-
Postów
18 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
0O oovazaj

Informacje
-
Imię
Kornel
-
Miasto
Gorzów Wielkopolski
Auto
-
Model
A4 B5
-
Nadwozie
Sedan
-
Rok produkcji
1999
-
Silnik
1.8
-
Kod silnika
1B
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
PB+LPG
Ostatnie wizyty
604 wyświetleń profilu
-
Siema, jaki dać olej do skrzyni DHW? Widzę, że Ravenola polecacie, ale który konkretnie - TSG, VSG? A może jakiś inny?
-
Siema, czy zmieniając ECU w AEB na sterownik od APU (ME7.5) powinienem wymienić również wtryski na te od APU lub inne? Druga sprawa, czy np takie wtryski od ARG nadają się do AEB?
-
ktoś, coś jeszcze a propo immo? Wszystkie informacje na wagę złota
-
Mam elsawin z 2011 roku i tolerancedata. Tu i tu brak schematów (ogólnie dane auta i różne ciekawostki są), chyba, że będą w jakiś bardzo starych wersjach.
-
moduł immo, stacyjke itp z AEB mam, nawet PIN. W sumie to prawie całe auto. Próbowałem tego co jest na Ross-Tech, żeby zaadaptować ECU w liczniku, ale to chyba tylko dla całkiem nowych ECU. Dlatego pytam czy ktoś wie jak to może inaczej zrobić a tak na marginesie - posiadasz jakieś konkret schematy pod te silniki?
-
Witam, czy wie ktoś, albo dysponuje instrukcją jak zaadaptować immo po SWAP'ie? Ogólnie sytuacja wygląda tak: w B5 99r. (modelowo 2000), gdzie był silnik ARG, teraz jest AEB z B5 96r. (modelowo 97r.). Było trochę zabawy z podłączeniem do kabiny - w AEB 4 wtyczki o innym kształcie, w ARG 5, ale ma to już ręce i nogi, połączenie z kompem od AEB poprzez OBD prawidłowe Z tego co widziałem na obu autach / wiem, w AEB jest Immo I i był też osobny moduł (w tunelu od strony kierowcy), a w ARG jest Immo II i siedzi w liczniku. Licznik i stacyjka zostały z ARG. Silnik, komp, wiązka jest z AEB. I teraz jak zaadaptować / zgrać Immo, żeby auto odpaliło? Aktualnie mruga kontrolka na liczniku i tylko kręci rozrusznikiem. ?
-
Hej, czy masz może schematy dla AEB i ARG? Przekładam AEB w miejsce ARG i podłączenie do kabiny jest kompletnie inne.
-
Podbijam. Też potrzebował bym schematów, z tym, że w moim przypadku swap z 1.8 ARG 99r. na 1.8T AEB 96r.
-
Jakie amortyzatory do sprężyn MTS MTSXAU173 | A4 B5 1.8 ARG
oovazaj opublikował(a) temat w Audi A4 B5
Witam, jakie polecacie amortyzatory do sprężyn MTS MTSXAU173 -40/40mm do A4 B5 1.8 ARG. Naciski na osie z tabliczki 970/955, naciski sprężyn 1030/970. Myślałem nad Bilstein B4 (np na przód nr. 19-045771), ale nie wiem czy aby na pewno jest to sensowne. Zależy mi na tym, żeby auto równo stało i aby nie straciło zbytnio na komforcie jazdy. Proszę o opinie i propozycje -
Montaż kierownicy multifunkcyjnej do sterowania radiem po CAN (concert 2 cd, rns-e) w Audi A4 B5
oovazaj odpowiedział(a) na maq temat w Audi A4 B5
a co będzie dokładnie potrzebne do A4 B5 99r polift, z pełnym FIS'em, radio Concert I? -
odgrzebię kotleta. udało się coś konkretnego komuś ustalić? Ja u siebie wymieniałem jak dotąd przepływkę, świece, kable, sondę lambda; przepustnica czyszczona i adaptowana. objawy cały czas pozostają.
-
Ja ze swojej strony mogę polecić również STAG, a dokładnie sterownik Qbox Plus, listwa AC W02, reduktor Tomasetto Artic. Mam taką instalację właśnie przy ARG.
-
Przeróbka radia Concert I i Chorus na USB SDcart Bluetooth
oovazaj odpowiedział(a) na ziolopex temat w Audi A4 B5
ja tak jak mówiłem, Yatoura schowałem w radiu, zwykły pendrive lekko wystaje tylko, muszę natomiast pomyśleć jeszcze nad lepszym usztywnieniem zmieniarki w środku, ale na to przyjdzie czas jak zrobi się cieplej -
również mam silnik 1.8 ARG i mam podobne objawy. Na PB przy podłączonej przepływce nie da się praktycznie wgl jechać dopóki silnik się nie rozgrzeje albo nie przełączy na gaz, po rozgrzaniu przy 3tyś. muli, 4-5tyś ma dziurę i zwalnia mimo, że gaz w podłodze. Na LPG jest dobrze. VAG wykazuje błąd na przepływce - więc do wymiany. Zastanawiam się czy do tego silnika pasuje tylko i wyłącznie taka o nr 06B133471 czy jeszcze jakaś inna podejdzie. ETKA wykazuje jeszcze o numerze kończącym się na 471 X, tylko nie wiem co ten X oznacza. Na allegro są o nr 471A, 471AX. Przepływka ma złącze 5-pinowe, ale we wtyczce są podłączone 4 kabelki. Tak ma być? Jakieś sugestie? Wymieniłem ostatnio też odmę bo była popękana cała, ale problem dalej jest.