Skocz do zawartości

dangra992

Pasjonat
  • Postów

    82
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O dangra992

Informacje

  • Imię
    Daniel
  • Miasto
    Lublin

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2003
  • Silnik
    2.4 V6
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB+LPG

Osiągnięcia dangra992

0

Reputacja

  1. Witam Potrzebuje filtry: oleju, powietrza i węglowy. Wszystko najlepiej z filtrona Audi 2.4 BDV 170KM Pozdrawiam
  2. No nie daje bylo ustawiane w adaptacjach +6dB ori vcds i jest to samo
  3. W adaptacjach jest mozliwosc ustawienia glosnosci domyślnej ale niestety nic to nie daje. Vcds nic nie zrobi. Mam ten sam problem moze ktos pomoże?
  4. Mam ten sam problem. może ktos pomóc?
  5. Witam wszystkich mam pewien problem z sds w mojej rns-e 2010. Koles wgral mi soft pl z sds i szybko spindolił, powiedzial ze jak w ustawieniach nie bedzie opcji z sds to tzeba poczekac az navi sie uspi to powinno wskoczyc. Czekałem 24h i nic resetowalem navi recznie i tez nic. dzwonilem do kolesia mial mi przesłać instrukcje ze niby cos w engineering mode się ustawia czekam tydzien. Z kolesiem urwal sie kontakt. może wy cos pomozecie?
  6. Ma ktos orginalny vcds i wybiera sie przypadkiem na spocik? [emoji4]
  7. Mikrofon sprawdź dzwoniąc do kogoś. W tej przejściówce z rnsd na rnse jest niezły syf. Posprawdzaj dokładnie kabelki. A żeby mieć bt high nie musowo kupować Q. A zmieniarka podejdzie typowa z b6 i z b7
  8. Can leci od licznika do tmc i do rnsd. Gdzies po drodze rozdziela sie do modulu bluetooth. Odlacz moduł tmc i zmostkuj kabelki po przez zlutowanie i dobrze zaizoluj. Potem jak bys chciał wrocic do rnsd odlutujesz i wepniesz spowrotem w kostkę. Końcówki anten pasują do siebie także nic nie musisz ciąć.
  9. Tak jak pisze turzol, zmostkuj sobie cany w bagaznikiu i złącz ze sobą dwie końcówki anten. Ja prowadziłem od licznika i teraz sie okazało że miałem orginalny bluetooth i przez to ze nie zmostkowałem canow w bagazniku pozbawiłem siebie jego funkcjonowania . TMC to tuner do informowania kierowcy o ewentualnych korkach, objazdach itp. Ale spokojnie to w polsce nie działa Zamocowany jest za tym plastikiem co pisałeś- bagazniku od strony kierowcy. Aby się do niego dostać niestety ale musiałem demontować boczek (rwij śmiało nie połamie się). Ta przejściówka bedzie dobra.
  10. Wlasnie dokladam zewnętrzny fotochrom. Jakie powinmo byc napiecie na zaciskach przy zewnetrznym lusterku przy pelnym sciemnieniu? Mi pokazuje ok 1V. I ktore kolory przy lusterku odpowiadaja za plus i za minus? czy to nie ma znaczenia bo slyszalem ze jak sie podlaczy na odwrot to tez dziala.
  11. Aby wymienić silnik sterujący położeniem lustra musiszz odkręcić pod lusterkiem dwie śrubki (uwaga lubią się rwać), następnie ściągasz od spodu czarną blende (podważ śrubokrętem-jest na zatrzaskach), potem wypychasz lustro z uchwytu tego silniczka manewrującego (jest dookoła na zatrzaskach) przed ostatnim etapem jest wyciagniecie do góry lakierowanej obudowy a na koniec odkrecasz 3 srubki silniczka i masz go w reku. Ogólnie łatwizna Obstawiam że mechanizm może sie różnić od europejczyka, chodzi tutaj o kąty wychylenia ostatniego pytania nie rozumiem
  12. A podał byś numery tych przekaźników? Od bidy będą i na dole w sumie łatwiej znaleźć
×
×
  • Dodaj nową pozycję...