Skocz do zawartości

Czerk

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    12
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Czerk

Informacje

  • Imię
    Radek
  • Miasto
    Kartuzy

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Kombi
  • Rok produkcji
    2001
  • Silnik
    1.9 TDI PD
  • Kod silnika
    AWX
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Osiągnięcia Czerk

0

Reputacja

  1. Podobno zestaw tarcz i klocków brembo robią różnicę bez konieczności przeprowadzania modyfikacji, z tym że nie do każdego modelu da się kupić i nie mam porównania cenowego... Kolega montuje mocno narzekającym na heble... Może ktoś zna temat lub słyszał coś o tym?
  2. Pamiętam że długo zastanawiałem się nad wymianą maglownicy, która lała z obydwu stron, i to właściwie był jedyny jej defekt... Wspomaganie pracowało lekko, żadnych hałasów... Zdecydowałem się nie kombinować, różne opinie słyszałem i do tego każda oszczędność mi bokiem wychodzi... Magiel ori zamontowany, okazało się że pompa wspomagania nie domaga i hałasuje... Zamontowana pompa również ori i mam nadzieję że do tematu nie trzeba będzie wracać... Moim zdaniem jeśli nie planujesz sprzedać to nie warto oszczędzać, a już na pewno jeśli jest codziennie użytkowany... A co do reklamacji to trudno powiedzieć, trzeba próbować ale moim zdaniem będzie trudno coś ugrać... Dajcie znać, jeśli komuś udało się pozytywnie zareklamować maglownicę... Ciekawi mnie to a na pewno takie info przyda się dla szukających pomocy...
  3. Pamiętam że mój afn kilka razy zgasł bez powodu, pojawiła się kontrolka immo i po kilkunastu minutach problem zniknął... Przesmarowałem kostkę stacyjki, od 5 lat problem nie powrócił ale nie dam sobie ręki obciąć że to wina stacyjki... Nie wiem jak się mają do siebie ale niedawno zgasł mi b6 1.9 awx... Okazało się że padła pompka paliwa w zbiorniku i pompa tandemowa nie była w stanie sama zassać odpowiedniej ilości paliwa do odpalenia.... Przypomniało mi się jeszcze jedna sytuacja w b5 AFN... U mnie pompa wtryskowa nie trzymała paliwa po zgaszeniu silnika i gdy odpalałem go co 2-3 godziny to dało się odpalić, a gdy stał cały dzień (10h) to zdążyłem wydoić Aku, a nie dało rady odpalić... Problem rozwiązały zaworki zwrotne na przewodach paliwowych... Doraźne rozwiązanie działa do dzisiaj...
  4. wsadziłem regenerowaną turbine... koszt 750 zł 2 lata gwarancji... Po drodze były nieszczelności w intercoolerze i układzie podciśnienia jednak ostatecznie trzeba było wymienić turbinę... teraz mam spokój a ciągnie aż miło
  5. Nie mam jak zrobić logów... sprzętu, wiedzy ani żadnego znajomego z vagiem...
  6. Czerk

    Klimatyzacja (Naprawa)

    klima jest dokładana więc nie da się podpiąć... gdzie moge znaleźć te silniczki??? dodam że nabijali mi klime przy użyciu tylko jednego zaworu (tego mniejszego) bo tylko jeden jest.... dobra silniczki pracują tzn dmucha słychać zmiane z obieg wew na zew i dmucha z tych kratek na które ustawie jeśli o to ci chodziło...
  7. mi wpadał w tryb awaryjny 2 lata temu... mechanior czyścił turbine bez zdejmowania tj psikał coś do dolotu i miesiąc było gites.... potem było po staremu.... zmieniłem mechanika, mówię że niech poszuka nieszszelności... niby posłuchał ale przecież przy włączonym silniku raczej nie da rady dosłyszeć ew dziur... Dodam że przy dodawaniu gazu pod najwyższym obciążeniem ( butowanie) było słychać świstanie, jakby lewe powietrze dlatego na postoju na wolnych obrotach czy na przygazówce ale bez obciążenia nie było już to słyszalne... znajomy na tokarni dorobił mi zaslepki z aluminium które wsadziłem jedną w dolot przy kolektorze a drugą zaraz za metalowa rurą w zderzaku... jedna zaślepka miała gniazdo do wpięcia pistoletu od sprężarki. . nabiłem ok 1.5 bara w cały układ... nieszczelność intercoolera i dziura we wspomnianej metalowej rurze pod zderzakiem... zaletą było sprawdzenie całego układu za jednym zamachem na postoju bez włączonego silnika bez rozbierania i oglądania przewodów po kolei... wymieniłem intercooler dziure zaspawałem (jest jeszcze taka minimalna dziurka ledwie słychac schodzące powietrze)... turbine dałem do czyszczenia... auto jeździło lepiej ale to jeszcze nie było to.... świstanie dalej było słyszalne... winien był N18 który wymieniłem 2 razy(pierwszy padł po miesiącu ale może źle trafiłem, w końcu to była używka)... od tamtej pory (7 mies) przyspiesza zadowalająco....Wyprzedzam pewnie i bez obaw:D..... Niedawno jednak wjechałem na obwodnicę i zacząłem mu deptać... okazało się że jeszcze coś nie gra... Pamiętam jak bujałem go w okolice 180 km/h i jeszcze czuć było zapas mocy a dzisiaj do 140 km/h idzie wyprzedzac i nawet sie zbiera a do 160 to już ciezko go rozbujac... dodam że nawet raz wpadl w tryb awaryjny... Tylko raz..... Czy ta minimalna dziurka którą pod ciśnieniem ledwie słychać mogłaby aż tak narozrabiać??? A może macie jakiś inny pomysł??? Mechanior podpinał sie pod kompa na postoju nie wiem co sprawdzał i nie wiem na ile jest wiarygodny....
  8. Moja niunia ma prawie 300 tys chociaż szczerze w to nie wierzę Opadniete obie furtki, wytarta kierownica, wizualnie wygląda na co najmniej 500 ale jeszcze jakoś sie kula
  9. Czerk

    Klimatyzacja (Naprawa)

    Prawdopodobnie nabił zbyt dużo czynnika i presostat rozłącza bo jest za duże ciśnienie. Normalnie wchodzi chyba 750 gram więc u Ciebie powinno być podobnie. na jakis czas odłożyłem temat klimy na bok.... Niedawno wybrałem się do innego klimiarza... stwierdził że czujnik jest do wymiany (ten na osuszaczu z presostatem)..... Tak więc zamówiłem .... Po wymianie już nie tyka... sprzęgiełko załączy (czuć obciążenie), przewody ewidentnie zimne w dotyku jednak dalej nie chłodzi... wentylator w ogóle sie nie załącza... działa jedynie krótko... Niby ten wymieniony czujnik z presostatem steruje wszystkim więc co mogłoby jeszcze być przyczyną?? czy ma sens wybranie się do elektryka samochodowego bo jesli nie to nie wiem gdzie mam teraz z tym sie udać??? A może znacie kogoś w okolicy pow kartuskiego bądź w trójmieście kto rozkmini temat......
  10. Czerk

    Klimatyzacja (Naprawa)

    Witam... Wymieniałem u siebie chłodnicę... została sprawdzona szczelność... Układ został zapełniony... Już miałem się schłodzić ale nie, wręcz przeciwnie... Jak załączę klimę (manualna) to kompresor bez przerwy tyka, załącza sie i wyłącza i tak w kółko i to w odstępach dosłownie kilku sekund... Klimiarz tylko powiedział że nie wie ile dokładnie nabić bo klima jest dokładana wiec skasował mnie za nabicie a że nie działa to martw sie sam.... Wiec pytam Was panowie co może być przyczyną ciągłego załączania-rozłączania kompresora i czy nie wywale kasy w błoto jadąc do innego niby speca od lodówek... Pomóżcie proszę bo dzieciaki płaczą w aucie od temp a szybe strach otworzyc...
  11. Nie masz adaptera z allegro Musi być żółta kostka podpięta. witam... potrzebuje pomocy u mnie jedna z tych mini iso jest obcięta a kabelki podłączono na krótko... gdzie mogę znaleźć taką kostkę i ewentualnie jaki adapter zeby wszystko pasowało??? a druga sprawa radio często gubi fale a nie ma u mnie anteny... Poradźcie coś proszę... Pzdr
  12. Hej jestem Radek, kupiłem moje Audi b5 rok temu i jako że mało mnie było w PL to mało nim jeździłem... Teraz już jestem w PL na stałe, użytkuję swoje autko praktycznie non stop jako że jest niezbędny do pracy no i oczywiście mam z nią trochę problemów... najpierw okazało się że mam hak dopinany ale bez kuli, następnie turbina zaczęła odmawiać posłuszeństwa, a teraz w końcu zainteresowałem się naprawą klimy.... a wszystko co pomogło mi ogarnąć te tematy znalazłem w postach... Jest to naprawdę świetne miejsce dla takich ludzi jak ja którzy z mechaniką nie mają wiele wspólnego a którzy mają już dosyć naciągania na kase przez pseudo mechaników... jeszcze raz wielkie dzięki...
×
×
  • Dodaj nową pozycję...