Skocz do zawartości

Morales_1990

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    24
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Morales_1990

Informacje

  • Imię
    Arek
  • Miasto
    Zator

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    2004
  • Silnik
    1.8 T
  • Kod silnika
    BEX
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB

Ostatnie wizyty

447 wyświetleń profilu

Osiągnięcia Morales_1990

0

Reputacja

  1. Witam. Szybkie pytanie. Postrzępiła mi się linka w mechanizmie podnoszenia szyby z przodu od strony kierowcy. Kupić używany oryginał czy nowy zamiennik? W jakie ceny celować? Jest troszkę roboty przy rozbiórce, więc wolę kupić raz, a dobrze i mieć spokój. Pozdrawiam.
  2. Witam. Nie mam pojęcia w jaki sposób obniżyć przednie zawieszenie w swojej B6 tzn. jakie sprężyny dobrać, żeby przód wyrównał się względem tyłu. Zamieszczam wlepke z bagażnika i zdjęcie samochodu jak aktualnie stoi. Prosiłbym o jakieś podpowiedzi co ewentualnie kupić. Motyw z talerzykami z B5 nie zadziałał. Oznaczenie przedniej osi: 0JG - klasa wagowa 7 - przy 1BE 824-860 kg Oznaczenie tylnej osi: 0YJ - klasa wagowa 9 - przy 1BE/BV (Zawieszenie Sport): 545-570 kg
  3. Jak z żywotnością nowych zamienników których ceny w internecie wynoszą między 40 a 120 zł? Czy może lepiej kupić sprawną używkę i tylko front podmienić?
  4. Podpinając się pod temat - na znanym wszystkim serwisie aukcyjnym krążą spore ilości zamienników włączników świateł do B6 w cenach nawet od 40 do 120 zł marek m.in. SKV czy NTY. Czy ktoś z forumowiczów kupował te zamienniki i czy są one w ogóle jakiejkolwiek jakości?
  5. Z góry przepraszam jeśli to złe miejsce na taki temat, ale lepszego na forum nie znalazłem. Moje pytanie brzmi czy jestem w stanie przeszczepić jakiekolwiek części z A4 B5 1.8T(150KM APU) polift do Audi B6 2004 1.8T(190KM BEX)? O zawieszenie nie pytam bo w jednym jest ośka a drugi to quattro, ale co z silnikiem, hamulcami, sprzęgłem, dwumasem itd? Jeśli miałbym ktoś ładną rozpiskę to nie pogardzę. Pozdrawiam. EDIT: Boshe nie tutaj miało być tylko "Dział numerów części". Prosiłbym o przenosiny
  6. Witam. Poszukuję blacharza/lakiernika na terenie Małopolski i nie tylko, który pomaluje mi cały samochód. Najchętniej pracę umówiłbym na wiosnę, jak się zacznie robić ciepło.
  7. Czyli można u nich próbować, ale wcześniej jeszcze mechaniczne sprawy... zostało tylko sprzęgło Chyba, że macie jakiś zakład, gościa, który zajmuje się typowo takim dłubaniem to dajcie znać na priv. Chcę "odbudowę" samochodu doprowadzić do końca
  8. Czy Panowie z Zagazuj.pl zajmują się też elektryką? A4 B5 FL po przekładce - do pełni szczęścia do zrobienia abs, poduszki i kilka mniejszych rzeczy(trochę dłubaniny - zamek do przeniesienia na lewą stronę, oświetlenie wnętrza, boczków itp. ).
  9. Podepnę się pod temat. W mojej A4 B5 polifcie 99r. 1.8T APU szyby z przycisków na drzwiach działają normalnie, szyberdach również, z tyłu korbotronic. Problem pojawia się przy otwieraniu i domykaniu szyb z pilota. Albo zamyka się tylko szyberdach i i strona pasażera, albo w ogóle się zacinają podczas zamykania. Przy otwieraniu natomiast w dół leci tylko szyba kierowcy. Czy oprócz bezpieczników jest jakiś przekaźnik albo mikrostyki itp.? Gdzie i czego szukać?
  10. Kupiłem dystanse na dystom.pl po wcześniejszych konsultacjach z ludźmi z tego sklepu i tak na przód założyłem dystanse 13mm, a na tył 17mm, wszystkie z pierścieniami centrującymi. Na piasty pasują idealnie, nic nie odstaje.
  11. Kupiłem kabel VAG K+COM COMMANDER. Dorobiłem drugi scyzoryk i zakodowałem go do licznika oraz do pompki. Po upewnieniu się, że oba działają wyzerowałem pompkę tzn. wpisałem "0" w software coding. Piloty przestały reagować. Ustawiłem nową wartość na 13130 jak było zasugerowane. Oba piloty działają jak wcześniej. Przejechałem szybami ręcznie w skrajne pozycje, potem pilotami. Domykają się wszystkie szyby oraz szyberdach, a otwiera się nadal tylko szyba od strony kierowcy. Podczas prób domykania szyb kilka razy szyby zatrzymały się. Musiałem wciskać i przytrzymywać przycisk na pilocie przez parę razy żeby się domknęły. Było słychać coś jakby "cykanie" przekaźnika lub coś podobnego. Piloty odświeżone, nowe baterie więc raczej odpadają. Jest jakiś osobny przekaźnik lub coś podobnego, co steruje mechanizmem podnoszenia szyb czy wszystko w pompce się znajduje? Instalacja po przeróbkach, bo anglik był.
  12. Kabel dotarł, wsad odczytany. Poszła wiadomość na priv kolego Fazii.
  13. Odgrzeję kotleta. Poczytałem trochę i rozeznałem się w temacie. Kabel zamówiony, głównie po to by odczytać PIN i dodać kolejny scyzoryk do samochodu, ale przy okazji można spróbować też odczytać wsad licznika. Licznik VDO, zegar analogowy. Jeśli ktoś jest w stanie przerobić ten wsad, aby nie przekłamywał prędkości to proszę o info na PW.
  14. Podepnę się pod temat. Mam założony gwint. Kupiłem alufelgi 18'' - 7,5J - ET51 - założone opony 225/40. Wysokość pierścieni piasty to 15mm przód i 20mm tył. Mierzyłem odległość opony od błotnika za pomocą kawałka 10mm płyty osb i wychodzi na to, że takiej wielkości dystans pasowałby idealnie na przód i tył - zostaje jakieś 2-3mm odstępu od rantu błotnika. Tylko co zrobić kiedy przeszkadzają pierścienie piasty, a przelotowe dystanse raczej nie wchodzą w grę? Chyba, że zmieszczą się większe i nie będzie tarła opona o nadkole czy błotnik?
  15. Od podstaw czyli np. po każdej opcji z osobna czy są sumy kodowania które działają w każdej sytuacji? Można jakoś zresetować pompkę do zera?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...