Morales_1990

Pasjonat
  • Zawartość

    17
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O Morales_1990

  • Urodziny 20.08.1990

Informacje

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Imię
    Arek
  • Lokalizacja
    Zator

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rocznik
    1999
  • Silnik
    1.8 T
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB

Ostatnie wizyty

82 wyświetleń profilu
  1. Czyli można u nich próbować, ale wcześniej jeszcze mechaniczne sprawy... zostało tylko sprzęgło Chyba, że macie jakiś zakład, gościa, który zajmuje się typowo takim dłubaniem to dajcie znać na priv. Chcę "odbudowę" samochodu doprowadzić do końca
  2. Czy Panowie z Zagazuj.pl zajmują się też elektryką? A4 B5 FL po przekładce - do pełni szczęścia do zrobienia abs, poduszki i kilka mniejszych rzeczy(trochę dłubaniny - zamek do przeniesienia na lewą stronę, oświetlenie wnętrza, boczków itp. ).
  3. Cały czas czekam na oferty.
  4. Gdybym nie odbierał telefonu to proszę wysłać sms'a i wtedy oddzwonię. Taka praca, że telefonu nie słychać
  5. Cały czas aktualne.
  6. Kupię podsufitkę do do A4 B5 sedana polifta z 99r. z szyberdachem. Kolor jasno-szary lub podobny. Stara odkleja się w rogach przy tylnej szybie oraz pod osłonami przeciwsłonecznymi z przodu. Znasz kogoś kto ma do sprzedania lub sam sprzedajesz to proszę o info na: - PW, - E-mail: [email protected] - Tel.: 511 218 114 - gdybym nie odbierał proszę o sms'a i wtedy oddzwonię
  7. Podepnę się pod temat. W mojej A4 B5 polifcie 99r. 1.8T APU szyby z przycisków na drzwiach działają normalnie, szyberdach również, z tyłu korbotronic. Problem pojawia się przy otwieraniu i domykaniu szyb z pilota. Albo zamyka się tylko szyberdach i i strona pasażera, albo w ogóle się zacinają podczas zamykania. Przy otwieraniu natomiast w dół leci tylko szyba kierowcy. Czy oprócz bezpieczników jest jakiś przekaźnik albo mikrostyki itp.? Gdzie i czego szukać?
  8. Kupiłem dystanse na dystom.pl po wcześniejszych konsultacjach z ludźmi z tego sklepu i tak na przód założyłem dystanse 13mm, a na tył 17mm, wszystkie z pierścieniami centrującymi. Na piasty pasują idealnie, nic nie odstaje.
  9. Kupiłem kabel VAG K+COM COMMANDER. Dorobiłem drugi scyzoryk i zakodowałem go do licznika oraz do pompki. Po upewnieniu się, że oba działają wyzerowałem pompkę tzn. wpisałem "0" w software coding. Piloty przestały reagować. Ustawiłem nową wartość na 13130 jak było zasugerowane. Oba piloty działają jak wcześniej. Przejechałem szybami ręcznie w skrajne pozycje, potem pilotami. Domykają się wszystkie szyby oraz szyberdach, a otwiera się nadal tylko szyba od strony kierowcy. Podczas prób domykania szyb kilka razy szyby zatrzymały się. Musiałem wciskać i przytrzymywać przycisk na pilocie przez parę razy żeby się domknęły. Było słychać coś jakby "cykanie" przekaźnika lub coś podobnego. Piloty odświeżone, nowe baterie więc raczej odpadają. Jest jakiś osobny przekaźnik lub coś podobnego, co steruje mechanizmem podnoszenia szyb czy wszystko w pompce się znajduje? Instalacja po przeróbkach, bo anglik był.
  10. Kabel dotarł, wsad odczytany. Poszła wiadomość na priv kolego Fazii.
  11. Odgrzeję kotleta. Poczytałem trochę i rozeznałem się w temacie. Kabel zamówiony, głównie po to by odczytać PIN i dodać kolejny scyzoryk do samochodu, ale przy okazji można spróbować też odczytać wsad licznika. Licznik VDO, zegar analogowy. Jeśli ktoś jest w stanie przerobić ten wsad, aby nie przekłamywał prędkości to proszę o info na PW.
  12. Podepnę się pod temat. Mam założony gwint. Kupiłem alufelgi 18'' - 7,5J - ET51 - założone opony 225/40. Wysokość pierścieni piasty to 15mm przód i 20mm tył. Mierzyłem odległość opony od błotnika za pomocą kawałka 10mm płyty osb i wychodzi na to, że takiej wielkości dystans pasowałby idealnie na przód i tył - zostaje jakieś 2-3mm odstępu od rantu błotnika. Tylko co zrobić kiedy przeszkadzają pierścienie piasty, a przelotowe dystanse raczej nie wchodzą w grę? Chyba, że zmieszczą się większe i nie będzie tarła opona o nadkole czy błotnik?
  13. Od podstaw czyli np. po każdej opcji z osobna czy są sumy kodowania które działają w każdej sytuacji? Można jakoś zresetować pompkę do zera?
  14. Zrobiłem kolego jak napisałeś, ale żadnych efektów to nie przyniosło. Czy jest może gdzieś kodowanie, które z osobna odpowiada za zamykanie i otwieranie każdej z szyb i szyberdachu czy poprostu ma działać odrazu dla wszystkich?
  15. Wywaliłem 256 z sumy. Zamek działa normalnie. Wykonałem kilka prób z opcjami, które miałem nieaktywne i tak dodając selektywny centralny zamek zadziałało, tylko że po pierwszym kliknięciu otwiera drzwi od strony pasażera(anglik - gdzie można to zmienić żeby była to lewa strona?). Jednak najbardziej zależy mi na zamykaniu zamków powyżej 15km/h. Kiedy dodałem +16 i +32 to zamek działa na odwrót tzn. przy zamykaniu otwiera drzwi, a przy otwieraniu zamyka - pomylone przewody przy pompce? Po za tym nadal przy przytrzymaniu przycisku otwierania na pilocie otwiera tylko szybę od kierowcy.