawiam.
  2. Czesc. Potrzebuje wiedziec czy kola 19cali 8.5j i et 35 wejdzie do b5avant na zawieszeniu obnizajacym -40 z mts ale zamierzam dac gwint. Jakie opony by musialy byc do tych felg. Czy musi byc naciag czy bez wejdzie jakis.
  3. Witam. Mam problem z szyberdachem w moim avancie. Jak się kazało problem narastał aż do tego stopnia że muszę poszukać pomocy u Was. A więc szyberdach przy zamykaniu z uchylonego nie idzie płynnie tylko na końcu tak jakby wpadał na miejsce. Druga rzecz jest tak, iż przy prędkości około 50km/h lub wietrze słychać szum mocny że muszę zasłaniać osłone z podsufitki. Kolejnym problemem jest cieknący szyberdach przy myciu myjką ciśnieniową. Przy normalnym deszczu nic nie ma. Co może być spowodowane tymi usterkami? Czy jakieś uszczelki się zużyły a może trzeba go wyregulować? Proszę o pomoc. Pozdrawiam
  4. To czym zrobić? Jestem z Jastrzębia-Zdroju woj. Śląskie
  5. <b>zwalowy</b> No tylko wszyscy wiedzą że oni cofają lecz wątpie by ktoś nieznajomy to zrobił za flaszke.
  6. Witam, dołączę się do tematu bo w moim temacie nikt nie odpisał. Poradnik jak zmienić znalazłem lecz niestety nie umie uzyskać pinu ze sterownika silnika. Próbowałem przez K-Can Commander 1.4. Dodam że, żeby się połączyć muszę wyciągać/odłączać ABS. Czy może to być przyczyna? Czy muszę pierw ogarnąć ABS żeby dało rade wyciągnąć pin.
  7. Karas3105

    Przebieg Licznika

    Witam, wymieniłem licznik bo stary przestał już praktycznie działać. Założyłem zakupiony wszystko fajnie działa (nawet nowe funkcje sie pojawily) tylko niestety przebieg jest znacznie większy niz na moim poprzednim. Zbliża mi się przegląd i tam wpisują przebiegi, nie chciałbym żeby teraz wpisali ponad 150tys większy niz w poprzednim roku. Jest możliwa zmiana za pomocą VCDS lub innego programu? Kabel diagnostyczny posiadam z Viakena. Samochód jest z 97roku licznik full fis bez immo w liczniku. Kiedyś znalazłem jak to zrobić ale niestety to było dość dawno i nie pomyślałem że może mi się przydać do czegoś.
  8. Odkopie troche temat. Czy możliwe jest że ładowanie 15V powoduje świecącą kontrolkę oraz brak ABS? Druga sprawa dlaczego przy ładowaniu takim po daniu głośniej muzyki światła przygasają? Przy mierzeniu napięcia na akumulatorze przy głośnym graniu spadki są max do 14,8V także nie powinno to skutkować przygasaniem.
  9. Luz sprawdzałem podnosząc samochód i chwytając koło po przeciwnych stronach i poruszałem na boki. Wtedy ukazywał się luz. Problem rozwiązałem kupując używaną zwrotnicę z piastą. Do niej zamontowałem nowe łożysko i wszystko jest okey.
  10. Witam, mam problem z luzem przedniego prawego koła. A mianowicie sprawdzałem zawieszenie profilaktycznie i po ruszaniu kołem okazało się że jest spory luz tak jakby łożysko było uszkodzone lecz huczeć nie huczało. No długo się nie zastanawiałem. Myślę zamówię łożysko wsadzę i będzie okey. No to tak zrobiłem i luz jest nadal. Wahacze okey, końcówki i drążek też okey. Luz jest tak jakby między przegubem a zwrotnicą. Może być tak że jest za długa śruba którą się skręca przegub do zwrotnicy? Między zwrotnicą a przegubem jest podkładka czy nie jest tak że mają być dwie albo ta się jakoś zużyła? Łożysko jest dobre bo jakby miało taki luz na łożysku to na pewno by huczało. Edit. Dziś jadąc do pracy zauważyłem że stuka coś właśnie z prawej strony tylko ciężko było stweirdzić przód czy tył. Niestety po przejechaniu 300m uspokoiło się i dalsza droga (ok 12km) przebiegła bez stuków. Więc coś siadło jakby na swoje miejsce. Jak to teraz sprawdzić? Postawić auto na koziołkach i następnego dnia sprawdzać luzy?
  11. https://farm1.staticflickr.com/682/21594838482_2ffbd0980b_z.jpgtak to wygląda po odsunięciu dywanika z podłogi. A co do schowka z USA to niestety nie pomogę bo mam zwykły lecz u mnie są dwie śrubki po prawej stronie jak ściągniesz element z boku deski rozdzielczej jedna pośrodku schowka na gorze(schowek otwarty) i dwie z lewej strony przykręcane tak jakby do tunelu środkowego(też w środku schowka).
  12. Miałem ten sam problem. Od spodu ciężko sie dostać do odpływu(tak u mnie bylo). Żeby coś zobaczyć musisz wyciągnąć schowek i jakoś przesunąć część tapicerki podłogi. Nastęnie odkręcasz dwie nakrętki m6(klucz 10) jedna to pestka z drugą problem bo dojścia nie ma. Po odkręceniu demontujesz plastikowy lejek i próbujesz przetkać jakimś drutem lub najlepiej powietrzem z kompresora dmuchnąć w stronę dworu. Po tym trzeba sprawdzić czy od strony nagrzewnicy nie jest zatkane i odetkać. Wypadało by sprawdzić czy czasem nie jest pęknięta obudowa nagrzewnicy albo źle spasowana bo wtedy woda może mieć inne ujście. Następnie wszystko poskładać lecz pierw załączyć klime i obserwować czy woda pojawia sie pod samochodem czy dalej w środku samochodu. Mi taka operacja pomogła i od roku spokój.
  13. Cześć, kupiłem kabel viakena i zabrałem się za instalacje oraz konfiguracje tak jak tutaj na forum pisze (pliki z a6klub). Po konfiguracji nie łączy się osobno z niczym a przy przeszukiwaniu wszystkich sterowników pokazuje tylko błąd z klimatroniku że zapłon za szybko wyłączony czy coś w tym stylu. Po zabawach z programem i systemem zacząłem sprawdzać czy jest napięcie na OBD no i wszystko pasuje. Masa Ok, Zasilanie 12V Ok, linia około 10V Ok. Czytałem żeby wypinać poszczególne sterowniki, ale nie miałem już wczoraj czasu i zaprzestałem na tym co dotychczas napisałem. Moje pytanie brzmi czy wystarczy bezpieczniki wyciągać czy lepiej wypinać złącza? Który moduł najprawdopodobniej będzie zakłócał łączność? Chciałbym połączyć się z abs bo świeci kontrolka. Ps. Porty, szybkość transmisji itp. przestawiane i bez zmian. Kabel sprawny i ustawienia bo z Golfem 3 1.4 łączy się z ABS, poduszkami, silnikiem. No i problem z podłączeniem rozwiązany. Winny był ABS. Po odpięciu zaczął się łączyć z licznikiem, silnikiem no ze wszystkim. Teraz pytanie jak rozwiązać problem ABS? Sterownik jest uszkodzony czy gdzieś kabel ma zwarcie? Najbardziej zależało mi na diagnozie ABS bo świeci mi błąd.
  14. Dzięki za odpowiedzi. Dokręce momentami które podal wojtek. Temat myślę że do zamknięcia.
  15. Tobike To się dokręca z wyczuciem odpowiednim momentem Jedno zaprzecza drugiemu. Ale wiadomo o co chodzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...