Skocz do zawartości

Leszek Odrzywolski

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    20
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Leszek Odrzywolski

Informacje

  • Imię
    Leszek
  • Miasto
    Poznań

Auto

  • Model
    A4 B7
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2006
  • Silnik
    1.8 T
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB+LPG

Ostatnie wizyty

378 wyświetleń profilu

Osiągnięcia Leszek Odrzywolski

0

Reputacja

  1. to jest 3.0 PB, więc jeżeli możesz kolego podpowiedzieć jeszcze jakie skrzynie podejdą bez żadnych przeróbek będę bardzo wdzięczny. Czy skrzynia CTF lub CXW podejdzie do a4 b6? z wyglądu są bardzo podobne i mają takie same przełożenia 35/9.
  2. Witam, Poszukuję skrzyni FJV od dłuższego czasu i nie mogę nic znaleźć o takim oznaczeniu. Może ktoś ma wiedzę na ten temat jaką skrzynie można włożyć do audi a4 b6 3.0 quattro. Potrzebna jest skrzynia 5 biegowa ponieważ 6 biegowa nie wchodzi i przełożenia są różne... Gdzieś wyczytałem że skrzynia DYE była zamiast FJV ale czy ona ma takie same przełożenia?? Skrzynia DYE idzie do passata 2.3 4 motion. Będę bardzo wdzięczny za wszelkie sugestie i informacje jaką skrzynie można włożyć bez przeróbek zamiast skrzyni FJV. z góry dzięki i pozdrawiam
  3. Witam kolego Nosb odgrzeję temat bo mam podobny problem. Skrzynia w aucie to FJV i się sypnęła... ciężko jest bardzo znaleźć skrzynie o oznaczeniu FJV ale z Twojego postu wynika, że można ją zamienić na skrzynie DYE?? Czy most także miałeś zmieniany? Jak to wszystko jeździło? Czy po wymianie samej skrzyni wszystko będzie działać? Skrzynia wizualnie jest identyczna. Z góry dzięki za odpowiedź, pozdrawiam
  4. Witam Po przeszukaniu forum myślę że mam ten sam problem w aucie. Jak go rozwiązałeś? Skrzynia GJV to skrzynia 6 biegowa? w ogóle orientujesz się może czy w 3.0 quattro wychodziły manual 5 biegów? Z góry dzięki za odpowiedź Pozdrawiam
  5. z boku w kierunku przegrody grodziowej na podstawie filtra oleju jest ten czujnik i w niego możesz wkręcić i sobie zbadać ciśnienie
  6. Mam dokladnie ten sam problem co kolega erlake ale w b7. maxymalna glośność na radiu u mnie to 11 vol. Co z tym zrobić? ma ktoś pomysł jak to przestawić? Może ktoś z okolic Poznania ma jakiś pomysł i mógłby pomóc??
  7. Kolego X18XET wydaje mi się, że to nie jest wina zaworka i u mnie dokładnie tak samo jest... Czasami to jest, czasami nie... różnie i wydaje mi się że im cieplej tym mniejsze i krótsze są te wachnięcia. Także do końca nie jest problem rozwiązany a jeżeli chodzi o kolegę pajda to w dieslu winą są pewnie świece żarowe, które pewnie nie grzeją.
  8. U mnie instalacja lpg założona jest nowa i raczej to nie jest jej wina dlatego ze przed instalacja bylo tak samo... po wymianie zaworka jest ok ale jednak te 2-3 sekundy po porannym odpaleniu jest to zawachanie, wydaje mi sie ze im cieplej tym mniejsze sa te objawy. Wystepuje to tylko rano... narazie brak nowych pomyslow. Świece wymienione, zaworki też takze niewiadomo co jest grane...
  9. Dzięki kolego za podpowiedź przy najbliższej okazji to postaram się sprawdzić, czy ma ktoś jeszcze jakieś pomysły? Ma ktoś jeszcze jakieś pomysły jak to ustawić, zmienić zakres głośności? Może jakoś przez ustawienia radia da się to ogarnąć? a może ktoś z okolic Poznania ma vag com i ma pojęcie jak to zmienić?
  10. Witam, Mam pytanie jak w temacie, podczas rozmowy przez zestaw bluetooth cicho słychać rozmówcę. Mikrofon, książka telefoniczna wszystko działa według mnie, zestaw jest oryginalny, montowany przez audi podczas produkcji auta (nie dokładany). W telefonie jest podgłosnione na maxa, w radiu na maxa (11 vol) i dalej cicho slychać. Jest jakaś szansa żeby lepiej było słychać? co można zrobić? zestaw dość fajnie działa oprócz tego wlasnie jednego mankamentu. jakieś pomysły? z góry dzięki i pozdrawiam
  11. Jestem po wymianie zaworka odmy i czyszczeniu ezektora i na chwilę obecną wszystko wróciło do normy, po pierwszym odpaleniu lekko minimalnie zatelepało ale to może dlatego że wszystkie podciśnienia byly rozpięte. zobaczę jeszcze jak będzie po dwóch dniach ale jak jeździłem jakieś 40km to zupełnie nic się nie działo i korek wlewu oleju nie jest zaciągany do środka, także mam nadzieje ze to wszystko pomoglo:)
  12. Ja doszedłem do tego że mam uszkodzony zaworek odmy, pokleiłem go na chwile zeby sprawdzić i jutro postaram się dostac nowy i założyć wtedy zobaczę efekt.
  13. Jeżeli ten dźwięk dochodzi z góry silnika od strony przegrody grodziowej to może to być napinacz łańcuszka rozrządu.
  14. Właśnie po tych świecach niekoniecznie musi być widać stan zużycia, też ma podobny objaw, chwilę po odpaleniu lekko silnik się zatrzęsie. świece też na oko wyglądają dobrze, odma zmieniona, jutro zajrzę jeszcze do ezektora i tego zaworka od odmy, może tam coś znajdę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...