Morales_1990

Pasjonat
  • Zawartość

    17
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Komentarze sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

Reputacja

0

O Morales_1990

  • Urodziny 20.08.1990

Informacje

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Imię
    Arek
  • Lokalizacja
    Zator

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rocznik
    1999
  • Silnik
    1.8 T
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB

Ostatnie wizyty

111 wyświetleń profilu
  1. Morales_1990

    Czyli można u nich próbować, ale wcześniej jeszcze mechaniczne sprawy... zostało tylko sprzęgło Chyba, że macie jakiś zakład, gościa, który zajmuje się typowo takim dłubaniem to dajcie znać na priv. Chcę "odbudowę" samochodu doprowadzić do końca
  2. Morales_1990

    Czy Panowie z Zagazuj.pl zajmują się też elektryką? A4 B5 FL po przekładce - do pełni szczęścia do zrobienia abs, poduszki i kilka mniejszych rzeczy(trochę dłubaniny - zamek do przeniesienia na lewą stronę, oświetlenie wnętrza, boczków itp. ).
  3. Morales_1990

    Podepnę się pod temat. W mojej A4 B5 polifcie 99r. 1.8T APU szyby z przycisków na drzwiach działają normalnie, szyberdach również, z tyłu korbotronic. Problem pojawia się przy otwieraniu i domykaniu szyb z pilota. Albo zamyka się tylko szyberdach i i strona pasażera, albo w ogóle się zacinają podczas zamykania. Przy otwieraniu natomiast w dół leci tylko szyba kierowcy. Czy oprócz bezpieczników jest jakiś przekaźnik albo mikrostyki itp.? Gdzie i czego szukać?
  4. Morales_1990

    Kupiłem dystanse na dystom.pl po wcześniejszych konsultacjach z ludźmi z tego sklepu i tak na przód założyłem dystanse 13mm, a na tył 17mm, wszystkie z pierścieniami centrującymi. Na piasty pasują idealnie, nic nie odstaje.
  5. Morales_1990

    Kupiłem kabel VAG K+COM COMMANDER. Dorobiłem drugi scyzoryk i zakodowałem go do licznika oraz do pompki. Po upewnieniu się, że oba działają wyzerowałem pompkę tzn. wpisałem "0" w software coding. Piloty przestały reagować. Ustawiłem nową wartość na 13130 jak było zasugerowane. Oba piloty działają jak wcześniej. Przejechałem szybami ręcznie w skrajne pozycje, potem pilotami. Domykają się wszystkie szyby oraz szyberdach, a otwiera się nadal tylko szyba od strony kierowcy. Podczas prób domykania szyb kilka razy szyby zatrzymały się. Musiałem wciskać i przytrzymywać przycisk na pilocie przez parę razy żeby się domknęły. Było słychać coś jakby "cykanie" przekaźnika lub coś podobnego. Piloty odświeżone, nowe baterie więc raczej odpadają. Jest jakiś osobny przekaźnik lub coś podobnego, co steruje mechanizmem podnoszenia szyb czy wszystko w pompce się znajduje? Instalacja po przeróbkach, bo anglik był.
  6. Morales_1990

    Kabel dotarł, wsad odczytany. Poszła wiadomość na priv kolego Fazii.
  7. Morales_1990

    Odgrzeję kotleta. Poczytałem trochę i rozeznałem się w temacie. Kabel zamówiony, głównie po to by odczytać PIN i dodać kolejny scyzoryk do samochodu, ale przy okazji można spróbować też odczytać wsad licznika. Licznik VDO, zegar analogowy. Jeśli ktoś jest w stanie przerobić ten wsad, aby nie przekłamywał prędkości to proszę o info na PW.
  8. Morales_1990

    Podepnę się pod temat. Mam założony gwint. Kupiłem alufelgi 18'' - 7,5J - ET51 - założone opony 225/40. Wysokość pierścieni piasty to 15mm przód i 20mm tył. Mierzyłem odległość opony od błotnika za pomocą kawałka 10mm płyty osb i wychodzi na to, że takiej wielkości dystans pasowałby idealnie na przód i tył - zostaje jakieś 2-3mm odstępu od rantu błotnika. Tylko co zrobić kiedy przeszkadzają pierścienie piasty, a przelotowe dystanse raczej nie wchodzą w grę? Chyba, że zmieszczą się większe i nie będzie tarła opona o nadkole czy błotnik?
  9. Morales_1990

    Od podstaw czyli np. po każdej opcji z osobna czy są sumy kodowania które działają w każdej sytuacji? Można jakoś zresetować pompkę do zera?
  10. Morales_1990

    Zrobiłem kolego jak napisałeś, ale żadnych efektów to nie przyniosło. Czy jest może gdzieś kodowanie, które z osobna odpowiada za zamykanie i otwieranie każdej z szyb i szyberdachu czy poprostu ma działać odrazu dla wszystkich?
  11. Morales_1990

    Wywaliłem 256 z sumy. Zamek działa normalnie. Wykonałem kilka prób z opcjami, które miałem nieaktywne i tak dodając selektywny centralny zamek zadziałało, tylko że po pierwszym kliknięciu otwiera drzwi od strony pasażera(anglik - gdzie można to zmienić żeby była to lewa strona?). Jednak najbardziej zależy mi na zamykaniu zamków powyżej 15km/h. Kiedy dodałem +16 i +32 to zamek działa na odwrót tzn. przy zamykaniu otwiera drzwi, a przy otwieraniu zamyka - pomylone przewody przy pompce? Po za tym nadal przy przytrzymaniu przycisku otwierania na pilocie otwiera tylko szybę od kierowcy.
  12. Morales_1990

    Posiadam Audi A4 B5 FL 1.8T APU, nr centralki zamka 8D0 862 257 E. Komfortowe zamykanie i otwieranie drzwi, szyb i szyberdachu działa tylko, że przy otwieraniu otwiera się tylko szyba kierowcy. Wartości odczytane za pomocą Vag-com'a to "software coding" - 15178, a "workshop code" - 06435. Jak to odczytać? Ile muszę odjąć/dodać wartości, czy po prostu jest coś w instalacji elektrycznej pomylone? A może tak ma działać otwieranie, że otwiera tylko szybę od strony kierowcy? Proszę o jakieś informacje. Pozdrawiam.
  13. Morales_1990

    Mam pytanie pasujące do tego tematu. Padła mi pompka centralnego zamka. Kupiłem nową o oznaczeniu 8D0 862 257 E. Działa prawie wszystko - otwieranie/zamykanie drzwi i bagażnika z pilota, mrugnięcia kierunkowskazów przy otwieraniu i zamykaniu, mrugająca dioda w drzwiach kierowcy i oświetlenie wnętrza. Załącza się też coś jakby alarm kiedy samochód zostanie otwarty z zewnątrz(bez pilota czy kluczyka) lub od środka za pomocą klamki po wcześniejszym zamknięciu go pilotem(kierunkowskazy zaczynają szybko mrugać, ale nie ma syreny). Nie do końca działa natomiast domykanie szyb z przodu i szyberdachu(korbotronic z tyłu). Kiedy szyby i szyberdach zostaną otwarte przyciskami w kabinie to podczas zamykania ich pilotem i przytrzymaniu przycisku "lock" zamkną się bardzo ładnie wszystkie. Jednak kiedy otwieram samochód i przytrzymuję przycisk "unlock" to otwiera się tylko szyba od strony kierowcy. Tak powinno być czy można to zmienić w kodowaniu pompki? Próbowałem już sumować i dodawać liczby z tematów z kodowaniem( +1 +2 +4 itd...) i wychodzi na to, że powinna działać liczba 6775. Jednak po wpisaniu tej liczby w linijce "software coding" na kanale 35 za pomocą VAG-COM'a pilot nie działa w ogóle. Domyślnie mam ustawione "software coding" na 15178, a "workshop code" na 06435. Testowałem zamykanie zamka po przekroczeniu 15km/h czyli dodaniu do istniejącej liczby +32, ale wtedy pilot znowu zaczął działać na odwrót. Czy w ogóle mam możliwość przekodowania pompki? Może trzeba ją pierwsze zresetować w jakiś sposób(wpisać gdzieś 0 albo coś podobnego?) Jak rozkodować sumę, która jest wpisana w "software coding"? Autko A4 B5 FL 1.8tT 99r. APU.
  14. Morales_1990

    Witam. W mojej A4 B5 polifcie 99r. z 1.8T APU pojawiły się delikatne wibracje na jałowym biegu. Czuć je na kierownicy i ogólnie całym wnętrzu auta. Są podobne do tych np. z telefonów komórkowych. Sprawdziłem poduszki, są całe, ale pod spodem tych wibracji tak nie czuć jak na górze silnika. Czy może je powodować wiatrak chłodnicy wody, a raczej to całe sprzęgło wiskotyczne? Wiatrak kręci się od razu po zapaleniu samochodu, tzn. jeszcze na zimnym silniku. Czy może to jednak poduszki ?
  15. W ten weekend zabiorę się za wymianę kokpitu na taki jaki powinien być w mojej A4 z 99r. czyli poliftowy. Powodem są m.in. odklejająca się tapicerka przy słupkach, na zgięciach koło kratek i zaślepce poduszki od pasażera. Innym ważnym powodem jest też przedostawanie się wody do wnętrza samochodu przez nawiew na nogi od pasażera, a także ubywanie płynu chłodniczego - ok. 300-400ml na 1000km. Z środkowych kratek podczas korzystania z klimy leci biały dym, więc warto też sprawdzić nagrzewnicę. Olej silnikowy przy wymianie czysty, sam zbiorniczek też, nie ma majonezu. Samochód po przekładce, więc w sumie mogę spodziewać się wszystkiego. Cała reszta samochodu działa sprawnie, 1.8T wyrywa się sam do przodu aż miło. Chciałem Was prosić o jakieś rady na co zwrócić uwagę przy takiej robocie z tymi problemami - jakiś aktualny poradnik do demontażu deski rozdzielczej mile widziany. Edit: Deska przełożona. Okazało się, że nagrzewnica miała dosyć spore wycieki. Założyłem nową. Podświetlenia kratek podłączone. Teraz kokpit wygląda jak należy. Mam sporo zdjęć z akcji, jakby ktoś potrzebował to proszę pisać na priv.