Skocz do zawartości

zh0ra

Pasjonat
  • Postów

    51
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O zh0ra

Informacje

  • Imię
    Eugeniusz
  • Miasto
    Warmińsko-Mazurskie

Auto

  • Model
    A4 B7
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2006
  • Silnik
    1.8 T
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB

Ostatnie wizyty

701 wyświetleń profilu
  1. zh0ra

    co to i do czego sluzy

    To z gwintem to przejściówka do tankowania LPG w Niemczech i Holandii bo maja tam nakręcane końcówki na stacjach Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
  2. Siema! Ja robiłem u Pawła. W końcu udało się jego znaleźć. Nadal pracuje na Tracku za segregatornią śmieci. Przed gazetą Olsztyńską w lewo i do konca. Za rozdzielnia smieci w lewo i 5 lub 6 garaż po lewej to jego. Przed garażem stoją Audi różne. Czasem WV Powiem że ciężko w Olsztynie kogoś innego znaleźć. Mi przynajmniej się nie udało. Jak uda Tobie znaleźć to daj znać. Jak nie to podjedź do Pawła on na pewno ogarnie szybko i nie drogo.
  3. Wystarczy wyciągnąć tylną popielniczkę, po wyciągnięciu będziesz miał dostęp do śruby mocującej łapę podłokietnika ( odkręć ją i wyciągnij podłokietnik))... Jeszcze po wyciągnięciu popielniczki trzeba wyciągnąc plastik z przodu, który sie trzyma na zatrzaskach, żeby było więcej miejsca na klucz.
  4. sam zawias nie wiem czy dostaniesz. Na olx i allegro jest gośc który wycina metalowe i wkleja. Generalnie regeneruje schowki
  5. Ma warsztat na Tracku. Przed gazetą Olsztyńską w lewo i do konca. Za rozdzielnia smieci w lewo i 5 lub 6 garaż po lewej to jego.
  6. Czy orientujecie się kto w Olsztynie ogarnie manetki i odblowanie pełniego FIs w B7?? Paweł z tracka nie odbiera telefonu.
  7. Witam! Tak jak w temacie. Czy w Olsztynie ktoś zmieniał manetki na tempomat i FIS. Kogo możecie polecić do odblokowania wszystkich funkcji? Chodzi mi o usługe podłączenia pod Vag VCDS ponieważ same manetki mam już zakupione. Witam! Odnawiam temat. Ponieważ nie mogę się dodzwonić do Pawła z Tracka mam pytanie czy ktoś w Olsztynie ogarnie wymianę manetek i odblokowanie FIS??
  8. Spoko miejscówa. Ja mam w tym schowku po lewej obok ręcznego i jak założyłem podłokietnik to nie widze za bardzo poziomu. musze sie wychylać mocno.
  9. Mam pytanie, jak zrywacie wykladzinę z tego małego schowka przy ręcznym? I na co po zerwaniu ją nakleić?
  10. zh0ra

    Falowanie obrotów

    Dzieki bardzo za poradę, zaworek odmy padnięty ten w trójniku, po wymianie na ori- obroty książkowe Też długo szukałem gdzie tkwił problem i był to właśnie ten zaworek
  11. No jest to bardZo popularne miejsce w każdym aucieWysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
  12. Tez sie zastanawiałem. Ale żeby sprawdzić czy juz na gazie albo stan to trzeba otwierać. No ale za to zupełnie nie widoczna jest. Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
  13. OK, tylko skoro w kilkuletnich autach w DE potrafili wymieniać błotniki, lakierować klapy i inne elementy (a przecież w tak krótkim czasie nie mogły być skorodowane na wskroś) to moim zdaniem jest to kwestia interpretacji serwisu i/lub centrali co podlega pod naprawę. Poniżej link do zarchiwizowanej strony www z ogłoszeniem gdzie Niemiec wpisał co było robione na gwarancji (w 7 letnim aucie wymienione były oba przednie błotniki, lakierowane drzwi pod listwami, klapa tylna i coś naprawiane z podwoziem) http://web.archive.org/web/20150223184503/http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=205836469&sentBySearchOrder=true&utm_source=SavedSearchAgent&utm_medium=Email&utm_campaign=EmailLink Dokładnie!! Moje auto z2006 roku w 2012 roku miało wymieniany błotnik prawy w audi (wpis w VIN). I nie wierze ze miał dziurę na wylot tak szybko. Poprostu w PL każdy kombinuje. W De wymieniłby bez gadania. No i tak myśle podróż do Niemiec albo do innego Aso to czas i pieniądze i chyba sam to zrobię ;(Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
  14. Wydaje mi się, że jeżeli gwarancja obowiązuje, to wystarczy zgłosić naprawę i jeżeli są purchle to mają naprawiać. Potem Ci ktoś powie, że czekałeś aż dziury wypadną, a powinno się zgłaszać od razu zauważone ślady korozji. (taka procedura jak powyżej opisałem obowiązuje w Oplu) IMO chcieli Cię spuścić po brzytwie, bo to sprawa uznaniowa serwisu. Podejrzewam, że jakbyś pojechał z tym do serwisu w DE to od razu by to naprawiali. Tu jest Polska. Szkoda, że nie wypowie się nikt z ASO (nie ma ludzi na forum którzy pracują w ASO?). EDIT: A może zrób zdjęcia, wyślij do Audi Polska z VINem samochodu i zapytaniem czy to podlega pod gwarancję bo Ci odmówili naprawy w ASO. Jeżeli gwarancja na auto obowiązuje to powinni Ci coś odpisać i skierować do jakiegoś ASO na naprawę. No na forum nie znalazłem nic na temat gwarancji. Albo nikt nie korzysta bo nie wie ze ma gwarancje. Albo właśnie nie chce mu sie szarpać i woli zapłacić i sam zrobić. A ludzi na forum z zardzewiałym brzegiem przednich nadkoli jest mnóstwo. U mnie w mieście "fachowiec" z audi nawet nie wyszedł zobaczyć samochód. ;/Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
×
×
  • Dodaj nową pozycję...