Skocz do zawartości

AudBlackbird

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    8
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O AudBlackbird

Informacje

  • Imię
    Rob
  • Miasto
    Giżycko

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    1995
  • Silnik
    1.6
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB+LPG

Ostatnie wizyty

192 wyświetleń profilu

Osiągnięcia AudBlackbird

0

Reputacja

  1. Kupiłem Petex i zostawiam informację dla przyszłych potencjalnych kupujących bo tyle się przewija informacji o tych dywanikach ale nikt nie pokazał jak wyglądają we wnętrzu i jak wygląda problem. Zdjęcia: https://drive.google.com/drive/folders/0B0Mmn0nGeeNaMjRBRTlhZXZadkk 1. Stopery pasują w dywaniku kierowcy. 2. W dywaniku pasażera stopery maja za duży rozstaw (na fotce widać jak otwór nie pokrywa się z stoperem) w wyniku czego po założeniu środek dywanika wybrzusza się co nie wygląda ładnie w rzeczywistości (zdjęcie tego nie obrazuje), także trzeba użytkować dywanik założony tylko na jeden otwór. 3. Dywaniki są spięte plastikowymi nitami do "wieszaka" w wyniku czego wszystkie są podziurawione. Pozytywne jest to, że w miejscu dziur "kratki są pełne" więc ew. woda nie będzie w nich stała. Wg. mnie tak się nie powinno robić przy dystrybucji dywaników przez niby renomowaną firmę. 4. Dywanik kierowcy jest za, krótki i piasek, śnieg z podeszwy butów w kontakcie z pedałami będzie spadał poza obrys dywanika czyli będzie brudził wykładzinę. 5. Dywaniki dopasowane są bardzo dobrze, chyba tak samo jak w oryginale. Gdyby nie fakt, że stopery w dywaniku pasażera nie pasują, dywanik kierowcy jest za krótki + dziurawienie na potrzeby dystrybucji to byłyby godne polecenia. Bynajmniej ja lepszych wizualnie i dopasowanych nie znalazłem.
  2. Podobny problem występuje w a4 1.6 1995r, z gazem, mojego taty. Potrafi czasami nie odpalić i wtedy trzeba czekać też nieokreślony czas aż mu się "zachce". Jest założony emulator immo i od tego momentu jest lepiej. Wyświetlił się raz kod 00515. W momencie jak silnik nie odpala świece mają iskrę i są mokre, pompa paliwa również pracuje w tym samym czasie. Strasznie to wkurza ale w sumie to Audi więc chyba nie ma co się dziwić - mechanik ostrzegał przed kupnem takich wynalazków z tej firmy. Jakieś wskazówki?
  3. Pokażę jak można dopasować taśmę od kierownicy poliftowej. Taśma pasuje bardzo dobrze, wystarczy tylko uciąć całkowicie jeden górny uchwyt oraz uciąć haczyk z jednego uchwytu. Tu należy oczywiście zastosować obudowę poliftową stacyjki czyli jest ona dłuższa o jakieś 12mm w porównaniu do przedliftowej i wówczas nie mamy dużej szpary między kierownicą,a obudową stacyjki. Oczywiście trzeci bolec od taśmy jest przymocowany pod spodem obudowy przełączników tylko fotka wyszła nieostra dlatego nie umieściłem w galerii. Galeria z fotkami: https://picasaweb.google.com/blackbirdwnt/TasmaAirbagAudiA4B5?authuser=0&feat=directlink Obudowa stacyjki, taśma i kierownica pochodzi od audi a6 c5 ale wydaje mi się, że taka sama jest w a4 b5 poliftowym dlatego powyżej tak napisałem.
  4. Wymieniłeś w ciemno? Czy wcześniej podłączałeś się pod komputer i czujnik pokazwyał niewłaściwą temperaturę?
  5. Hmm ...... na powrocie też nie powinno być takie. Ja sprawdzałem ciśnienie za filtrem paliwa czyli trzeba wjechać na kanał i przy tylnym prawym kole jest filtr paliwa (przewody fi 8mm). Tylko, że to były pomiary na pracującym silniku. W sumie jeżeli silnik nie zapala to możliwe, że będzie wyższe ciśnienie bo regulator ciśnienia nie jest otwarty ale z drugiej strony patrząć przecież pompka nie pracuje cały czas tylko załączy się i "czeka" na spadek ciśnienia. Jakby na to nie patrzeć to nawet przy dużym ciśnieniu paliwa silnik powinien chociaż załapywać zapłony. Może czujnik położenia wału nie daje sygnału jak powinien ...... ale jeżeli później zapala silnik za każdym razem to dobra zagadka się zrobiła. EDIT: fotka z książki serwisowej Zdjęcia
  6. Ciśnienie paliwa za duże. Powinno być 2 - 3 bary. Przy większym ciśnieniu będziesz miał strugę paliwa z wtryskiwacza taką jak opisujesz. Aczkolwiek jak by wtryskiwacz nie lał paliwa powinno zapalić mieszankę kilkanaśie razy także słyszałbyś, że silnik zaskakuje. Wg. mnie regulator paliwa ma zamknięty odpływ przy odaplaniu silnika bo jest on podciśnieniowy, także póki silnik nie pracuje to jest zamknięty.
  7. AudBlackbird

    1 litr / 1000 km

    Tego Motul x-cess 5 W40 możesz zalać. Podobno "uczciwy" olej.
  8. Tak jak poprzednio kolega napisał: Jeżeli po założeniu paska i naciągnięciu go napinaczem wg. rysunku z serwisówki czyli zachowując podane wymiary (odległośći) wszystko jest w normie więc napinacz jest sprawny. Oczywiście trzeba zobaczyć czy napinacz (stary) jest oryginalny czy może już wcześniej wymieniany na zamiennik.
  9. Hej. Zawitałem na forum ponieważ w rodzinie przybyło Audi A4 z silnikiem 1.6 ADP więc temat Audi zapewne będzie się rozwijał. Także forum będzie pomocne w różnych sprawach jako, że z Audi nie miałem wcześniej styczności. Witam wszystkich klubowiczów
×
×
  • Dodaj nową pozycję...