oovazaj

Pasjonat
  • Zawartość

    16
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Komentarze sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

Reputacja

0

O oovazaj

    Informacje

    • Imię
      Kornel
    • Lokalizacja
      Gorzów Wielkopolski

    Auto

    • Model
      A4 B5
    • Nadwozie
      Sedan
    • Rocznik
      1999
    • Silnik
      1.8
    • Napęd
      FWD
    • Skrzynia
      Manual
    • Paliwo
      PB+LPG

    Ostatnie wizyty

    189 wyświetleń profilu
    1. oovazaj

      ktoś, coś jeszcze a propo immo? Wszystkie informacje na wagę złota
    2. oovazaj

      Mam elsawin z 2011 roku i tolerancedata. Tu i tu brak schematów (ogólnie dane auta i różne ciekawostki są), chyba, że będą w jakiś bardzo starych wersjach.
    3. oovazaj

      moduł immo, stacyjke itp z AEB mam, nawet PIN. W sumie to prawie całe auto. Próbowałem tego co jest na Ross-Tech, żeby zaadaptować ECU w liczniku, ale to chyba tylko dla całkiem nowych ECU. Dlatego pytam czy ktoś wie jak to może inaczej zrobić a tak na marginesie - posiadasz jakieś konkret schematy pod te silniki?
    4. oovazaj

      Witam, czy wie ktoś, albo dysponuje instrukcją jak zaadaptować immo po SWAP'ie? Ogólnie sytuacja wygląda tak: w B5 99r. (modelowo 2000), gdzie był silnik ARG, teraz jest AEB z B5 96r. (modelowo 97r.). Było trochę zabawy z podłączeniem do kabiny - w AEB 4 wtyczki o innym kształcie, w ARG 5, ale ma to już ręce i nogi, połączenie z kompem od AEB poprzez OBD prawidłowe Z tego co widziałem na obu autach / wiem, w AEB jest Immo I i był też osobny moduł (w tunelu od strony kierowcy), a w ARG jest Immo II i siedzi w liczniku. Licznik i stacyjka zostały z ARG. Silnik, komp, wiązka jest z AEB. I teraz jak zaadaptować / zgrać Immo, żeby auto odpaliło? Aktualnie mruga kontrolka na liczniku i tylko kręci rozrusznikiem.
    5. oovazaj

      Hej, czy masz może schematy dla AEB i ARG? Przekładam AEB w miejsce ARG i podłączenie do kabiny jest kompletnie inne.
    6. oovazaj

      Podbijam. Też potrzebował bym schematów, z tym, że w moim przypadku swap z 1.8 ARG 99r. na 1.8T AEB 96r.
    7. Witam, jakie polecacie amortyzatory do sprężyn MTS MTSXAU173 -40/40mm do A4 B5 1.8 ARG. Naciski na osie z tabliczki 970/955, naciski sprężyn 1030/970. Myślałem nad Bilstein B4 (np na przód nr. 19-045771), ale nie wiem czy aby na pewno jest to sensowne. Zależy mi na tym, żeby auto równo stało i aby nie straciło zbytnio na komforcie jazdy. Proszę o opinie i propozycje
    8. a co będzie dokładnie potrzebne do A4 B5 99r polift, z pełnym FIS'em, radio Concert I?
    9. oovazaj

      odgrzebię kotleta. udało się coś konkretnego komuś ustalić? Ja u siebie wymieniałem jak dotąd przepływkę, świece, kable, sondę lambda; przepustnica czyszczona i adaptowana. objawy cały czas pozostają.
    10. oovazaj

      Ja ze swojej strony mogę polecić również STAG, a dokładnie sterownik Qbox Plus, listwa AC W02, reduktor Tomasetto Artic. Mam taką instalację właśnie przy ARG.
    11. oovazaj

      Witam, muszę wymienić pierwszą sondę lambda. Sondy o jakich numerach będą pasować do silnika 1.8 ARG? Pozdrawiam, Kornel
    12. oovazaj

      ja tak jak mówiłem, Yatoura schowałem w radiu, zwykły pendrive lekko wystaje tylko, muszę natomiast pomyśleć jeszcze nad lepszym usztywnieniem zmieniarki w środku, ale na to przyjdzie czas jak zrobi się cieplej
    13. oovazaj

      również mam silnik 1.8 ARG i mam podobne objawy. Na PB przy podłączonej przepływce nie da się praktycznie wgl jechać dopóki silnik się nie rozgrzeje albo nie przełączy na gaz, po rozgrzaniu przy 3tyś. muli, 4-5tyś ma dziurę i zwalnia mimo, że gaz w podłodze. Na LPG jest dobrze. VAG wykazuje błąd na przepływce - więc do wymiany. Zastanawiam się czy do tego silnika pasuje tylko i wyłącznie taka o nr 06B133471 czy jeszcze jakaś inna podejdzie. ETKA wykazuje jeszcze o numerze kończącym się na 471 X, tylko nie wiem co ten X oznacza. Na allegro są o nr 471A, 471AX. Przepływka ma złącze 5-pinowe, ale we wtyczce są podłączone 4 kabelki. Tak ma być? Jakieś sugestie? Wymieniłem ostatnio też odmę bo była popękana cała, ale problem dalej jest.
    14. oovazaj

      dzięki a co oznacza ten X z pozycji pod zaznaczoną (471 X)? Dodam jeszcze, że przepływka ma złącze 5-pinowe, a na wtyczce są 4 kabelki. Tak ma być?
    15. oovazaj

      apropo tej przeróbki Audi Gold i innych rozwiązań tego gościa, nie podchodzi to do Concerta plus i bodajże do Concertów produkowanych przez Panasonica. sam kupiłem ostatnio tą zmieniarkę Yatour, ale jeszcze jej nie podłączyłem (pierw muszę radio odkodować). Fabrycznej zmieniary nie miałem, więc w kostce mam puste piny tam gdzie złącza zmieniarki. Samego Yatour'a mam zamiar schować tam gdzie mechanizm kasetowy - zrobię jakieś fotostory jak się uda