Skocz do zawartości

davids80

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    5
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O davids80

Informacje

  • Imię
    Dawid
  • Miasto
    Toruń

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2004
  • Silnik
    1.9 TDI
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Osiągnięcia davids80

0

Reputacja

  1. Czy ktoś z Was znalazł rozwiązanie z tym ułamanym krućcem? Zastanawiam się, czy jest jakiś szybki patent, (pomijam kwestie odkręcenia śruby), czy zakupić gotowy zamiennik np. https://www.dlaauta.eu/product-pol-15673-Audi-A4-B6-Avant-00-04-ZESTAW-silniczek-wycieraczki-wycieraczka-tylna-ramie-pioro-dysza-spryskiwacza-tylnej-szyby-3szt-KPL.html https://allegro.pl/oferta/silnik-silniczek-wycieraczki-tyl-do-audi-a4-b6-b7-8141471743 U mnie wygląda to tak:
  2. Po przeczytaniu tego wątku zdecydowałem się na wymianę płynu. U mnie czarny zbiorniczek z zieloną nakrętką (G002000). Płyn zakupiony w ASO G00400 - (2 litry) na wszelki "W". Wymiana zajęła ok. godzinki z całym przygotowaniem a największy "problem" miałem z naciągnięciem sprężynek aby zsunąć gumowe węże z krućców zbiorniczka. Na początku ciężko mi było się do nich dostać. Zbiorniczek wyjąłem, wyczyściłem, przepłukałem układ aż zaczął lecieć zielony płyn. Zmarnowałem na to ok 1,1 litra. Zmontowałem wszystko, pierwsze testy i w zasadzie różnicy w kręceniu nie widzę, może nawet ciut ciężej chodzi. Potestuję, zobaczę.... ważne, że płyn w układzie nowy
  3. Witam. Moje autko to A4 B6 1.9 TDI 130KM (AVF) Zauważyłem, że od jakiegoś czasu temperatura nie dochodzi mi do 90C. Codziennie przejeżdżam do pracy ok 10km w jedną stronę i temperatura max to ok 65-75 wg wskaźnika przy zegarach. Autko odpala bezproblemowo, w środku dość szybko się nagrzewa (klima ustawiona zazwyczaj na 23,5C), więc niby OK, natomiast niepokoi mnie te wskazanie temperatury. Pierwszy pomysł to wymiana termostatu. Proszę o pomoc w doborze odpowiedniego do AVF bo czytając ten wątek natknąłem się na 3 różne oznaczenia: dla termostatu: -044 121 113, -059 919 501 A (zielony) -078 919 501 C (czarny) dla oringu: - 038 121 119 B - N 903 168 02 Aktualizacja (08.03.2017) Termostat i oring kupiony w ASO: (044 121 113) + (038-121-119-B) - łączny koszt 119 zł Wymieniłem wraz z płynem chłodniczym (FEBI 01381 G12). Teraz temperaturka łapie 90C i jest OK
  4. Podsumowując - mając poprzednio Castrol EDGE FST 5W-30 mogę teraz bez przeszkód wlać dokładnie ten: Motul Specific 505 01 502 00 5W40 i będzie OK. Dopytuje to teraz miałem 5W30 a polecacie 5W40. Pozostaje mi tylko "zapukać" do odpowiedniego sklepu
  5. Witam. W najbliższym czasie czeka mnie również wymiana oleju. Moje autko to Audi A4 B6 (AVF) z 2004r. Rok temu, tuż po zakupie samochodu przy wymianie rozrządu, filtrów i oleju zalany został: Castrol EDGE FST 5W-30. Taki mi polecano... Chciałem wymienić na ten sam, a w zasadzie odmieniony Castrol EDGE Titanium FST LL 5W-30 do silników AVF, AWX (PD) ale po poczytaniu różnych opinii skłaniałbym się do innego producenta, a mianowicie: MOTUL Specific 504 00 507 00 5W30. Myślałem o zakupie przez allegro - dokładnie od TEGO użytkownika. Czy to dobry/optymalny wybór? Pytam bo w tym temacie jestem zielony a chciałbym dokonać słusznego wyboru. Przy okazji przeglądania oferty Motul, natknąłem się jeszcze na wersje: 8100 X-clean+ 5W30. Proszę o poradę...
  6. Witam Wszystkich Od miesiąca jestem szczęśliwym posiadaczem Audi A4 B6 1.9TDI 131KM 2004r. Liczę na wspólną wymianę poglądów i waszą pomoc
×
×
  • Dodaj nową pozycję...