Skocz do zawartości

koniorc

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    14
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O koniorc

Informacje

  • Imię
    Konrad
  • Miasto
    Piaseczno/Parczew

Auto

  • Model
    A4 B8 Allroad
  • Nadwozie
    Kombi
  • Rok produkcji
    2011
  • Silnik
    2.0 FSI
  • Kod silnika
    1B
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB

Ostatnie wizyty

322 wyświetleń profilu

Osiągnięcia koniorc

0

Reputacja

  1. Panowie, podpowiecie z jakiego auta bierzecie ten zestaw hebli 356mm do a4b8 pod felge 17?
  2. A czy jest mozliwosc zaadoptować ten zacisk na trochę mniejsza tarcze tak żeby podeszło pod felgę 17. Na te chwile przy zacisku z q5 i tarcza 345 mam jeszcze z 10 mm luzu do felgi (felga oryginalna)
  3. Panowie, mam a4b8 allroad, z przodu heble 345mm i zaciski 4-ro tloczkowe od q5, z tylu 330mm od s4. Próbowałem do przodu klocki textar, ferodo, yellow stuff, i na każdych klockach ten zestaw jest średni. Podejrzewam ze jednym z powodów jest mała powierzchnia tloczkow. Ograniczenie jakie mam to felga 17. Czy jest sens i możliwość zamontować do tarczy 345 jakichś lepszych zaciskow 6-cio lub 8-śmio tloczkowych? Dopuszczam dorobienie adapterow do dobrych zacisków.
  4. Wymiana co 10k byla by dla mnie komfortowa. Jeżdzę raczej spokojnie ale lubie co jakis czas przycisnąć ? jak są na to warunki. Pojeżdżę może z 8k i popatrzę jaki kolor i klarowność bedzię miała oliwa. Dzięki wszystkim za pomoc
  5. Zamówiłem Millersa, dam znać jak jak juz trochę na nim pojeżdżę. Co ile go wymieniać?
  6. Czy cos jeszcze warte jest rozważenia (Ravenol, Motul, Lm), czy tylko te dwa?
  7. Panowie, jaki olej zapodać do 2.0tfsi (211hp) z modem stage 3 (300+ hp)?
  8. Witajcie, może komuś się przyda. Mialem taki problem 2 razy. Pierwszy raz przyczyną była pęknięta membrana odmy. Za drugim razem zepsuł sie czujnik ciśnienia oleju (ten brązowy). Jeśli wymieniacie te części to tylko na oryginaly. Ja najpierw kupilem zamienniki, odma plula olejem do sprężarki a czujnik zaniżał ciśnienie i wyrzucal bląd niskiego ciśnienia oleju. Takze płacilem 2 razy.
  9. Panowie, potrzebuje pomocy w zdiagnozowaniu przyczyny braku prawego kierunku w przyczepce. Hak i moduł jest oryginalny, VCDS nie pokazuje błędu. Połączenia pomiędzy wtyczką przy haku a wtyczką wchodząca do modułu są ok. Jak to dalej diagnozować?
  10. Panowie, jakie powinny być wartości ciśnienia oleju silnika 2.0 TFSI według producenta? Prośba o podanie obrotów, wartości ciśnień, i czy pomiar na silniku ciepłym czy zimnym.
  11. Jaki wydech polecacie dla stage 2 2.0 tfsi allroad? Jest mozliwosc zakupu czegos firmowego? Docelowo bedzie stage 3.
  12. Czesc. Jakie amory polecacie do allroada? Priorytetem ma byc komfort.
  13. Czesc. Co nalezy zrobic przy pomocy vcds przy tym modzie?
  14. Witam wszytkich. Poradzcie prosze panowie czy do allroada tfsi z 2011 podejda na przod zaciski od s5? Zauwazylrm duzo wieksza podaz zaciskow od s5 a od s4 sporo mniej i raczej w kompletach z tarczami.
  15. Witam wszystkich serdecznie. Po 5 latach czekania w koncu kupilem porzadne auto ?,a4 allroad tfsi. Na poczatek byl remoncik silniczka co by oleju nie wozic w karnistrze,nowe oponki, oleje.Teraz juz wszystko smiga a ja ciesze sie autkiem. Szerokosci wszystkim a przyczepnosci tylko tym co nie maja quatro?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...