Morales_1990

Pasjonat
  • Zawartość

    21
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Komentarze sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

Reputacja

0

O Morales_1990

    Informacje

    • Imię
      Arek
    • Lokalizacja
      Zator

    Auto

    • Model
      A4 B5
    • Nadwozie
      Sedan
    • Rocznik
      1999
    • Silnik
      1.8 T
    • Napęd
      FWD
    • Skrzynia
      Manual
    • Paliwo
      PB

    Ostatnie wizyty

    190 wyświetleń profilu
    1. Morales_1990

      Z góry przepraszam jeśli to złe miejsce na taki temat, ale lepszego na forum nie znalazłem. Moje pytanie brzmi czy jestem w stanie przeszczepić jakiekolwiek części z A4 B5 1.8T(150KM APU) polift do Audi B6 2004 1.8T(190KM BEX)? O zawieszenie nie pytam bo w jednym jest ośka a drugi to quattro, ale co z silnikiem, hamulcami, sprzęgłem, dwumasem itd? Jeśli miałbym ktoś ładną rozpiskę to nie pogardzę. Pozdrawiam.
    2. Z góry przepraszam jeśli to złe miejsce na taki temat, ale lepszego na forum nie znalazłem. Moje pytanie brzmi czy jestem w stanie przeszczepić jakiekolwiek części z A4 B5 1.8T(150KM APU) polift do Audi B6 2004 1.8T(190KM BEX)? O zawieszenie nie pytam bo w jednym jest ośka a drugi to quattro, ale co z silnikiem, hamulcami, sprzęgłem, dwumasem itd? Jeśli miałbym ktoś ładną rozpiskę to nie pogardzę. Pozdrawiam. EDIT: Boshe nie tutaj miało być tylko "Dział numerów części". Prosiłbym o przenosiny
    3. Morales_1990

      Z racji tego, że miałem niedaleko to jestem już po oględzinach. Silnik na zimnym chichy, nic nie dzwoni. Nie było osłony pod silnikiem, ale tym lepiej bo można było lepiej spód pooglądać i tu też duże zaskoczenie bo sucho. Środek zadbany, delikatna ryska po środku deski rozdzielczej. Wszystkie lampki świecą,wyświetlacz na zegarach działa. Radio faktycznie do wymiany, ale na chwilę zagrało i to dosyć dobrze. Byliśmy na jeździe po dziurach i na autostradzie. Sztywno, nic nie ściąga, nie trzęsie. Do 150km/h dosłownie moment. Przy hamowaniu to samo czyli nigdzie nie ucieka. Jedzie się jak małym czołgiem trochę Minusy to tylko delikatne pęknięcie w lewym dolnym rogu przedniej szyby, z przodu górne wahacze drobne luzy, tarcze z tyłu do wymiany, mata pod tyłkiem kierowcy do wymiany. Elektryka foteli w pełni działa. Tak to lakier lakier bez żadnej korozji, spód bajka. Cena trochę zaporowa faktycznie, ale samochód niby na kołach przyjechał ze Szwecji i nic nie było robione co sprzedający sam przyznał. Mam do obejrzenia jeszcze dwa egzemplarze, ale ten na razie najciekawszy.
    4. Morales_1990

      Witam. Ktoś może już oglądał https://www.otomoto.pl/oferta/audi-a4-stcc-2x-s-line-1-8-turbo-quattro-bex-220-km-skora-xenon-ID6BAzOV.html? Mam niedaleko na oględziny. Na co zwrócić uwagę? Ze Szwecji dobre samochody przyjeżdżają czy po dzwonach?
    5. Morales_1990

      Witam. Przymierzam się do zakupu A4 B8 z manualną skrzynią i quattro w benzynie. Z zebranych do tej pory informacji wiem, że powinienem raczej celować w silniki po faceliftingu. I tutaj pojawia się moje pytanie który silnik 2.0 TFSI będzie lepszy - 211KM(2012-2013) czy 225KM(2013-2015)? Czy w tych silnikach występują nadal problemy z napinaczami rozrządu i braniem oleju? Która jednostka będzie pewniejsza? Jakie powinno posiadać oznaczenie silnika? I czy cena ok. 60tys.(+/- 5tys.) za 2013 jest realna i przebiegi ok. 100k-150k też?
    6. Morales_1990

      Witam. Poszukuję blacharza/lakiernika na terenie Małopolski i nie tylko, który pomaluje mi cały samochód. Najchętniej pracę umówiłbym na wiosnę, jak się zacznie robić ciepło.
    7. Morales_1990

      Czyli można u nich próbować, ale wcześniej jeszcze mechaniczne sprawy... zostało tylko sprzęgło Chyba, że macie jakiś zakład, gościa, który zajmuje się typowo takim dłubaniem to dajcie znać na priv. Chcę "odbudowę" samochodu doprowadzić do końca
    8. Morales_1990

      Czy Panowie z Zagazuj.pl zajmują się też elektryką? A4 B5 FL po przekładce - do pełni szczęścia do zrobienia abs, poduszki i kilka mniejszych rzeczy(trochę dłubaniny - zamek do przeniesienia na lewą stronę, oświetlenie wnętrza, boczków itp. ).
    9. Morales_1990

      Podepnę się pod temat. W mojej A4 B5 polifcie 99r. 1.8T APU szyby z przycisków na drzwiach działają normalnie, szyberdach również, z tyłu korbotronic. Problem pojawia się przy otwieraniu i domykaniu szyb z pilota. Albo zamyka się tylko szyberdach i i strona pasażera, albo w ogóle się zacinają podczas zamykania. Przy otwieraniu natomiast w dół leci tylko szyba kierowcy. Czy oprócz bezpieczników jest jakiś przekaźnik albo mikrostyki itp.? Gdzie i czego szukać?
    10. Morales_1990

      Kupiłem dystanse na dystom.pl po wcześniejszych konsultacjach z ludźmi z tego sklepu i tak na przód założyłem dystanse 13mm, a na tył 17mm, wszystkie z pierścieniami centrującymi. Na piasty pasują idealnie, nic nie odstaje.
    11. Morales_1990

      Kupiłem kabel VAG K+COM COMMANDER. Dorobiłem drugi scyzoryk i zakodowałem go do licznika oraz do pompki. Po upewnieniu się, że oba działają wyzerowałem pompkę tzn. wpisałem "0" w software coding. Piloty przestały reagować. Ustawiłem nową wartość na 13130 jak było zasugerowane. Oba piloty działają jak wcześniej. Przejechałem szybami ręcznie w skrajne pozycje, potem pilotami. Domykają się wszystkie szyby oraz szyberdach, a otwiera się nadal tylko szyba od strony kierowcy. Podczas prób domykania szyb kilka razy szyby zatrzymały się. Musiałem wciskać i przytrzymywać przycisk na pilocie przez parę razy żeby się domknęły. Było słychać coś jakby "cykanie" przekaźnika lub coś podobnego. Piloty odświeżone, nowe baterie więc raczej odpadają. Jest jakiś osobny przekaźnik lub coś podobnego, co steruje mechanizmem podnoszenia szyb czy wszystko w pompce się znajduje? Instalacja po przeróbkach, bo anglik był.
    12. Morales_1990

      Kabel dotarł, wsad odczytany. Poszła wiadomość na priv kolego Fazii.
    13. Morales_1990

      Odgrzeję kotleta. Poczytałem trochę i rozeznałem się w temacie. Kabel zamówiony, głównie po to by odczytać PIN i dodać kolejny scyzoryk do samochodu, ale przy okazji można spróbować też odczytać wsad licznika. Licznik VDO, zegar analogowy. Jeśli ktoś jest w stanie przerobić ten wsad, aby nie przekłamywał prędkości to proszę o info na PW.
    14. Morales_1990

      Podepnę się pod temat. Mam założony gwint. Kupiłem alufelgi 18'' - 7,5J - ET51 - założone opony 225/40. Wysokość pierścieni piasty to 15mm przód i 20mm tył. Mierzyłem odległość opony od błotnika za pomocą kawałka 10mm płyty osb i wychodzi na to, że takiej wielkości dystans pasowałby idealnie na przód i tył - zostaje jakieś 2-3mm odstępu od rantu błotnika. Tylko co zrobić kiedy przeszkadzają pierścienie piasty, a przelotowe dystanse raczej nie wchodzą w grę? Chyba, że zmieszczą się większe i nie będzie tarła opona o nadkole czy błotnik?
    15. Morales_1990

      Od podstaw czyli np. po każdej opcji z osobna czy są sumy kodowania które działają w każdej sytuacji? Można jakoś zresetować pompkę do zera?