Skocz do zawartości

Czerk

Pasjonat
  • Liczba zawartości

    9
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Komentarze sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

Reputacja

0

O Czerk

Informacje

  • Imię
    Radek
  • Lokalizacja
    Kartuzy

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Limuzyna
  • Rocznik
    1996
  • Silnik
    1.9 TDI
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON
  1. Czerk

    Muł i turbina w trybie awaryjnym

    wsadziłem regenerowaną turbine... koszt 750 zł 2 lata gwarancji... Po drodze były nieszczelności w intercoolerze i układzie podciśnienia jednak ostatecznie trzeba było wymienić turbinę... teraz mam spokój a ciągnie aż miło
  2. Czerk

    Nowe lampy do przedlifta

    witam... ma ktoś może takie lampy od eski na zbyciu??? (dzielone) znalazłem takie coś http://allegro.pl/audi-a4-s4-94-01-reflektor-lampa-xenon-nowa-l-p-i5057227086.html dużo będzie przeróbek???
  3. Czerk

    Muł i turbina w trybie awaryjnym

    Nie mam jak zrobić logów... sprzętu, wiedzy ani żadnego znajomego z vagiem...
  4. Czerk

    Klimatyzacja (Naprawa)

    klima jest dokładana więc nie da się podpiąć... gdzie moge znaleźć te silniczki??? dodam że nabijali mi klime przy użyciu tylko jednego zaworu (tego mniejszego) bo tylko jeden jest.... dobra silniczki pracują tzn dmucha słychać zmiane z obieg wew na zew i dmucha z tych kratek na które ustawie jeśli o to ci chodziło...
  5. Czerk

    Muł i turbina w trybie awaryjnym

    mi wpadał w tryb awaryjny 2 lata temu... mechanior czyścił turbine bez zdejmowania tj psikał coś do dolotu i miesiąc było gites.... potem było po staremu.... zmieniłem mechanika, mówię że niech poszuka nieszszelności... niby posłuchał ale przecież przy włączonym silniku raczej nie da rady dosłyszeć ew dziur... Dodam że przy dodawaniu gazu pod najwyższym obciążeniem ( butowanie) było słychać świstanie, jakby lewe powietrze dlatego na postoju na wolnych obrotach czy na przygazówce ale bez obciążenia nie było już to słyszalne... znajomy na tokarni dorobił mi zaslepki z aluminium które wsadziłem jedną w dolot przy kolektorze a drugą zaraz za metalowa rurą w zderzaku... jedna zaślepka miała gniazdo do wpięcia pistoletu od sprężarki. . nabiłem ok 1.5 bara w cały układ... nieszczelność intercoolera i dziura we wspomnianej metalowej rurze pod zderzakiem... zaletą było sprawdzenie całego układu za jednym zamachem na postoju bez włączonego silnika bez rozbierania i oglądania przewodów po kolei... wymieniłem intercooler dziure zaspawałem (jest jeszcze taka minimalna dziurka ledwie słychac schodzące powietrze)... turbine dałem do czyszczenia... auto jeździło lepiej ale to jeszcze nie było to.... świstanie dalej było słyszalne... winien był N18 który wymieniłem 2 razy(pierwszy padł po miesiącu ale może źle trafiłem, w końcu to była używka)... od tamtej pory (7 mies) przyspiesza zadowalająco....Wyprzedzam pewnie i bez obaw:D..... Niedawno jednak wjechałem na obwodnicę i zacząłem mu deptać... okazało się że jeszcze coś nie gra... Pamiętam jak bujałem go w okolice 180 km/h i jeszcze czuć było zapas mocy a dzisiaj do 140 km/h idzie wyprzedzac i nawet sie zbiera a do 160 to już ciezko go rozbujac... dodam że nawet raz wpadl w tryb awaryjny... Tylko raz..... Czy ta minimalna dziurka którą pod ciśnieniem ledwie słychać mogłaby aż tak narozrabiać??? A może macie jakiś inny pomysł??? Mechanior podpinał sie pod kompa na postoju nie wiem co sprawdzał i nie wiem na ile jest wiarygodny....
  6. Moja niunia ma prawie 300 tys chociaż szczerze w to nie wierzę Opadniete obie furtki, wytarta kierownica, wizualnie wygląda na co najmniej 500 ale jeszcze jakoś sie kula
  7. Czerk

    Klimatyzacja (Naprawa)

    Prawdopodobnie nabił zbyt dużo czynnika i presostat rozłącza bo jest za duże ciśnienie. Normalnie wchodzi chyba 750 gram więc u Ciebie powinno być podobnie. na jakis czas odłożyłem temat klimy na bok.... Niedawno wybrałem się do innego klimiarza... stwierdził że czujnik jest do wymiany (ten na osuszaczu z presostatem)..... Tak więc zamówiłem .... Po wymianie już nie tyka... sprzęgiełko załączy (czuć obciążenie), przewody ewidentnie zimne w dotyku jednak dalej nie chłodzi... wentylator w ogóle sie nie załącza... działa jedynie krótko... Niby ten wymieniony czujnik z presostatem steruje wszystkim więc co mogłoby jeszcze być przyczyną?? czy ma sens wybranie się do elektryka samochodowego bo jesli nie to nie wiem gdzie mam teraz z tym sie udać??? A może znacie kogoś w okolicy pow kartuskiego bądź w trójmieście kto rozkmini temat......
  8. Czerk

    Klimatyzacja (Naprawa)

    Witam... Wymieniałem u siebie chłodnicę... została sprawdzona szczelność... Układ został zapełniony... Już miałem się schłodzić ale nie, wręcz przeciwnie... Jak załączę klimę (manualna) to kompresor bez przerwy tyka, załącza sie i wyłącza i tak w kółko i to w odstępach dosłownie kilku sekund... Klimiarz tylko powiedział że nie wie ile dokładnie nabić bo klima jest dokładana wiec skasował mnie za nabicie a że nie działa to martw sie sam.... Wiec pytam Was panowie co może być przyczyną ciągłego załączania-rozłączania kompresora i czy nie wywale kasy w błoto jadąc do innego niby speca od lodówek... Pomóżcie proszę bo dzieciaki płaczą w aucie od temp a szybe strach otworzyc...
  9. Czerk

    Kaszana w kablach od radia

    Nie masz adaptera z allegro Musi być żółta kostka podpięta. witam... potrzebuje pomocy u mnie jedna z tych mini iso jest obcięta a kabelki podłączono na krótko... gdzie mogę znaleźć taką kostkę i ewentualnie jaki adapter zeby wszystko pasowało??? a druga sprawa radio często gubi fale a nie ma u mnie anteny... Poradźcie coś proszę... Pzdr
  10. Hej jestem Radek, kupiłem moje Audi b5 rok temu i jako że mało mnie było w PL to mało nim jeździłem... Teraz już jestem w PL na stałe, użytkuję swoje autko praktycznie non stop jako że jest niezbędny do pracy no i oczywiście mam z nią trochę problemów... najpierw okazało się że mam hak dopinany ale bez kuli, następnie turbina zaczęła odmawiać posłuszeństwa, a teraz w końcu zainteresowałem się naprawą klimy.... a wszystko co pomogło mi ogarnąć te tematy znalazłem w postach... Jest to naprawdę świetne miejsce dla takich ludzi jak ja którzy z mechaniką nie mają wiele wspólnego a którzy mają już dosyć naciągania na kase przez pseudo mechaników... jeszcze raz wielkie dzięki...
×
×
  • Dodaj nową pozycję...